Braafquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mezelf bewust van mijn irritante jojo-gedrag op de snelweg, heb ik vandaag alleen maar links aangehouden.
Alleen als ik jou tegenkom, ga ik je lekker afsnijden en dan doe ik een Bergse neus naar je! Agge mar leut et!quote:
Dan word ik echt boosquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alleen als ik jou tegenkom, ga ik je lekker afsnijden en dan doe ik een Bergse neus naar je! Agge mar leut et!
Dan neem ik de eerst volgende afslag en ga ik daarna de snelweg terug op,dus dan ben jij uit mijn zichtquote:
Links braaf? rechts bedoel jequote:
Beter links of rechts dan heen en weerquote:
Nee, mensen die op de linkerrijbaan blijven zitten met 100 - 110 km/h zijn irritant, zeker als je ze rechts niet kan inhalen.quote:
Vanochtend kon 't niet, de grasmaaier is underpowered.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef teknomist het volgende:
Als er links een stoet van een kilometer lang rijdt, en er is rechts genoeg plek dan haal ik altijd rechts in.
Als 't één lange stoet is, heb je gelijk. Anders nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef teknomist het volgende:
Het gaat er niet om of men opzij gaat, want dat heeft toch geen nut bij een stoet op de linkerbaan.
Ja, dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, mensen die op de linkerrijbaan blijven zitten met 100 - 110 km/h zijn irritant, zeker als je ze rechts niet kan inhalen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Dacht in eerste instantie dat ze 't over "Fistfucking expert" had![]()
Iets zegt me dat dat nix voor Automatic_ is, maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Dacht in eerste instantie dat ze 't over "Fistfucking expert" had![]()
Dat heb jij helemaal goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat nix voor Automatic_ is, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Wie weetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen ook leuk hoor, misschien dat we daar wel in matchen.
Ik moet toch wat zeggenquote:
Bespeur ik hier een beetje jaloezie?quote:
Haha ja misschien wel...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een beetje jaloezie?![]()
Misschien is ze geestelijk wel veel ouder dan 22, denk je dat ik me 30 voel?
Who knows...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Haha ja misschien wel...
En jaloers nee hoor. Is daar reden toe dan ?
Goedemiddag! De mijne ook niet... ik heb vandaag een bezichting gedaan op een mogelijke STA / West-Brabant FOK! meet locatiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:25 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen.Mijn dag kan niet meer stuk.
Een West-Brabant meet hoort toch in West-Brabant te zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:14 schreef Chinless het volgende:
Niet in west brabant.
Ik zal drek even linkje zoeken.
Hoe was het?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Goedemiddag! De mijne ook niet... ik heb vandaag een bezichting gedaan op een mogelijke STA / West-Brabant FOK! meet locatie
Op dat huis kan ik nog niet antwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |