Vrienden zijn er toch voor om elkaar te helpen!!! Maargoed, als je elkaar maanden niet spreekt ben je niet echt vrienden lijkt me.. Tenminste niet in mijn definitie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
en maanvis! het is mijn probleem! er zijn mensen op deze aarbol met 20x ergere problemen op deze wereld dus waarom zou ik mezelf moeten aanstelle bij vrienden NOWAY!
Ik heb zelf fouten gemaakt dus moet ik er ook zelf voor opdraaien! maar dit gaat tever!
Waarom moet hier nou een slotje op? dit topic loopt als een tiet en het blijft toch netjes?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef Poeke het volgende:
geef die fantast zijn zin, en plaats een slotje. Zijn we er allemaal vanaf.
Misschien moet je wat minder de populaire jongen in de kroeg uithangen en je huur eens op tijd betalen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:38 schreef Pikachu21 het volgende:
Als jullie het niet geloven zal ik hem wel een reactie laten posten in dit topic. Voor nu genoeg ik duik te kroeg in even alles los laten.
Vrienden zijn mensen waar je altijd op kunt terugvallen. Of je ze nu 2 weken terug voor het laatst sprak, of 2 jaar terug. Op het moment dat je ze nodig hebt en ze zijn er voor je, dan zijn het vrienden! Ik heb er ook een aantal die ik soms maanden niet zie/spreek. Net als familie overigens, maar als je plots voor de deur staat of er is wat, dan ben je altijd welkom.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrienden zijn er toch voor om elkaar te helpen!!! Maargoed, als je elkaar maanden niet spreekt ben je niet echt vrienden lijkt me.. Tenminste niet in mijn definitie.
TS is nu druk. En tsja de Incassozaken lopen aardig goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef junkiexp het volgende:
Als dit echt waar is moet TS echt even serieus stappen gaan ondernemen.
Wat een amateuristisch gedoe zeg !
quote:'PVV'er Brinkman slaags met buurman'
Uitgegeven: 27 maart 2010 10:16
Laatst gewijzigd: 27 maart 2010 10:15
AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Hero Brinkman is in een slepende burenruzie zijn inwonende aannemer te lijf gegaan.
© ANP
Dat zegt althans de man die in ruil voor een verbouwing is ingetrokken bij Brinkman. De politicus zou zijn buurman met een hamer zijn aangevlogen. Brinkman ontkent.
De twee hebben over en weer aangifte gedaan, schrijft De Telegraaf.
Brinkman en de aannemer hebben een conflict over niet betaalde huur en over de kosten van de verbouwing van het achterhuis van zijn stolpboerderij in Middenbeemster.
De aannemer, die Brinkman kent van een paardenclub, zou de verbouwing uitvoeren in ruil voor onderdak. Brinkman draait op voor de materiaalkosten.
Geen materiaal
De aannemer beweert in de krant dat er op een gegeven moment geen materiaal meer werd aangeleverd, terwijl Brinkman wacht op de eerste huurbetaling sinds de man in september introk in het onafgebouwde project.
De politie rukte vervolgens meerdere keren uit na meldingen van de twee over bedreigingen en geweld.
Drankprobleem
De oud-politieman Brinkman raakte eerder in opspraak, nadat hij betrokken was bij een ruzie in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag.
Daarbij zou hij de barman hebben geslagen, omdat die hem niet meer wilde schenken. Brinkman gaf nadien toe een drankprobleem te hebben, maar ontkende te hebben geslagen.
Idd. Ik ben ook wel erg benieuwd.quote:
TR gemachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ook wel erg benieuwd.
Misschien kan een modje TS er via e-mail van op de hoogte brengen, want ik denk niet dat hij nog met dit account online komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |