Autowassen. Erwtensoep eten en beetje chillen. Misschien nog effe naar de kijkdag op de Kaai.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:55 schreef Chinless het volgende:
nog iets op de planning vandaag? anders is de dag ook maar saai.
Niet meer rondtoeren in het vlaamse landschap?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Autowassen. Erwtensoep eten en beetje chillen. Misschien nog effe naar de kijkdag op de Kaai.
Mijn neef kwam net zijn nieuwe auto laten zienquote:Op zondag 21 februari 2010 12:55 schreef Chinless het volgende:
nog iets op de planning vandaag? anders is de dag ook maar saai.
Dat was wel de bedoeling. Maar ik ben een half uur op zoek geweest naar een tankstation met een werkende stofzuiger. Uiteindelijk nog even naar Antwerpen gereden en toen via Essen/Roosendaal teruggereden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet meer rondtoeren in het vlaamse landschap?
Die bij de meeuw werken tochquote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling. Maar ik ben een half uur op zoek geweest naar een tankstation met een werkende stofzuiger. Uiteindelijk nog even naar Antwerpen gereden en toen via Essen/Roosendaal teruggereden.
Ik heb een tankpas van de Shell. Krent die ik er ben.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Die bij de meeuw werken toch
en @auto_ daar heb ik toch niets aan
quote:AMSTERDAM - Het kan komende nacht en maandagochtend in een groot deel van het land behoorlijk glad worden. Door bevriezing van natte weggedeelten neemt de kans op gladheid toe.
De komende uren is het vanwege sneeuwbuien in het noorden en noordoosten plaatselijk glad, meldt het KNMI zondagavond. Ook de ANWB waarschuwt dat sneeuwval en bevriezing plaatselijk voor hinder op de weg kan zorgen. Met de files in de ochtendspits valt het waarschijnlijk erg mee, mede vanwege de voorjaarsvakantie.
GHz tilburg toch? Dan heb je met 3uur reistijd wel voldoende ja. Ik mag om half 7 weer de weg op.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef automatic_ het volgende:
Gezellig!
Ik vertrek morgen vanaf de GGZ (7.30) en ik moet om 10.45 op de UvT zijn, eitje toch?
Daar wordt je niet vrolyk van denk ik. Echter ga ik zelfs eerder! Ik moet ook vroeg weg aangezien ik om 5uur bij de makelaar moet zijn in Eindhoven.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef teknomist het volgende:
Ik vertrek om 7.30 richting Tilburg denk ik.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Chinless het volgende:
Echter ga ik zelfs eerder! Ik moet ook vroeg weg aangezien ik om 5uur bij de makelaar moet zijn in Eindhoven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |