ideaal toch? Wat schuift het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, een attractie wil ik het niet noemen... Hoewel mensen hier er wel geld voor over hebben
om me ermee te laten stoppen....
Twee keer de helft, en een gratis lunch. Oh, en een blikkie cola vanmiddagquote:
Er zijn andere manierenquote:
Daarvoor zijn de mensen hier bij voorbaat al kansloos. Nog kanslozer dan ikquote:
vooral die twee keer de helft is zo interessant..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Twee keer de helft, en een gratis lunch. Oh, en een blikkie cola vanmiddag
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vooral die twee keer de helft is zo interessant..
blikkie cola is wel coca cola mag ik hopen..
Ik vind de cola van de LIDL ook best te pruimen eigenlijk. En die is verschrikkelijk veel goedkoperquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als het geen coca cola is dan is het helemaal geen cola..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als het geen coca cola is dan is het helemaal geen cola..
quote:José Alfonso Marina (161571685)
España 26 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 18-05-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Rodopskite valci (sinds 15-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 43 310
Loon: 23 484 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 26-02-2010 13:19
Herinneringen
Deadline: 26-02-2010 13:19
Vraagprijs: 500 000 ¤
Hoogste bod: 3 825 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: bovennatuurlijk
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
nee, ik denk dat het erg weinig uitmaakt voor je ratings..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb per ongeluk een keeper gekocht, zo'n 400 a 500k onder de gemiddelde TV:
[..]
[ afbeelding ]
Die gaat mn redelijk keeper vervangen. Zou het veel schelen?
Oh....Ok.....Ook zonde van het geld danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, ik denk dat het erg weinig uitmaakt voor je ratings..
Hoe koop je in hemelsnaam "per ongeluk" een keeper?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh....Ok.....Ook zonde van het geld dan
Nou...ik zag m staan, en deed een bod met in mn achterhoofd: "Zo dik onder de vergelijking ga ik m nooit krijgen".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe koop je in hemelsnaam "per ongeluk" een keeper?
Maar je had uberhaupt een keeper nodig, of een gat in je HT-hand?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou...ik zag m staan, en deed een bod met in mn achterhoofd: "Zo dik onder de vergelijking ga ik m nooit krijgen".
Guess I was wrong
Nouja, ik stel al het hele seizoen mn redelijke keeper op, dus je zou kunnen stellen dat ik een betere keeper nodig hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar je had uberhaupt een keeper nodig, of een gat in je HT-hand?
misschien vind je er nog een dik onder de transfervergelijking..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, ik stel al het hele seizoen mn redelijke keeper op, dus je zou kunnen stellen dat ik een betere keeper nodig had
Heb nu alleen nog echt een spits nodig....daarvoor moet ik eerst weer verkopen
Hmmz...iets minder, maar dat kwam vooral doordat ik plots besloot weer wat te gaan doen en zomaar wat oude spelers heb gekochtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien vind je er nog een dik onder de transfervergelijking..
maar wat ik me afvraag.. heb je nu ook een beter team dan voordat je besloot af te zakken of is je team minder geworden in waarde?
Lol, ging zelf ook van een redelijk naar een bovennatuurlijk. Mijne kostte echter zo'n 4.3 miljoen, maar was wel pas 21. Zie dat oudere keepers (meer ervaring denk ik dan?) ook makkelijk zoveel op kunnen brengen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb per ongeluk een keeper gekocht, zo'n 400 a 500k onder de gemiddelde TV:
[..]
[ afbeelding ]
Die gaat mn redelijk keeper vervangen. Zou het veel schelen?
mja precies.. ik hoop dat mijn (veel te duur aangekochte) trainees nog wat van hun waarde halen door mijn passen trainingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...iets minder, maar dat kwam vooral doordat ik plots besloot weer wat te gaan doen en zomaar wat oude spelers heb gekochtHeb ook niet echt lekker gespaard ofzo.
Hoewel er nog heel veel waarde in mn team rondloopt qua trainees, dat dan weer wel.
Zelfde regels als met de senioren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kun je in je jeugd training verliezen? ik ben vergeten een geschorste middenvelder te wisselen.
dat is idd heel erg lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
De vorm van mijn A-team is erg lekker. Op 3 spelers na, alles op goed (2 op redelijk en 1 op matig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |