quote:
quote:KICKIN' WITH YOU (2009)
(FEATURED ON 'WHEN IN ROME:OST)
quote:NEVER TOO LATE (ONLY LIFE YOU CAN SAVE) (2009)
(UNRELEASED)
quote:WHAT WOULD LOVE DO (2009)
(FEATURED ON 'MAY I BE FRANK')
quote:THE SUNSHINE SONG (RAY OF SUNSHINE) (2009)
(FEATURED ON 'BEAUTIFUL MESS: LIVE ON EARTH)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Tom Jones - IT'S NOT UNUSUAL (ft. Colbie Caillat)
quote:Sonny & Cher - I GOT YOU BABE (ft. Colbie Caillat)
quote:Luc & The Lovingtons - THE FREEDOM SONG
quote:Kenny Rankin - IN THE NAME OF LOVE
quote:The Beatles - IN MY LIFE
quote:Norman Greenbaum - SPIRIT IN THE SKY
quote:The Kooks - SEASIDE (partial into Traveler)
quote:Frank Sinatra - FLY ME TO THE MOON
----------------quote:Nat King Cole / Etta James - AT LAST
quote:
Stimmt. Ik kreeg laatst nog een mailtje in mijn inbox over die uStream zooi van 'm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz is momenteel in Engeland om de laatste hand te leggen op de opnames van zijn nieuwe album. Over een maandje gaat hij aan een US tour beginnen, en wat betreft de release van de album, ergens in oktober/november zal de verwachting worden.
En net als John Mayer gaat Jason Mraz ook Ustream chats doen met zijn fans.
We're excited to announce a special live chat with Jason on Ustream next Wednesday, July 21st at 3:00pm EDT/12:00pm PDT! Jason will talk about the upcoming tour and answer YOUR questions, so be sure to tune in then at ustream.tv.
nou dat betwijfel ik, en vooral met i'm yours, weten ze misschien niet dat het van Jason is maar t nr is dusdanig uitgemolken dat iedereen t kent en er wel genoeg van heeft, ik zou iets anders kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef Stansfield het volgende:
Tnx, ga ik thuis eens beluisteren. Hoewel voor Jason Mraz fans I'm Yours misschien standaard is, is het voor de gemiddelde nederlander toch al de vraag wie Jason Mraz is.
het is een prima liedje met een tekst die ok kan op een bruiloft. Zelf gaan we wellicht een aantal andere liedjes van Jason Mraz gebruiken waaronder You & I both en misschien Lucky (op ons huwelijk volgend jaar).quote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag aan de Jason Mraz fans hier. Mijn vriendin en ik zijn allebei niet van die hele muziekliefhebbers maar voor onze bruiloft zochten we een liedje voor de openingsdans. Toen kwamen we I'm Yours tegen van Jason Mraz. Dat leek ons wel een mooi liedje. Maar nu vraag ik me dus af of ik niet iets over het hoofd zie qua tekst of betekenis van het liedje? Dat het liedje toevallig net weer gaat over iets wat niet bij een bruiloft past zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |