SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Prowl het volgende:
...terwijl ik de deur open doe![]()
PC gekocht in V&A en die bezorger laat zo die doos op een uitstekende punt van een steen vallen!![]()
Gigantisch gat in die doos en de bezorger keek zo van![]()
Gelukkig zijn er mensen die hun pakketjes goed inpakken
Had ik bijna mijn nichtje moeten teleurstellen dat haar "nieuwe" pc kapot was door een lompe "boer"Woon je dan toevallig omgeving Den Bosch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of rijden er overal nieuwe nederlanders met een wit busje en tnt-stickers?
Maar dan moet er wel schade aan die pc zijn, causaal verband jeweetsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef Yoewie het volgende:
Ik had m verantwoordelijk gesteld en een schadevergoeding geëist
Je hebt een banaan in je oorquote:
Jonguh! kan er toch overheen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:15 schreef Skonk het volgende:
Hoe kan ie nou een bontkraag hebben als ie dat TNT pak aan heeft?
Lefgozer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:21 schreef Broekpaling het volgende:![]()
Had de meest dodelijke vraagsoort ooit gesteld: "En hoe gaan wij dit oplossen?"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Prowl het volgende:
...terwijl ik de deur open doe![]()
PC gekocht in V&A en die bezorger laat zo die doos op een uitstekende punt van een steen vallen!![]()
Gigantisch gat in die doos en de bezorger keek zo van![]()
Gelukkig zijn er mensen die hun pakketjes goed inpakken
Had ik bijna mijn nichtje moeten teleurstellen dat haar "nieuwe" pc kapot was door een lompe "boer"Je spoiler zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je altijd te zeiken dat ze moeten werken, werken ze loop je nog te zeiken.
Zeg het nou maar dat je zeikt omdat je wilt zeiken en dan maar iets heel makkelijks pakt. Zeg maar op VBO niveau.
Klacht: Nieuwe Nederlander heeft meer niveau dan TS.
van haar hyvesquote:
Zie ik daar een pedobear oor?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
pics van je zusje, moeder, nicht of welke vrouw in het huis onder de 30 jaar dan ook!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Leatherneck het volgende:
Altijd weer die nieuwe Nederlanders!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hij dacht zeker dat het kabinet in dat pakketje zat
Die zou ik wel willen deep-troatenquote:
Waar staat Marokkaan dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:03 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom moet je er toch bij vermelden dat het een Marokkaan was kneus, wat boeit dat nou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |