Nee hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoorJe zit me te stangen hè?
Doei! Veel plezier vandaag!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
En nu ga ik van de PC af!
Uiteraard heb je nu d'r telefoonnummer/mail/msn/hyves/facebook/twitter?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:20 schreef Fredo55 het volgende:
Zeikesnat geregend in de stad.![]()
Gelukkig mocht ik onder een paraplu staan van een leuk meiske.
Jazeker, ze vroeg of ik donateur wilde worden van het kws.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uiteraard heb je nu d'r telefoonnummer/mail/msn/hyves/facebook/twitter?
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jazeker, ze vroeg of ik donateur wilde worden van het kws.
Nog wat door staan praten, ik vond het toch wel fijn onder die paraplu.
Nadat jij zeker jou gegevens heb doorgegevenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jazeker, ze vroeg of ik donateur wilde worden van het kws.
Nog wat door staan praten, ik vond het toch wel fijn onder die paraplu.
Hey Chin, al een versterker en speakers uitgekozen?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nadat jij zeker jou gegevens heb doorgegeven
Moeilijk, ben niet echt heel erg thuis in dat spul, heb het mijne ook na urenlang zoeken op internet uitgezocht. Je mag best een keer komen luisteren bij mij hoe het klinkt en er uit ziet, vind ik prima.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef Chinless het volgende:
Nee ik moet dat op m'n gemak eens bekijken. Wat raad je aan dan?
Ja dat kon ik je wel vertellen inderdaad. Er was een busje aangereden die lag dwars over de weg op zn kant.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef teknomist het volgende:
Vanochtend hoorde ik op de radio toen ik net wegreed dat er een ongelukg was gebeurd bij Gilze op de A58. Ik haalde niet uit het bericht welke richting. Voor de zekerheid ben ik via Waalwijk, Efteling gereden. Dat doe ik ook nooit meer.En later hoorde ik dat de file richting Breda was vanuit Tilburg.
Deze komen ook allemaal uit Bergen op Zoom:quote:Op maandag 22 februari 2010 19:23 schreef Chinless het volgende:
weer een bergenaar: [TK] 42 inch Samsung Plasma, ISF-gecallibreerd
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nadat jij zeker jou gegevens heb doorgegeven
Waar zijn ze dan allemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 19:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Deze komen ook allemaal uit Bergen op Zoom:
-- list --
Ik ken er een stuk of 10 IRL zo te zien en dat zijn geen fanatieke fokkers.quote:
Heb ik bij ons in Oudenbosch ook wel eens gezien, naja, de overblijfselen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Fredo55 het volgende:
Er was weer geen treinverkeer tussen Roosendaal->Vlissingen.
Botsing tussen persoon en trein, al de 5e in 4 weken tijd.
Winterdepressiesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Fredo55 het volgende:
Botsing tussen persoon en trein, al de 5e in 4 weken tijd.
Dat is écht ranzig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb ik bij ons in Oudenbosch ook wel eens gezien, naja, de overblijfselen dan.
Ja, ach, wat zal ik zeggen, ik wist hoe het er ongeveer uit zou zien, dus het was geen verassing. Maar het was een grote lul die gast, want op het moment dat hij voor de trein sprong, stond het hele perron vol met schooljeugd. Zag een meisje helemaal onder het bloed zitten, vraag me nog steeds af of die er ooit bovenop is gekomen. Heb haar later ook nooit meer gezien, vandaar.quote:
Echt, dan verdien je gewoon de dood.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ach, wat zal ik zeggen, ik wist hoe het er ongeveer uit zou zien, dus het was geen verassing. Maar het was een grote lul die gast, want op het moment dat hij voor de trein sprong, stond het hele perron vol met schooljeugd. Zag een meisje helemaal onder het bloed zitten, vraag me nog steeds af of die er ooit bovenop is gekomen. Heb haar later ook nooit meer gezien, vandaar.
Er kwamen in de weken daarna nog vaak mensen van slachtofferhulp bij ons op school, nooit gebruik van gemaakt, heb er ook niet slecht van geslapen, maar dat was voor anderen bij ons op school toen wel anders.
Ik meen me te herinneren dat we er toen in de klas ook over gesproken hebben, omdat het idd zo'n klootzak is geweest om het voor een vol perron te doen. Kijk, 1 iemand is al erg, de machinist van de trein bedoel ik dan, maar om dan een heel perron een trauma te bezorgen, das nog veel erger natuurlijk. Ik ben er redelijk nuchter onder gebleven, heb er verder eigenlijk geen last van gehad, denk zelf dat dat komt omdat ik toen op internet ook wel eens foto's van lijken en ongelukken heb gezien, dus ik wist ongeveer wat ik kon verwachten. Heb het ook niet zien gebeuren, alleen het gevolg ervan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Echt, dan verdien je gewoon de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |