miss voeren ze teveel inquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef onearmedman het volgende:
Als ze niks uitvoerden dan had je je pakje nu al binnen.
Bij de douane zijn ze ook niet al te snel (heb er dagelijks mee te makequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef The_stranger het volgende:
Technisch gezien zijn het de TNT lui die niets doen. Zij schijnen de pakketten te moeten inklaren (bij de douane).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Je mag best even gaan zitten hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik sta nu ook al 5 weken te wachten op m'n pakketjes, ik weet echt niet wat die luilakken uitspoken dat het zo lang moet duren
DAN ZOU IK MAAR EENS GAAN ZITTEN ALS IK JOU WAS w!@@~!12quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik sta nu ook al 5 weken te wachten op m'n pakketjes, ik weet echt niet wat die luilakken uitspoken dat het zo lang moet duren
grrquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je mag best even gaan zitten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef merry77 het volgende:
Het lijken wel ambtenaren.
Ik wordt hier echt ziek van.
Wat zat er in?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef merry77 het volgende:
en nog steeds niets. Ondertussen al een maand voor twee pakketten.
Ik heb een ander pakketje (lager bedrag) van dezelfde zender al heel snel ontvangen in een week.
Dus het ligt gewoon al drie weken bij de douane zonder dat ik daar over geinformeerd ben.
Wat een dieven. Echt te gek voor woorden dit.
Douane neemt het mee naar huis en maken een kopietje. Ik denk dat een douanier vakantie heeft. Hij zal het later meenemen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:13 schreef merry77 het volgende:
en nog steeds niets. Ondertussen al een maand voor twee pakketten.
Ik heb een ander pakketje (lager bedrag) van dezelfde zender al heel snel ontvangen in een week.
Dus het ligt gewoon al drie weken bij de douane zonder dat ik daar over geinformeerd ben.
Wat een dieven. Echt te gek voor woorden dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |