Wie gaat er dan ook in de uiterwaarden wonen...?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoog zeker, maar het verkeerde hoog. Nu in 1x hoge temperaturen betekent dat de sneeuw in de Ardennen in een keer heel snel smelt. Met als gevolg natte voeten.
Ik mis de feest smilies!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Het water komt hier soms tot buiten de uiterwaarden. Niet bij mij gelukkig, ik woon op het middenterras.
Beetje jammer dat je dat niet ook even onze kant op stuurt dan. (Hier: mist en een ZEER waterig zonnetje)quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Even over mijn controle over het weer, he
Hier is een mooi zonnetje
Kom jij maar gewoon lekker hierheenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dat niet ook even onze kant op stuurt dan. (Hier: mist en een ZEER waterig zonnetje)
Ik ga eens even wat te drinken maken!
Cocktailtje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga eens even wat te drinken maken!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef RonaldV het volgende:FEEST-topique!
dus alleen posten als je in een goeie bui bent!
quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Welke modellen/evt. Canons?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je betere camera's kopen(ook Nikons als je dat per sé wilt)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Budget&wat voor soort lenzen wil je?
Hij kan zomaar vallen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |