Haha, mijn idee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef freecell het volgende:
Mijn idee: baby's maak je schoon als ze vies zijn of als schoonmaken lang geleden is is blijkbaar niet logisch?
Houd je dat echt schoon dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef Stiemie het volgende:
Claudia hier wordt in de haast van 'we moeten nu echt weg want anders zijn we na 9.30 bij de kinderopvang en dan moeten we tot 10.15 uur wachten tot we weer bij groep mogen, maar waar zijn Linde's schoenen nou en waar is de luiertas' ook nogal eens het washandje vergetenAch na een opvangdag gaan ze toch altijd allebei in bad (mits Esmee daar langer dan een uur heeft geslapen overdag wat vandaag dus niet het geval was en daarom is ze thuis meteen in slaap gevallen...)
Oh en die schone kleren schieten er voor Esmee 's morgens ook nog wel eens bij-in. Nou ja ze ruikt nog steeds lekker hoor![]()
Olijfoliequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu het toch over wassen enzo gaat, Lars heeft hele droge plekjes op zijn huidje. Vooral op zijn bovenbenen en zijn buikje en zijn wangetjes. Het is niet rood oid, het voelt alleen als schuurpapier. Wat smeer ik daarop?
Ik heb nu Neutral babycreme, maar dat helpt niet.
Vaseline vink niet handig
haha idd! Ik stel het ook zo lang mogelijk uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, mijn idee!
Ik vind het badderen trouwens nog steeds niks aan. Volgens mij ben ik er vaak al binnen 5 minuten klaar mee. Wat erna komt vind ik veel leuker... scheetgeluiden maken op z'n buikje, z'n lijfje masseren met olie, z'n hoofdje insmeren met creme, liedjes zingen, het rompertje expres halverwege z'n gezicht laten zitten omdat we dat allebei dolkomisch vinden.
dan krijg ik een soort casper het spookje (als ik het ook op zijn wangen ga smeren)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef Takkembah het volgende:
Karin, ik gebruik eigenlijk overal Sudo voor
Ja hoor als alles netjes in haar luier blijft wel. Ik heb een keurig kindquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Houd je dat echt schoon dan?Lotte laat tijdens het drinken altijd de helft er aan de zijkant weer uitlopen, dus die stinkt 's avonds naar zure melk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat valt er eigenlijk schoon te maken aan het naveltje?Ik voelde me pas ookal zo suf toen Huup postte dat ze Amélie natuurijk wel elke dag even met een washandje schoonmaakte. Dat doe ik vaak niet eens.
Ik maak alleen zijn oogjes elke dag schoon omdat die nog steeds vaak vies zijn. Hij gaat ongeveer eens in de drie dagen in bad. En hij krijgt elke dag schone kleren aan. Hmpf.
Ik smeer op Wolfs droge gezicht 2/3x daags uit een tube Balneum creme,werkt hier goed maar moet wel blijven smerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu het toch over wassen enzo gaat, Lars heeft hele droge plekjes op zijn huidje. Vooral op zijn bovenbenen en zijn buikje en zijn wangetjes. Het is niet rood oid, het voelt alleen als schuurpapier. Wat smeer ik daarop?
Ik heb nu Neutral babycreme, maar dat helpt niet.
Vaseline vink niet handig
Klinkt ergquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef huuphuup het volgende:
oh en zo leuk. Mn lief is nu kroepoek aan het bakkenmorgen komt er visite. Lief's omaatje maakt altijd kroepoek voor visite. Heel Veel Kroepoek
![]()
en hij denkt echt met hele warme gevoelens terug aan toen hij klein was en bij oma kroepoek ging eten.
Echter, oma is nu 80 en de kans is klein dat Amélie en eventuele broertjes/zusjes oma nog echt mee zullen maken. Dus hebben we besloten om onze eigen kroepoektraditie te maken![]()
ik vind het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |