Heb je je team? Vertel vertel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:39 schreef Robar het volgende:
jezus wat is er veel veranderd!
Moet er echt weer even in komen.
Stijger naar bovennatuurlijk positiespelquote:Mircea Stroie [playerid=143787048]
27 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2010
Geboren in: România
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 03-09-2009 (16/39), 1s 8w 1d)
Total Skill Index (TSI): 126 780
Loon: 32 364 ¤ (26 970 ¤) /week inclusief 20% bonus 517 824 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wereldklasse
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Is die op die leeftijd aan het eind van het seizoen nog meer dan >4,2 miljoen waard? Wel een erg fijne speler verder natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:58 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Stijger naar bovennatuurlijk positiespel(zoals verwacht hehe). Eind van het seizoen verkopen voor >4.2 miljoen
. Nog twee andere stijgers op positiespel, niet heel bijzonder verder...
Wel 11(!!) vormdalers, belachelijk! Gelukkig maar een paar in A-team..
Ik hoop op ongeveer 4.5 miljoen. Misschien weet ik het passen level ook nog naar bovennatuurlijk te tillen, dat zou helemaal helpenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is die op die leeftijd aan het eind van het seizoen nog meer dan >4,2 miljoen waard? Wel een erg fijne speler verder natuurlijk!
Behoorlijk... even schone boxer aantrekkenquote:
Draag jij een boxer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behoorlijk... even schone boxer aantrekken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Draag jij een boxer?![]()
Dat ziet er toch niet uit man, in zo'n leren broek zonder billen....
Gelukkig maar, ik voelde me al een stuk minder speciaal ineensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die draag ik alleen maar als ik bij jullie op visite kom hoor
Je mag mijn billen best bekijken hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik voelde me al een stuk minder speciaal ineens
Oeh, dat gaat wel ver hoor .... ik ben nog niet helemaal over het beeld van jou in boxer heenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mag mijn billen best bekijken hoor
Dan laat ik ze wel aan GotC zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat wel ver hoor .... ik ben nog niet helemaal over het beeld van jou in boxer heen
Graag zelfs! Dan gaat ze mijn billen nog meer waarderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan laat ik ze wel aan GotC zien
Ik wil jouw billen ook best waarderen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Graag zelfs! Dan gaat ze mijn billen nog meer waarderen
Eeuuhhmm...ligt eraan wat jouw definitie van "waarderen" isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil jouw billen ook best waarderen hoor
Leve de vrijdagmiddag
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eeuuhhmm...ligt eraan wat jouw definitie van "waarderen" is![]()
Dit is idd een echte vrijdagmiddag. En een goeie ook, kreeg net te horen dat ik een vak heel dik heb gehaald
En wat is jouw definitie van "onderhandelen"?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Mijn definitie van waarderen, daar kunnen we over onderhandelen
*zucht*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van "onderhandelen"?
YEAH! Ik ben in de winning mood vandaag. Komt wel aardig uit, want vanavond pokerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*zucht*
Ik geef het op... jij wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |