Heb je 'm opengemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef mvc het volgende:
Als iemand uit Alkmaar zich afvraagt waar zijn bestelling van Focalprict blijft, ik kreeg vandaag 2 enveloppen van FP op elkaar gebonden, bovenop die van mij en daaronder voor iemand anders. Alleen jammer dat er geen waardevolle bestelling inzat
Wat nouquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Heb je 'm opengemaakt?
Mijn pakketje (3e shipped) vandaag in de bus!
Wat als jouw pakje onderaan was gebonden en de ontvanger was even oneerlijk als jij?Dan zat jij nu zonder pakje. Er is trouwens ook nog het briefgeheim.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef mvc het volgende:
Als iemand uit Alkmaar zich afvraagt waar zijn bestelling van Focalprict blijft, ik kreeg vandaag 2 enveloppen van FP op elkaar gebonden, bovenop die van mij en daaronder voor iemand anders. Alleen jammer dat er geen waardevolle bestelling inzat
Je merkt het echt wel op als er een andere naam en een ander adres op staatquote:Op maandag 22 februari 2010 15:37 schreef mvc het volgende:
[..]
Wat nouWat doe jij als je paketjes binnekomen, dan denk je toch ook geen minuut na en open je ze toch ook gelijk ?
by the way, mijn order van Focalprice is op 9-2 verstuurd en vandaag ontvangen.
Ik wacht ook nog op een order via Ebay die op 2-2 is verstuurd, een week eerder dus
Mis hier idd ook pakketje van Jack wat op 9 feb uit Hong Kong vertrokken is. Piloot zal wel een tussenstop op Hawaii gemaakt hebben ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:50 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er weer een vliegtuig fout is gegaan ofzo![]()
Heb een pakketje wat later is verstuurd (left hongkong 17feb) al ontvangen terwijl er 2 die eerder zijn gestuurd ( beide :Left Hong Kong for its destination on 8-Feb-2010) nog niet ontvangen.
Nog niet besteld, want jack wist het gewicht niet en de verkoper had vakantie..quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef davo1979 het volgende:
Diegene die die raamwas dingen had besteld. Is het wat?
nou, weet ik zo net nog niet..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel op als er een andere naam en een ander adres op staat.
welke heb je?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vandaag mijn xbox headset binnen!
Hij werkt perfect. Speakers zijn zelf nog beter dan de originele.
pbpurchasequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef vinylhits het volgende:
Wat was die ene site ook alweer van Jack waar je bestellingen kan plaatsen van DP enzo?
heb ik hier ook al mee gemaakt; dat producten van de zelfde sku toch onderling nog verschillen ( en nee dan is er niet aan gegeven dat er verschillende kleuren etc zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Andyy het volgende:
Op 2 feb besteld en nog niet verzonden bij DX, wat een bullshit.
En de producten daar variëren ook, ook al is het hetzelfde product
30 dec 2009 besteld. nog steeds niet verstuurd. zo kan het ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Andyy het volgende:
Op 2 feb besteld en nog niet verzonden bij DX, wat een bullshit.
En de producten daar variëren ook, ook al is het hetzelfde product
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
30 dec 2009 besteld. nog steeds niet verstuurd. zo kan het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |