abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78202955
Nu het toch over wassen enzo gaat, Lars heeft hele droge plekjes op zijn huidje. Vooral op zijn bovenbenen en zijn buikje en zijn wangetjes. Het is niet rood oid, het voelt alleen als schuurpapier. Wat smeer ik daarop?
Ik heb nu Neutral babycreme, maar dat helpt niet.
Vaseline vink niet handig
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78202985
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef freecell het volgende:
Mijn idee: baby's maak je schoon als ze vies zijn of als schoonmaken lang geleden is is blijkbaar niet logisch?
Haha, mijn idee!

Ik vind het badderen trouwens nog steeds niks aan. Volgens mij ben ik er vaak al binnen 5 minuten klaar mee. Wat erna komt vind ik veel leuker... scheetgeluiden maken op z'n buikje, z'n lijfje masseren met olie, z'n hoofdje insmeren met creme, liedjes zingen, het rompertje expres halverwege z'n gezicht laten zitten omdat we dat allebei dolkomisch vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78202988
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef Stiemie het volgende:
Claudia hier wordt in de haast van 'we moeten nu echt weg want anders zijn we na 9.30 bij de kinderopvang en dan moeten we tot 10.15 uur wachten tot we weer bij groep mogen, maar waar zijn Linde's schoenen nou en waar is de luiertas' ook nogal eens het washandje vergeten Ach na een opvangdag gaan ze toch altijd allebei in bad (mits Esmee daar langer dan een uur heeft geslapen overdag wat vandaag dus niet het geval was en daarom is ze thuis meteen in slaap gevallen...)

Oh en die schone kleren schieten er voor Esmee 's morgens ook nog wel eens bij-in. Nou ja ze ruikt nog steeds lekker hoor
Houd je dat echt schoon dan? Lotte laat tijdens het drinken altijd de helft er aan de zijkant weer uitlopen, dus die stinkt 's avonds naar zure melk
Lotte!
Noah!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:55:56 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78203016
ow en Meimel en Claudia bedankt voor de lieve woorden en het begrip...
en ik herken vooral het gevoel van een soort van falen en het moeilijk vinden om straks mensen te vertellen dat ik geen BV meer geef.... maar dat zit meer tussen de oren denk ik. En ik moet er ook eigenlijk niets van aantrekken. Evie krijgt uiteindelijk ruim 3 tot 3,5 maand BV waar ik dan ook echt keihard mijn best voor heb gedaan. Ik denk dat ik idd ga proberen af te bouwen; ik ben maar vast wat gaan lezen en ik ga vanaf nu elke week een voeding minder afkolven. (tenminste op die manier ga ik het proberen en dan maar kijken hoe het gaat)

@Huup; ik weet dat jij het niet verkeerd bedoelde.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78203017
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu het toch over wassen enzo gaat, Lars heeft hele droge plekjes op zijn huidje. Vooral op zijn bovenbenen en zijn buikje en zijn wangetjes. Het is niet rood oid, het voelt alleen als schuurpapier. Wat smeer ik daarop?
Olijfolie
Lotte!
Noah!
pi_78203018
Keshet wat fijn dat de natuur dat helemaal zelf kan regelen en je meisje geen operatie hoeft te ondergaan en gelukkig blijft er nog een groot deel van haar voetje bespaard en zal ze er wel mee kunnen leren lopen

Claudia wat fijn dat de overstap naar kv zo goed bevalt en wat een super dag! Dat de overstap emotioneel zo zwaar viel kan ook komen door de hormonen die dan wegvallen he

Xenia wat rot dat je meisje alweer ziek is Nu maar hopen dat ze er niet zoveel last van heeft als de vorige keren. Wat ontzettend schattig dat ze haar duimpje laat zien! Dat moet ik Niels ook leren (conditioneren? Als je je duim opsteekt krijg je de borst )

Als je eerst vaseline op/in het naveltje smeert kun je het vuil er na een tijdje inweken zo af-/uithalen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78203075
Karin, wij hebben weleda creme gebruikt, werkte erg goed!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:57:07 #208
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78203083
Hier gaat Alexa ook vaak alleen in bad als ze van het KDV terugkomt stinkend naar kwijl en kots of als ze heeft gescheten met een hoofdletter P.

Oh ja, en soms om tijd te rekken voor het laatste flesje
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78203106
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, mijn idee!

Ik vind het badderen trouwens nog steeds niks aan. Volgens mij ben ik er vaak al binnen 5 minuten klaar mee. Wat erna komt vind ik veel leuker... scheetgeluiden maken op z'n buikje, z'n lijfje masseren met olie, z'n hoofdje insmeren met creme, liedjes zingen, het rompertje expres halverwege z'n gezicht laten zitten omdat we dat allebei dolkomisch vinden.
haha idd! Ik stel het ook zo lang mogelijk uit Ik vind het zo'n gedoe. Maar inmasseren is

Slaap lekker!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78203108
Kijk, das nou eens een goede tip, thnx Twinkly!

en heb je ergens een mogelijkheid om iets met je lief te gaan doen? Hier was dat een echte omslag. En het hebben van een enigzins seksleven ook
Lotte!
Noah!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:58:41 #211
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78203160
Karin, ik gebruik eigenlijk overal Sudo voor
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78203445
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef Takkembah het volgende:
Karin, ik gebruik eigenlijk overal Sudo voor
dan krijg ik een soort casper het spookje (als ik het ook op zijn wangen ga smeren)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78203782
Sudocreme op het gezicht is volgens mij ook niet goed. Ik dacht dat het daardoor juist droger kon worden? Een vettende creme lijkt me beter.
pi_78203871
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Olijfolie
Lotte!
Noah!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:13:48 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78204015
Keshet, ik lees mee en duim voor jullie en wens jullie het aller-, allerbeste

BJ, ik lees altijd wel wat je schrijft en heb er ook nooit echt veel op te zeggen maar 1 ding wel. Volgens mij mag je je handjes dichtknijpen met die vent van je. Lijkt me een wereldgozer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78204101
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Houd je dat echt schoon dan? Lotte laat tijdens het drinken altijd de helft er aan de zijkant weer uitlopen, dus die stinkt 's avonds naar zure melk
Ja hoor als alles netjes in haar luier blijft wel. Ik heb een keurig kind (Door de jbpm en ed maagzuurmedicijnen komt er echt amper wat omhoog na de fles en tijdens het drinken knoeit ze niet echt)
pi_78204139
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef Linda2205 het volgende:

Olijfolie

Of dat (nooit uitgeprobeerd, maar klinkt goed )
pi_78204188
Dat navelstompje rook ik eerst ook niet hoor! Mijn kraam zei van "dat stinkt joh! moet je eens ruiken!" waarop ik met mn stomme kop zo op dat stompje afdook het stonk inderdaad

Naveltje maak ik verder eigenlijk niet schoon als in, ik kom er eigenlijk nooit aan. En ik zie er ook niets vies aan verder ofzo dus het zal wel.
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat valt er eigenlijk schoon te maken aan het naveltje? Ik voelde me pas ookal zo suf toen Huup postte dat ze Amélie natuurijk wel elke dag even met een washandje schoonmaakte. Dat doe ik vaak niet eens. Ik maak alleen zijn oogjes elke dag schoon omdat die nog steeds vaak vies zijn. Hij gaat ongeveer eens in de drie dagen in bad. En hij krijgt elke dag schone kleren aan. Hmpf.
hahaha
nouja, dat is eigenlijk stiekem vaker snel een billendoekje dan een washandje en het komt vooral omdat mn kraam, moeder en schoonmoeder er zo op hamerden dat niet wassen = vies. "wel zo fris voor de baby" dat ik bij mezelf dacht van hmm.. volgens mij vindt de baby 'hoe minder fuss hoe beter' maar goed. Als ik het vergeet, even "wassen" dan voel ik me wel halverwege de dag altijd schuldig
Keerzijde dan, Amélie krijgt echt niet elke dag verse kleren aan wel iedere dag een schone romper, omdat ik dat inmiddels als een soort ondergoed zie. (hoewel het ook wel eens voorkomt dat ze twee keer dezelfde romper aanheeft), maar shirtjes, als ze schoon zijn dan zie ik geen reden om het gelijk in de was te gooien. Dan gaat het ofwel nog een keer aan, ofwel gaat het terug de kast in.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen spuger heb en ze poept(e) ook nauwelijks dus sja.

Dat verandert wel een beetje nu ze vast voedsel krijgt trouwens. Ze maakt meer vies nu en dan gaat het dus wel in de was.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78204234
BJ: laat je door niemand beinvloeden. Doe wat je eigen gevoel je zegt, ookal is een keus maken niet makkelijk.
pi_78204307
oh en zo leuk. Mn lief is nu kroepoek aan het bakken morgen komt er visite. Lief's omaatje maakt altijd kroepoek voor visite. Heel Veel Kroepoek en hij denkt echt met hele warme gevoelens terug aan toen hij klein was en bij oma kroepoek ging eten.
Echter, oma is nu 80 en de kans is klein dat Amélie en eventuele broertjes/zusjes oma nog echt mee zullen maken. Dus hebben we besloten om onze eigen kroepoektraditie te maken ik vind het leuk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78204340
Ik was van plan vroeg naar bed te gaan, maar 1 post hier werd geloof ik wat meer hihi.

Nou hopelijk tot snel weer!
pi_78204389
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik smeer op Wolfs droge gezicht 2/3x daags uit een tube Balneum creme,werkt hier goed maar moet wel blijven smeren
Het is vettig maar trekt wel in (niet zoals Vaseline waarvan ze zo'n glimhoofd blijven houden)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78204412
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef huuphuup het volgende:
oh en zo leuk. Mn lief is nu kroepoek aan het bakken morgen komt er visite. Lief's omaatje maakt altijd kroepoek voor visite. Heel Veel Kroepoek en hij denkt echt met hele warme gevoelens terug aan toen hij klein was en bij oma kroepoek ging eten.
Echter, oma is nu 80 en de kans is klein dat Amélie en eventuele broertjes/zusjes oma nog echt mee zullen maken. Dus hebben we besloten om onze eigen kroepoektraditie te maken ik vind het leuk.
Klinkt erg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:22:00 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78204426
Hier juist wel eens 2 dagen dezelfde romper aan omdat ik dat gefrut zo veel gedoe vindt zeg maar.
En elke dag wassen schiet er ook wel eens bij in. UIteraard wel handjes en gezichtje en billetjes fris met doekjes, maar echt een washandje dus ook niet elke dag.

Nu met die helm staat er in de boekjes dat we elke dag zijn haartjes moeten wassen... Dus ik: Hij gaat niet eens elke dag in bad... te veel gedoe.
Vanavond is hij om 18 uur gaan slapen en om 20 niet wakker geworden voor een fles, en dan ga ik hem niet wakker maken om te badderen hoor.
Hij wordt nu net wakker voor een fles. En dan eens kijken hoe lang hij door slaapt vannacht.
Hij lijkt zelf meer en meer op 4 flessen uit te komen, terwijl hij niet eens echt grotere flessen hoeft dan en bijvoeding vindt hij nog niks... Nou ja goed, ik kan het er moeilijk in gaan proppen, melk of ander voedsel, hij zal het zelf wel weten.
pi_78204433
Jum zelfgemaakte kroepoek is zo lekker!!! Leuk om die traditie voort te zetten Huup
Ik krijg nu zo'n trek...had ik eigenlijk al, maar ik probeer me de hele avond al in te houden. Naja naar bed gaan helpt wel om niet meer aan iets lekkers te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')