Uhuh, snap ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het zonnetje in dit topic, hebben we toch nog iets.
Uhuh!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik maar, je smiley heeft gewoon z'n zonnebril al op!
Ik heb er ook zin in, om naar huis te gaan that is, volgens mij wordt dit weer echt zo'n druilerige dag waar de tijd heeeeeel langzaam gaat. Heb me vanmorgen trouwens voor het eerst verslapen! De regen tikte zo lekker zachtjes tegen het raam, dat ik terug in slaap viel. Was ook nog mijn wekker vergeten te zetten, gelukkig werd ik maar een half uurtje later wakker dan gepland.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh!
Die heeft er ook al zin in, haha.
Zodat je lekker in je rokje kan rondlopenquote:
Ik heb geen rokjes benenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zodat je lekker in je rokje kan rondlopen.
Nee het wordt best goed weer komende week
Doe je dan een jurkje aanquote:
Ook geen jurkje benenquote:
Ah ok, net zoiets als een storingsdienst zeg maar, dat ze je op kunnen piepen. Maareh, is het niet meer dan normaal dat ze je wakker maken als er brand is?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit nu op de UvT n ik val bijna in slaapHeb om 10.45 pas practicum en daarna peer ik hem ook
Naja, een slaapdienst is van 22.00 - 8.00 (of 21.00 - 9.00) en dan krijg je 4 of 6 uur betaald + een toeslag. Ik mag van 23.00 - 7.00 gewoon slapen. Mocht er dan iets zijn, dan maken ze je wakker. Bijvoorbeeld brand / crisisopname of een kindje wat op je deur klopt en zegt "ik kan niet slapen". Ik heb er nu vier achter elkaar gehad en heb goed geslapen, dus dat is wel fijn!
Ligt eraan waar het isquote:Op maandag 22 februari 2010 09:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ah ok, net zoiets als een storingsdienst zeg maar, dat ze je op kunnen piepen. Maareh, is het niet meer dan normaal dat ze je wakker maken als er brand is?![]()
Zou dat trouwens ook wel rlxd vinden, zo'n slaapdienst, als je dat vaak genoeg doet wordt je slapend rijk.Dikke joint smoken met dat kindje wat niet kan slapen, wedden dat ie zo in dromenland is!
neequote:Op maandag 22 februari 2010 09:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kunnen wij beter bepalen, pics please.
Ik heb geen mooie, slanke benenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Viel te proberen natuurlijk.Maar wat is er mis met je benen dan?
Wadan, lelijke dikke benen? Slank hoeft niet altijd mooi te zijn hoor! Soms is iets steviger veel mooier, vraag maar aan Teknomist, die heeft dezelfde smaak als ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie, slanke benen
Ja, maar die vrouwen die jullie toen lieten zienquote:Op maandag 22 februari 2010 09:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wadan, lelijke dikke benen? Slank hoeft niet altijd mooi te zijn hoor! Soms is iets steviger veel mooier, vraag maar aan Teknomist, die heeft dezelfde smaak als ik.
Wat was daar mis mee dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar die vrouwen die jullie toen lieten zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x heel veel
Nou, beetje "nep" ofzoquote:
Nep?! Volgens mij hebben ze geen sili 's hoor, maar goed. Tis ook een kwestie van smaak natuurlijk.quote:
Nee, maar gewoon nep qua uiterlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 09:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nep?! Volgens mij hebben ze geen sili 's hoor, maar goed. Tis ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Zo ff keihard met de radio meezingen!
Tja, ze kunnen die wijven nou eenmaal niet als muurbloempjes fotograferen natuurlijk. Maar tis natuurlijk niet zo dat ik alleen op zulke types val hè, het mag ook iets minder hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 09:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon nep qua uiterlijk
jajaquote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen die wijven nou eenmaal niet als muurbloempjes fotograferen natuurlijk. Maar tis natuurlijk niet zo dat ik alleen op zulke types val hè, het mag ook iets minder hoor
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
jajaJe bent jezelf nu al een paar keer aan het corrigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |