Album pre-order? High five!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:55 schreef einschtein het volgende:
Ik kan ze nu ook krijgen, de tickets. Maar ik twijfel...

Geef maar aan mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:55 schreef einschtein het volgende:
Ik kan ze nu ook krijgen, de tickets. Maar ik twijfel...

Pre-presale voor de echte Jason Mraz fans en niet de gasten die beweren fan te zijn omdat ze I'm Yours en I Won't Give Up kennen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geef maar aan mij
Hoe komen jullie al aan tickets?

Al sinds Waiting For My Rocket fanquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pre-presale voor de echte Jason Mraz fans en niet de gasten die beweren fan te zijn omdat ze I'm Yours en I Won't Give Up kennen.
Ik heb de Premium Deluxe Pre-Order besteld.

PM me maar als je links voor de presale wilt. Geef ook aan voor welke concert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Al sinds Waiting For My Rocket fan
Hmm ik heb de gewone gepre-orderd...

quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
PM me maar als je links voor de presale wilt. Geef ook aan voor welke concert.

en dat ie nu zo populair is bij mensen die idd niet verder komen dan i;'m yours and i won't give up maarja is wel
 en dat ie nu zo populair is bij mensen die idd niet verder komen dan i;'m yours and i won't give up maarja is wel  Jason
 Jason  

Tegen die tijd is het lange haar en baard ook verdwenen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
voor 7 april? ach komt wel goed zo snel verkoopt t niet uit lijkt me, en twijfel ergens. Ik houd van jason maar vind de locatie ruken dat ie nu zo populair is bij mensen die idd niet verder komen dan i;'m yours and i won't give up maarja is wel
Jason

vast nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het lange haar en baard ook verdwenen.

Luc and the Lovingtons.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik prefereer de live on earth jason. Leuk blousje, leuk baardje en blije hoed...
een vraagje btw, freedom song,v an wie is dat een cover?

Toen was ie 30. Nu is ie 34. Hij is in een soort midlife-crisis, een John Lennon fase, met een drang om op Jezus te lijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vond jason in 2007-2008 veel leuker dan zn nieuwe stijl
en dit was epic

Wist ik allang, ik was te druk met de ticket-perikelen. En ik ben niet overdonderd door het album. Na 5/6 gaat het bergafwaards.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:14 schreef Zocalo het volgende:
Weten jullie dat het album al te luisteren is?
Check zijn Twitter, link niet op mn mobiel..

nouja heb mn kaartje binnen
 nouja heb mn kaartje binnen

Ga je in je eentje?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij was een tijdje terug ook al te luisteren althans van elk nummer een stukje. Overigens best vaag heb n staplaats, en nu krijg je bij best beschikbaar meteen een zitplaatsnouja heb mn kaartje binnen

wordt vast wel weer n meet-up van t nederlandse forum georganiseerdquote:Op woensdag 11 april 2012 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je in je eentje?
Waar trouwens niets mis mee is, ik ga komende zaterdag in mijn eentje naar Ben Howard in de Paradiso.
 met hen ben ik vaker naar Jason gegaan
 met hen ben ik vaker naar Jason gegaan 
  (train is jammer
 (train is jammer  maar op Matt wacht ik al lang)
 maar op Matt wacht ik al lang)

Ben Howardquote:Op woensdag 11 april 2012 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar trouwens niets mis mee is, ik ga komende zaterdag in mijn eentje naar Ben Howard in de Paradiso.

tof dat ie nu zo doorbreekt
 tof dat ie nu zo doorbreekt  hoop dat Matt Nathanson dat ook gaat doen
 hoop dat Matt Nathanson dat ook gaat doen  

Even testen of je een echte fan bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:19 schreef staticdata het volgende:
Zijn er nog pre-sale tickets te krijgen? Of iemand die een link wil PM'e.
Me vriendin staat ingeschreven op zijn website maar heeft niets ontvangen?
Hoe hebben jullie het gekregen?

ik heb echt geen idee. net op tv zelfs reclame voor t nieuwe album (wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Djoezt het volgende:
Verwachten jullie dat de tickets meteen uitverkocht worden? Als in, moet ik zorgen dat iemand tickets voor me bestelt terwijl ik tentamen aan 't maken ben? Of kan 't eind vd dag ook nog? Of volgende week?
 ) durf t echt niet in te schatten
 ) durf t echt niet in te schatten

En wie bedank je dan?quote:

Heb je de onderkant van je ticket nou naar achteren gevouwd?quote:

nee daar ligt mn portemonnee opquote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de onderkant van je ticket nou naar achteren gevouwd?
 om alle codes af te schermen
 om alle codes af te schermen

Zag gisteravond inderdaad ook een reclame op tv! Enfin, zit nu in de trein dus dan ga 'k niet internetbankieren, zal als ik zo thuis ben wel even proberenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee. net op tv zelfs reclame voor t nieuwe album (wtf) durf t echt niet in te schatten

Zijn nog staanplaatsen beschikbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:54 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Zag gisteravond inderdaad ook een reclame op tv! Enfin, zit nu in de trein dus dan ga 'k niet internetbankieren, zal als ik zo thuis ben wel even proberen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |