Ik ben blij voor je! Ik hoop dat ooit ook te kunnen zeggen.......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit pilletjes hoeven slikken![]()
![]()
Alhoewel ik nare dingen heb meegemaakt en ik nog steeds problemen heb met bepaalde dingen gaat het eigenlijk best wel goed met mij. Ik mag best trots zijn op wat ik bereikt heb ik in het leven.![]()
Waarom niet?quote:OkeGoed dat je dat doet. Ik zou dat niet kunnen.

Onzin lullen is hier ook toe gestaan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
m'n oneliners komen alleen maar als ik niet weet wat posten. ik probeer gewoon mee te praten met de rest
Nah jij doet lekker posietief!quote:

Alhoewel ik dat nog eigenlijk zelf niet echt geloof is het toch echt zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat ooit ook te kunnen zeggen.......![]()
Omdat ik zulke dingen moeilijk vind. Ik kan niet (goed) aanvoelen wanneer en wat ik nu wel of niet kan vragen. (niet alleen in zo'n soort situatie. Maar altijd en overal.)quote:[..]
Waarom niet?Wat is t voor moeite om iemand verder te vragen enz enz?
Vaak is de vraag al genoeg en komt de rest vanzelf!En nee daarmee lijk je geen sensatie zoeker oid want jij bent juist de gene die wel de moeite neemt om die vraag te stellen!

Ik ben de zin van onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onzin lullen is hier ook toe gestaan!Kijk naar Tijnbrein die geeft vaak t goede voorbeeld!
[..]
Nah jij doet lekker posietief!
Ownee dat was t goede voorbeeld he! Onzin lullen.

Ik en dat. Ik weet soms ook niet of ik er nou goed aan doe om dat met silicone (transparant clear) kit te kitten of met silicone (transparant grijs) kit ed. Dan weer denk ik van dat deden we 5 wek3n geleden ook zo en is t nu ineens weer anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik dat nog eigenlijk zelf niet echt geloof is het toch echt zo.Ik kan best een heleboel alleen ik heb nog niet het zelfvertouwen om sommige dingen te doen.
![]()
Ik heb ooit geleerd dat alles wat je niet durft te vragen en dus niet vraagt tig x dommer is dan t niet stellen van die vraag.quote:Omdat ik zulke dingen moeilijk vind. Ik kan niet (goed) aanvoelen wanneer en wat ik nu wel of niet kan vragen. (niet alleen in zo'n soort situatie. Maar altijd en overal.)
Daardoor durf ik dat vaak niet. Omdat ik bang ben om het verkeerde te zeggen. Daarom uit ik vaak een steunbetuiging. Maar ik ga geen vragen stellen als ik niet goed weet wat ik moet vragen.
Als iemand dat bij mij doet vind ik dat ook erg vervelend namelijk.

Waardoor en waarom? Vertel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef sararaats het volgende:
humpf, ik krijg een ongemakkelijk gevoel maar dat zal wel overgaan als ik iets leuks zie

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
18 t/m 22 maart ben ik in berlijn
Nu al???? Maak je niet druk kanjer!!! T komt echt allemaal goed!quote:en nu dus al fucking nerveus van moet ik het wel doen wat als dit zus en zo....

Dat snap ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
18 t/m 22 maart ben ik in berlijn
en nu dus al fucking nerveus van moet ik het wel doen wat als dit zus en zo....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en dat. Ik weet soms ook niet of ik er nou goed aan doe om dat met silicone (transparant clear) kit te kitten of met silicone (transparant grijs) kit ed. Dan weer denk ik van dat deden we 5 wek3n geleden ook zo en is t nu ineens weer anders.![]()
Ik heb dus moeite met sociale interactie en heb daardoor geleerd(door schade en schande) dat ik soms maar beter niets kan vragen. Beter een welgemeende steunbetuiging dan een verkeerde vraag.quote:[..]
Ik heb ooit geleerd dat alles wat je niet durft te vragen en dus niet vraagt tig x dommer is dan t niet stellen van die vraag.
Goed planquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef sararaats het volgende:
humpf, ik krijg een ongemakkelijk gevoel maar dat zal wel overgaan als ik iets leuks zie

Succesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
zij is ook nerveus hoor, en als het niet klikt zoek ik gewoon volgende dag een hostel.... en neutraal terrein... dat word idd onmogelijk

Moet je nog douchen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug van het sporten.. Het was weer heerlijk! Heel mijn schema aan laten passen.

quote:

Ik douche bij de sportschool, hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je nog douchen?
Zo ja. Samen douchen?

Dat heb ik weerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik douche bij de sportschool, haha

Nu moet ik huilenquote:

Kom jij mij troosten dan?quote:

Gelukkig huil ik niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Daar ben ik nu niet echt toe in staat, kan slecht tegen huilende mensen..

Hips ik ben ook niet geheel nuchterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!

zit je aan de drank?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!

Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonenquote:

Bierquote:

quote:

tijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonen

Slaap lekker meis!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
liefies, ik ga slapengeniet van jullie ( al dan niet beschonken
) avond

Ik eigenlijk ook niet als ik t zo terug lees.quote:
Ok zit wat in. Ze heeft dan ook niet geantwoord op mn vraag.quote:Ik heb dus moeite met sociale interactie en heb daardoor geleerd(door schade en schande) dat ik soms maar beter niets kan vragen. Beter een welgemeende steunbetuiging dan een verkeerde vraag.
Heel handig als je sociaal gehandicapt bent![]()

Moggûh, Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh! nu dus nog minder in in werken dan normaal

Zo zullen er nog wel veul meer volgen als ze zo dom bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
En we mogen weer stemmen
Paars II, Balkenende I t/m IV en straks Wilders I en II, 7 opeenvolgende kabinetten die het niet vol maken... zucht...

Jezusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Ach, gelukkig wel net 270 gold uit mijn mailbox gepakt als level 25. En dat is voor WoW termen een heleboel. Nu 660g op zak. En dat is nog veel meer voor zo'n level. Gaat de goede kant opVerwacht dat ik voor level 80 wel de 10.000 grens doorbreek

erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moggûh, Waarom dat dan?Weer meer last van je rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |