Deze was eerder, zie nieuwe topics lijstquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wie was eerder? Beiden om 20:07 dus welke nemen we?
jij was eerder en jij mocht ook openen ik dacht alleen dat je het niet had gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Wie was eerder? Beiden om 20:07 dus welke nemen we?
Ik had het wel gezien, niet verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij was eerder en jij mocht ook openen ik dacht alleen dat je het niet had gezien
Waarom komt hij eigenlijk niet meer in de SC?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de OPs met Peters kunstwerken.
Misschien is hij druk met SV?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom komt hij eigenlijk niet meer in de SC?
Ik heb al een antwoord gehad van hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij druk met SV?
"Als je niets leuks kan zeggen zeg dan maar niets niemendal".quote:
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Als je niets leuks kan zeggen zeg dan maar niets niemendal".
Flesje water en Sultana hartig....quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Zo een broodje zalm en een glaasje wijn
Je gaat je gang maar, ik deed alleen maar Stampertje quotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?
Vis en wijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Zo een broodje zalm en een glaasje wijn
Ben je ook al gezond bezig Babs?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Flesje water en Sultana hartig....
Ik zag ze 3 weken geleden ook al bij het Kruidvat, de pepernoten waren nog niets een opgeruimdquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Super de Boer ligt er al weer vol mee
Ja met ups en downs me leven lang al....quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ook al gezond bezig Babs?
Zolang je je er maar goed bij voeltquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja met ups en downs me leven lang al....
Zo zwaar ben je toch niet? Ik schat je op 74 kiloquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja met ups en downs me leven lang al....
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks danquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Een lekkere witte riesling van de lidl![]()
Babs....ik vind de sultana lekker ...het water zou mij niet bekoren
Ik heb vaak de Australische Chardonnay van de Lidl, die is ook erg lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Een lekkere witte riesling van de lidl![]()
Babs....ik vind de sultana lekker ...het water zou mij niet bekoren
Wat netjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks dan
Ja zoiets, ik weeg me eigenlijk nooit meer, geen behoefte aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo zwaar ben je toch niet? Ik schat je op 74 kilo
Water is niet echt iets voor mij...ik moet juist calorien binnen krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik drink savonds eik altijd water en soms colaatje light,doordeweeks dan
De "grappige" smileys slaan niet erg aan nog hè, Bob.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik probeer een plaatje te plaatsen of mag dat ook niet?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent die eigenlijk? In je vuistje lachen?
Facepalm is dat je iets dom vindt wat een ander zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ohh, jezelf voor je kop slaan !!
Vergelijkbaar met deze:
nee pietel!!!! niet iedereen is vals!!! lavenderr weet zelf wel waaromquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lach je ze nou eerst uit en vind je 't daarna zielig en gooi je er maar een kusje op?
Okee, PP, nu snap ik het helemaal, thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Facepalm is dat je iets dom vindt wat een ander zegt.is meer dat je 't onbegrijpelijk vindt
.
Nonsensquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De "grappige" smileys slaan niet erg aan nog hè, Bob.
Da's nog helemaal niet makkelijk namelijk, op FOK! smileys aan de man proberen te brengen die a) qua uiterlijk niet aan de huisstijil voldoen en b) qua humor meer bij VOL passen. Dus op zich best dapper dat je het probeert.
Dan ben jij niet in mijn straat geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zelfs in Groningen is de sneeuw die er al sinds kerstmis lag bijna weg
*springt ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Schaatsen nu D...... vrouwen......
Wat zullen mijn ouders blij zijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zelfs in Groningen is de sneeuw die er al sinds kerstmis lag bijna weg
*springt ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef liesje1979 het volgende:Ik zocht op funny Bob.
[ afbeelding ]
Blijf eens van mijn koekje af Bob!
ik zit ook aan de thee, niet omdat ik dat nou zo nodig wilde maar omdat ik zoveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit aan de thee, ik hou normaal niet van thee, maar na het sporten is het wel lekker en voel ik me gezond enzo
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[ link | [url=http://www.animaatjes.nl/glitternaam-generator/alfabet1/e.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://www.animaatjes.nl/glittergenerator/spatie.gif]afbeelding[/url] ]
Toch niet allemaal op 1 dag? Want dan ben je ook nog eens kotsmisselijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit ook aan de thee, niet omdat ik dat nou zo nodig wilde maar omdat ik zoveel
pakken chocomel naar binnen heb gewerkt dat ik 2 kg ben aangekomen
Lies tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[ link | [url=http://www.animaatjes.nl/glitternaam-generator/alfabet1/e.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][img]http://www.animaatjes.nl/glittergenerator/spatie.gif]afbeelding[/url] ]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet allemaal op 1 dag? Want dan ben je ook nog eens kotsmisselijk![]()
Ik ben weleens kotsmisselijk geworden van chocomel in combinatie met paprikachips. Allebei erg lekker natuurlijk, maar geen goede combi
Bedoelde Gert niet gewoon deze?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Gert leek van de glitterplaatjes.
Tis goed voor de spierenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''met rum erin voor mijn zere keel
en toen vond ik het eigenlijk zo lekker , met of zonder rum toen moest ik het dus weer iedere dag,
net als die caramac's
dus er zijn heel wat litertjes door heen gegaan denk wel bijna een pak per dag
Die zag ik ook in mijn zoektochtquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelde Gert niet gewoon deze?
[ afbeelding ]
Als in "lekker lelijk op z'n tijd" ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Gert leek van de glitterplaatjes.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoelde Gert niet gewoon deze?
[ afbeelding ]
Op 'doktersadvies' dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet op 1 dag het begon op ''medische gronden''met rum erin voor mijn zere keel
en toen vond ik het eigenlijk zo lekker , met of zonder rum toen moest ik het dus weer iedere dag,
net als die caramac's
dus er zijn heel wat litertjes door heen gegaan denk wel bijna een pak per dag
TWEE kilo maar hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Net zoals het weleens leuk is om te walgen van een vies dik ranzig zwetend mokkel. Zolang je er tenminste niet op hoeft. Maar dit terzijde.
quote:@Borisham: D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
nee wel een keertje mijn broertje gebeld, dat ''kuch' kuch heel zieligquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 'doktersadvies' dusLijkt me eigenlijk ook wel een lekkere combi, chocomel en rum.
Heb je weer jankend je Griek 's avonds de deur uitgestuurd om chocomel voor je te kopen?
Niets mis met Gary Glitterquote:
Cool! Maak ze gek.quote:
Je bent ook geen glittertypequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als in "lekker lelijk op z'n tijd" ja.
Net zoals het weleens leuk is om te walgen van een vies dik ranzig zwetend mokkel. Zolang je er tenminste niet op hoeft. Maar dit terzijde.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee wel een keertje mijn broertje gebeld, dat ''kuch' kuch heel zieligmijn chocomelk
op was, die kwam toen 3 pakken brengen
maar toen was ik ook echt een beetje zielig en ziekjes enzo vekouden.... enzo![]()
Da's niet vies dik en ranzig! Dan moet er zeker een nulletje achter, dus effe doorkanen nog.quote:
Daarom had ik dus geen Valentijnskaartjequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen maar boven de zeventig kilo, eet eens door
Dronken wij in Spanje vroegah weleens, Lamumba heette t daar geloof ik...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 'doktersadvies' dusLijkt me eigenlijk ook wel een lekkere combi, chocomel en rum.
Heb je weer jankend je Griek 's avonds de deur uitgestuurd om chocomel voor je te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |