Deze was eerder, zie nieuwe topics lijstquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wie was eerder? Beiden om 20:07 dus welke nemen we?
jij was eerder en jij mocht ook openen ik dacht alleen dat je het niet had gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wie was eerder? Beiden om 20:07 dus welke nemen we?
Ik had het wel gezien, niet verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij was eerder en jij mocht ook openen ik dacht alleen dat je het niet had gezien
Waarom komt hij eigenlijk niet meer in de SC?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de OPs met Peters kunstwerken.
Misschien is hij druk met SV?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom komt hij eigenlijk niet meer in de SC?
Ik heb al een antwoord gehad van hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij druk met SV?
"Als je niets leuks kan zeggen zeg dan maar niets niemendal".quote:
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Als je niets leuks kan zeggen zeg dan maar niets niemendal".
Flesje water en Sultana hartig....quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Zo een broodje zalm en een glaasje wijn
Je gaat je gang maar, ik deed alleen maar Stampertje quotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?
Vis en wijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Zo een broodje zalm en een glaasje wijn
Ben je ook al gezond bezig Babs?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Flesje water en Sultana hartig....
Ik zag ze 3 weken geleden ook al bij het Kruidvat, de pepernoten waren nog niets een opgeruimdquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Super de Boer ligt er al weer vol mee
Ja met ups en downs me leven lang al....quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ook al gezond bezig Babs?
Zolang je je er maar goed bij voeltquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja met ups en downs me leven lang al....
Zo zwaar ben je toch niet? Ik schat je op 74 kiloquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja met ups en downs me leven lang al....
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks danquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Een lekkere witte riesling van de lidl![]()
Babs....ik vind de sultana lekker ...het water zou mij niet bekoren
Ik heb vaak de Australische Chardonnay van de Lidl, die is ook erg lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Een lekkere witte riesling van de lidl![]()
Babs....ik vind de sultana lekker ...het water zou mij niet bekoren
Wat netjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks dan
Ja zoiets, ik weeg me eigenlijk nooit meer, geen behoefte aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo zwaar ben je toch niet? Ik schat je op 74 kilo
Water is niet echt iets voor mij...ik moet juist calorien binnen krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks dan
De "grappige" smileys slaan niet erg aan nog hè, Bob.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent die eigenlijk? In je vuistje lachen?
Facepalm is dat je iets dom vindt wat een ander zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ohh, jezelf voor je kop slaan !!
Vergelijkbaar met deze:
nee pietel!!!! niet iedereen is vals!!! lavenderr weet zelf wel waaromquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lach je ze nou eerst uit en vind je 't daarna zielig en gooi je er maar een kusje op?
Okee, PP, nu snap ik het helemaal, thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Facepalm is dat je iets dom vindt wat een ander zegt.is meer dat je 't onbegrijpelijk vindt
.
Nonsensquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De "grappige" smileys slaan niet erg aan nog hè, Bob.
Da's nog helemaal niet makkelijk namelijk, op FOK! smileys aan de man proberen te brengen die a) qua uiterlijk niet aan de huisstijil voldoen en b) qua humor meer bij VOL passen. Dus op zich best dapper dat je het probeert.
Dan ben jij niet in mijn straat geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zelfs in Groningen is de sneeuw die er al sinds kerstmis lag bijna weg
*springt ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Schaatsen nu D...... vrouwen......
Wat zullen mijn ouders blij zijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zelfs in Groningen is de sneeuw die er al sinds kerstmis lag bijna weg
*springt ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef liesje1979 het volgende:Ik zocht op funny Bob.
[ afbeelding ]
Blijf eens van mijn koekje af Bob!
ik zit ook aan de thee, niet omdat ik dat nou zo nodig wilde maar omdat ik zoveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit aan de thee, ik hou normaal niet van thee, maar na het sporten is het wel lekker en voel ik me gezond enzo
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[ link | [url=http://www.animaatjes.nl/glitternaam-generator/alfabet1/e.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://www.animaatjes.nl/glittergenerator/spatie.gif]afbeelding[/url] ]
Toch niet allemaal op 1 dag? Want dan ben je ook nog eens kotsmisselijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit ook aan de thee, niet omdat ik dat nou zo nodig wilde maar omdat ik zoveel
pakken chocomel naar binnen heb gewerkt dat ik 2 kg ben aangekomen
Lies tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[ link | [url=http://www.animaatjes.nl/glitternaam-generator/alfabet1/e.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://www.animaatjes.nl/glittergenerator/spatie.gif]afbeelding[/url] ]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet allemaal op 1 dag? Want dan ben je ook nog eens kotsmisselijk![]()
Ik ben weleens kotsmisselijk geworden van chocomel in combinatie met paprikachips. Allebei erg lekker natuurlijk, maar geen goede combi
Bedoelde Gert niet gewoon deze?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Gert leek van de glitterplaatjes.
Tis goed voor de spierenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''met rum erin voor mijn zere keel
en toen vond ik het eigenlijk zo lekker , met of zonder rum toen moest ik het dus weer iedere dag,
net als die caramac's
dus er zijn heel wat litertjes door heen gegaan denk wel bijna een pak per dag
Die zag ik ook in mijn zoektochtquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelde Gert niet gewoon deze?
[ afbeelding ]
Als in "lekker lelijk op z'n tijd" ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Gert leek van de glitterplaatjes.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelde Gert niet gewoon deze?
[ afbeelding ]
Op 'doktersadvies' dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''met rum erin voor mijn zere keel
en toen vond ik het eigenlijk zo lekker , met of zonder rum toen moest ik het dus weer iedere dag,
net als die caramac's
dus er zijn heel wat litertjes door heen gegaan denk wel bijna een pak per dag
TWEE kilo maar hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Net zoals het weleens leuk is om te walgen van een vies dik ranzig zwetend mokkel. Zolang je er tenminste niet op hoeft. Maar dit terzijde.
quote:@Borisham: D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
nee wel een keertje mijn broertje gebeld, dat ''kuch' kuch heel zieligquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 'doktersadvies' dusLijkt me eigenlijk ook wel een lekkere combi, chocomel en rum.
Heb je weer jankend je Griek 's avonds de deur uitgestuurd om chocomel voor je te kopen?
Niets mis met Gary Glitterquote:
Cool! Maak ze gek.quote:
Je bent ook geen glittertypequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als in "lekker lelijk op z'n tijd" ja.
Net zoals het weleens leuk is om te walgen van een vies dik ranzig zwetend mokkel. Zolang je er tenminste niet op hoeft. Maar dit terzijde.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee wel een keertje mijn broertje gebeld, dat ''kuch' kuch heel zieligmijn chocomelk
op was, die kwam toen 3 pakken brengen
maar toen was ik ook echt een beetje zielig en ziekjes enzo vekouden.... enzo![]()
Da's niet vies dik en ranzig! Dan moet er zeker een nulletje achter, dus effe doorkanen nog.quote:
Daarom had ik dus geen Valentijnskaartjequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen maar boven de zeventig kilo, eet eens door
Dronken wij in Spanje vroegah weleens, Lamumba heette t daar geloof ik...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 'doktersadvies' dusLijkt me eigenlijk ook wel een lekkere combi, chocomel en rum.
Heb je weer jankend je Griek 's avonds de deur uitgestuurd om chocomel voor je te kopen?
neu is me teveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neu...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent ook geen glittertype
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel verslavingsgevoelig. Eerst raketjes, dan Caramaccen, liters chocomel en dan zal je ons heus wel niet alles vertellen.
ja volgens mij was het zoiets maar net even anders maar die naam lijkt er wel opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dronken wij in Spanje vroegah weleens, Lamumba heette t daar geloof ik...![]()
![]()
Mooie tijd....
In welke verslaving zit je nu?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook verslavingsgevoelig en eet dingen die ik lekker vind ook net zo lang en zo vaak tot ik ze niet meer hoef
Van het weekend heb ik Mozartkügel likeur op, die was gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dronken wij in Spanje vroegah weleens, Lamumba heette t daar geloof ik...![]()
![]()
Mooie tijd....
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik Mozartkügel likeur op, die was gruwelijk lekker![]()
[ afbeelding ]
ik heb de continue duo koekjes van liga ontdekt, zodat ik als ik echt zo nodigquote:
Ik val afquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik zoveel pakken chocomel naar binnen heb gewerkt dat ik 2 kg ben aangekomen
Scharminkelquote:
Ja dit is echt bedroevend, had veel sneller moeten starten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een sukkel zeg, die Wust. Ze heeft echt nog zoveel over aan het eind
Wat een pauperplaatje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu...
Maar ik houd wél van bloemetjes! Kijk eens, voor jou
[ afbeelding ]
Ik dus ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb de continue duo koekjes van liga ontdekt, zodat ik als ik echt zo nodig
moet snoepen zo'n gezond koekie zou nemen maar nu vreet ik daar ook een
pak per dag van op zo lekker vind ik ze
dus dat schiet ook niet op![]()
trouwens...
best lekkere muziek dees die Gary glitter![]()
Gary Glitter Leader of the Gang**********PLEASE SUPPORT HIM.................WE LOVE YOU FROM TOKYO JAPAN
![]()
ik was die hele gast vergeten !
Zwaai Teun maar uit dan, die andere ouwelul ontvangt je met open armen.quote:
Ik wist niet dat jullie al in die fase zatenquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaai Teun maar uit dan, die andere ouwelul ontvangt je met open armen.
ow....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Ik zit een stukje te lezen over Gary Glitter op wikipedia, blijkt hij een pedofiel te zijn
We vertellen niet allesquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie al in die fase zaten
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, dat is een open invitatie![]()
Ja ik dus ook, jammer ik had net een lekker nummertje op de achtergrond aan staanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....
dan boycot ik bij deze meteen zijn muziek
maar wel goed....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is van Riessen nou weer, nooit van gehoord.
Ja, daar val je van je stoel afquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, dat is een open invitatie![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paprika Tuc met kaas, heksendrop zoet en pittige olijven.
Karakter maakt een hoop, zo niet alles goedquote:
O ja, olijven, ik heb ook weleens zo'n olijven-manie gehad, zo lekker en onder het mom van helemaal niet zo ongezond nog verantwoord ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paprika Tuc met kaas, heksendrop zoet en pittige olijven.
whahahaquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Karakter maakt een hoop, zo niet alles goed![]()
En als je echt rammelt, dan pakt Pietje je wel in in steenwol
Nee hoor, je hebt al zoveel hints gehad waar je niet op inging, dat ik deze duidelijkheid wel begrijpquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar val je van je stoel af.
Ja, even kijken weer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef Coos het volgende:
De kamer loopt weer vol. Er GL en D66 willen een derde termijn .
Ik kan niet alles eten, maar kan me hier verder helemaal in vinden. Ten tijde van mijn scheiding ben ik denk ik 15 kilo afgevallen en nog steeds kost eten mij soms moeite.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
ja ik kan ook echt alles eten...maar helaas staat eten niet heul vaak boven aan mn Prioriteitenlijst...met name als ik zeg maar druk met dingen ben...
maar ik ben 165 cm groohoot dus dan kan je niet zoveel wegen,quote:
Herken ik wel, ik verloor er 20 in een paar maanden tijdquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan niet alles eten, maar kan me hier verder helemaal in vinden. Ten tijde van mijn scheiding ben ik denk ik 15 kilo afgevallen en nog steeds kost eten mij soms moeite.
dan gaat ik toch gewoon scheidenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Herken ik wel, ik verloor er 20 in een paar maanden tijd
Joh, wat maakt 't uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik ben 165 cm groohoot dus dan kan je niet zoveel wegen,
wist je trouwens dat je 2 lengte's hebt,
als ik het goed onthouden heb ben je 's morgen''s 1 of 2 cm groter dan 's avonds
of omgekeerd dat kan ook
langer bedoel ik
in mijn paspoort staat ook 167 cm, laatste keer bij de dokter was het 165 cm
ik hoorde dat van mijn zus, haar dochter (spaanse) is fotomodel enne
ja weetikveel hoeweeropkwamen maar die vertelde dat dus en toen dacht ik
OWWWWWWWWW
vandaar....
Blijf jij ook maar lekker bij die Griek, er zijn er echt niet zoveel die jouw onaangepast gedrag pikken zoals hij dat doetquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dan gaat ik toch gewoon scheiden![]()
weg 2 kilo![]()
![]()
neu toch maar niet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, wat maakt 't uit.
Je hebt altijd wel een ideaalbeeld voor ogen, maar uiteindelijk val ik altijd voor een paar mooie ogen, een leuke lach of gewoon omdat je op een andere manier een klik hebt. Dan doet uiterlijk er niet zoveel meer toe (mits niet overduidelijk moddervet)
Ik dus ook na mn scheidingquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan niet alles eten, maar kan me hier verder helemaal in vinden. Ten tijde van mijn scheiding ben ik denk ik 15 kilo afgevallen en nog steeds kost eten mij soms moeite.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Blijf jij ook maar lekker bij die Griek, er zijn er echt niet zoveel die jouw onaangepast gedrag pikken zoals hij dat doet
We volgen het in deze reeks: Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #4quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef Coos het volgende:
De kamer loopt weer vol. Er GL en D66 willen een derde termijn .
49 kg !!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dus ook na mn scheiding....16 kilo in 2 maanden ofzo...toen woog ik nog maar 49 kilo
1.68...weeg nu met pijn en moeite 52 kilo...zit nog net aan de goede kant van de bmi...maar ik sport ook wel heel veelquote:
Ik ook......quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
ik wou dat die poes van dees eens terugkwam![]()
klote is dat
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
1.68...weeg nu met pijn en moeite 52 kilo...zit nog net aan de goede kant van de bmi...maar ik sport ook wel heel veel
Het zijn eigenwijze beestenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
klote is dat
ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn eigenwijze beesten
Ze komen pas als ze er zin in hebben
Yep en elke keer als dat topic gekicked wordt denk ik, zou het?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
klote is dat
Nou...ik heb gewoon een hele snelle stofwisseling mede door mn medicatie...en juist door het sporten gaat het voor de rest echt achterlijk goed met me....ik mot gewoon wat meer vreten...maar ik merk nu ik alleen ben dat dat toch wat moeilijker is...je hoeft nu nl niet perse op een bepaalde tijd te eten zeg maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
da's best weinig
kan je dan niet gewoon een beetje minder hard sporten
of is dat een stomme opmerking ?![]()
ik haat sporten
ga lekker warme chocomelk drinken MET SLAGROOMquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...ik heb gewoon een hele snelle stofwisseling mede door mn medicatie...en juist door het sporten gaat het voor de rest echt achterlijk goed met me....ik mot gewoon wat meer vreten...maar ik merk nu ik alleen ben dat dat toch wat moeilijker is...je hoeft nu nl niet perse op een bepaalde tijd te eten zeg maar
En nog steeds over die brief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
We volgen het in deze reeks: Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #4
Maar het echt vuurwerk is wel voorbij..
ja dat doe ik regelmatig...maar dan ''vergeet'' ik het weerquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ga lekker warme chocomelk drinken MET SLAGROOM![]()
owwwwww ik zou het wel weten
Trustequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, morgen school, zin in!
Slaap lekker iedereen!
Ik krijg alweer hongerquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat doe ik regelmatig...maar dan ''vergeet'' ik het weer![]()
ik weet wel dat ik vroeger dus letterlijk at om iets te vervangen
ja truste Liesje, ik ga er ook vandoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker iedereen!
Arme Anniequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja ook goed, maar tweehonderste....ik kan niet slapen nu...
Toch maarr proberen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja truste Liesje, ik ga er ook vandoor...
trustenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker iedereen!
Ah, ja, niets uitputtender dan een potje...eh... yahtzee, iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga me eerst doodop yahtzeeen,
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, niets uitputtender dan een potje...eh... yahtzee, idd
Het zijn er 2 gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef D. het volgende:
Misschien ook nog maar ff een broodje pakken
Voorlopig nog niet denk ik, ze debatteren nog steeds.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef D. het volgende:
Hoe laat gaan die politici slapen trouwens?
Maar ze zullen toch ergens de grens trekken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet denk ik, ze debatteren nog steeds.
Ze draaien steeds in kringetjes rond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze zullen toch ergens de grens trekken?
Ik zie het, maar ik houd het nu toch voor gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt gestemd nu.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig vorig jaar het spel weer eens aangeschaft. Leuk wel, verslavend niet. Voor mij dan
Is dat landelijk?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Voorlopig geen McFlurry's en milkshakes bij McDonalds.
Arme Noek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:38 schreef D. het volgende:
Ja dus
*bijgelezen heeft
Nu snap ik ook waarom ik gisteren mijn gratis Flurry niet in ontvangst kon nemen
Er hing een bordje dat het niet leverbaar was, geen uitleg erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hing er geen bordje bij jouw Mac?
Er schijnt iets mis te zijn met de vloeibare melkmix.
Jeehh. Fijn is dat he...quote:
Ik ben normaal niet zo van Di-rect, maar dit is inderdaad wel een lekker nummertjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Weg lentegevoel! Het is hier ineens weer herfst!!!!
We gaan toch niet de lente en zomer overslaan hè.![]()
Lekker nummertje dan maar!![]()
Ik ook, ben helemaal klaar met die sneeuw.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef Juud79 het volgende:
Ach, ik heb inmiddels liever regen dan die *** sneeuw.
Ouwe knutselmoos.quote:
Ben ook geen fan of zo, maar dit klinkt gewoon zeer OK. Misschien wordt het nog weleens wat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van Di-rect, maar dit is inderdaad wel een lekker nummertje
Ik weet niet waar, hoorde het op radio 2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat nummer staat echt op één?
Wáár dan?
Ja, wat een verdriet is dat, een poes die opeens niet meer thuiskomt, ik moet er niet aan denken. Die van ons zijn ook altijd een paar keer per dag binnen en 's nachts, dus ik zou ook meteen doodongerust zijn als ze er ineens niet waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ben helemaal klaar met die sneeuw.
Komt ook omdat ik de sneeuw de schuld geef van mijn vermiste poezebeest
Het is inderdaad heel triestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, wat een verdriet is dat, een poes die opeens niet meer thuiskomt, ik moet er niet aan denken. Die van ons zijn ook altijd een paar keer per dag binnen en 's nachts, dus ik zou ook meteen doodongerust zijn als ze er ineens niet waren.
Maar gelukkig hoor je toch heel vaak dat beesten weer opduiken, soms na weken soms na maanden. IK hoop voor je dat het zo zal gaan.
Is het kater of een poes....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel triest![]()
Het gaat nu wel steeds langer duren, maar ik heb nog wel hoop door de verhalen dat ze soms na een paar weken weer aan komen wandelen.
Hij is binnen gekomen op 13 in de officiële Top 100 en staat verder in geen enkele lijst in de top 5 tot dusver.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet waar, hoorde het op radio 2
Het is een poes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Is het kater of een poes....
Katers gaan meer zwerven, dan poezen...die blijven meestal wel rondom het huis...
Maar die zijn toch niet net nieuw ofzo? Waarom zouden ze nu nog iets met je poes doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een poes.
En omdat ik niet van die leuke buren heb moet ik telkens aan jouw verhaal denken
Niet doen,mijn buren waren echt heel erg....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een poes.
En omdat ik niet van die leuke buren heb moet ik telkens aan jouw verhaal denken
Bron: http://www.nijmegenleeft.(...)-in-de-top-100/6946/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is binnen gekomen op 13 in de officiële Top 100 en staat verder in geen enkele lijst in de top 5 tot dusver.![]()
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
Edit: Die dutchcharts geeft de stand aan van vorige week en moet nog bijgewerkt wordenquote:Nijmeegse Sieneke op nummer 1 in de Top 100
Geschreven door admin op 19 februari, 2010 – 9:03
De 17-jarige Nijmeegse zangeres Sieneke die 2 weken geleden het Nationaal songfestival heeft gewonnen staat vrijdag op nummer 1 in de Top 100 met ‘Ik ben verliefd (Sha-la-lie)’.
Het lied van de Nijmeegse zangeres is dit jaar de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival in Oslo. Sieneke kreeg het goede nieuws donderdag te horen. Op Radio Gelderland vertelde de zangeres dat ze het zeker gaat vieren.
*valt flauwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Voorlopig geen McFlurry's en milkshakes bij McDonalds.
Arme Noek![]()
[ afbeelding ]
*komt weer bijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Weg lentegevoel! Het is hier ineens weer herfst!!!!
We gaan toch niet de lente en zomer overslaan hè.![]()
Lekker nummertje dan maar!![]()
Nee, en alles wijst erop dat vandaag in de ministerraad géén beslissing genomen wordt mbt verblijf in Afghanistan.quote:
Heul geen boeiende streams op het programma vandaag!?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en alles wijst erop dat vandaag in de ministerraad géén beslissing genomen wordt mbt verblijf in Afghanistan.
Ik heb het gevoel ook, dat er op de een of andere manier een laf compromis bekokstoofd gaat worden om het kabinet te redden. Wat op zich dan wel weer aardig schuimbekken van de oppositie kan opleveren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heul geen boeiende streams op het programma vandaag!?Wat flauw
Bij dat type vragen moet je er volgens mij bij de beantwoording vanuit gaan dat ze buiten hun schuld om in armoede terecht zijn gekomen. Niet door drugs, drank of dom koopgedrag. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een bijstandsmoeder met vier kinderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer zo'n StemWijzer test te doen omdat ik benieuwd ben wat ik volgens de test zou moeten stemmen, maar ik kán dat niet. Als er een vraag komt als "Mensen die in armoede leven, zijn het slachtoffer van de maatschappij" kan ik niet zeggen "eens" of "oneens". Dan wil ik zeggen: "ligt eraan, waar hoe en wie?".
Stomme kutwijzer.
Okee, maar 's proberen zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij dat type vragen moet je er volgens mij bij de beantwoording vanuit gaan dat ze buiten hun schuld om in armoede terecht zijn gekomen. Niet door drugs, drank of dom koopgedrag. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een bijstandsmoeder met vier kinderen.
Grrrrodverdomme. In principe graag met dan duidelijke wetenschappelijke debunk-feiten ernaastquote:In biologieboeken zou ten minste één paragraaf over de Schepping moeten gaan.
Ja , hier hou ik ook wel van, leuk clipje ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
Wat gaan we doen aan het weekend gevoel? Dit is ook kut hier!![]()
Leuk fris bandje uit New York, hebben net hun tweede plaat uit. Vrolijk lekker nummer![]()
![]()
Ik wens je veel succes en als Sieneke het haalt koop ik met liefde een kratje cola voor je.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Btw, had ik je al verteld over Sieneke?
ik ga hem luisteren, als jij nu eerst mijn geplaatste clip een kans geeft, en niet wegklikken...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:59 schreef Gert het volgende:
En nog eentje, onweerstaanbaar vrolijk en vals. Meteen zin in drank en drugs hier!![]()
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:03 schreef Laysa het volgende:
Och Ian...ik kwam op locaal nivo op de PVDA....Dan ka je nog beter op D66 uitkomen
Waarom zou ik niet mogen stemmen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:05 schreef Laysa het volgende:
Mag jij eigenlijk nog stemmen in Nederland Ian?
Omdat je nu nog in Duitsland woont....Het heeft jaren geduurd voordat mijn moeder hier mocht stemmen...en dat dan alleen nog voor de gemeenteraadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen stemmen?
Okquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gewoon de Nederlandsche nationaliteit en woon over een tijdje ook gewoon weer gezellig bij jullie
Maar maar maar... dat is Nederlandstálig!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ga hem luisteren, als jij nu eerst mijn geplaatste clip een kans geeft, en niet wegklikken...
Wehehe, wat ben je ook een Wouter Bos.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar maar maar... dat is Nederlandstálig!
OK dan.... * luistert.....
Het is best een mooie melodie!
Maar wel een beetje een vrouwenzwijmeldnnummer.
Oke , toch leuk dat je t een kans gaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar maar maar... dat is Nederlandstálig!
OK dan.... * luistert.....
Het is best een mooie melodie!
Maar wel een beetje een vrouwenzwijmeldnnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |