gaat snel hequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs al 4.5 week hier inmiddels![]()
T ziet dr niet naar uit dat ie nog ergens heen gaat
Heerlijk,.... maar ben dr al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Heeee, ga je mee? Naar het warme zuiden! Daar heb je zooon en zeeee! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Heeee, ga je mee? Naar het warme zuiden! Daar heb je zooon en zeeee! [ afbeelding ]
Zo, nou, echt niet normaal snel ja!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, nou, echt niet normaal snel ja!
Morgen issie alweer 3 maanden, de boef
Je kan niet alles hebbenquote:
Leuk voor je.quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heerlijk,.... maar ben dr al.
ff naar buiten
Oh wat super ( de Boerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Hier wel zee vlakbij maar alles grauw en grijs
![]()
En jij vroeg toch laatst om de Super de Boer dierentuinzegels? De Boer is mijn vaste supermarkt dus ik vroeg gisteren 'ns hoe dat zit met die zegels (normaal zeg ik altijd 'nee' tegen welke actie dan ook) en toen kreeg ik er een paar extra![]()
Wanneer wil je ze hebben? Ik stuur ze wel naar het kantoor van je baas, ter attentie van "die dame met de dikke tieten kleine hondjes"
bah, hier hebben we niet eens een raam dat open kan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt al sinds de pauze met het raam open in de zon.
Hemels gewoon
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 17 februari 2010
45. 111 oh-oh
89. 078 Cat22
91. 076 Harajuku.
93. 075 Loveless85
Klacht: Tombolalala heeft te veel college
Ja. Hoe is het hier?quote:
Zonnig en warm en fijnquote:
Ik vind het net een hedendaags songfestivalnummerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Bomba weer op de radio![]()
Woeiiiiiiiiiiii
wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh hai, net terug van gitaarles, straks even eten en meteen door naar school![]()
maar vandaag is de laatste keer engels en nederlands,
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Yns, ik heb het ff snel gelezen![]()
Hier grauw en grijs![]()
Maar over anderhalf uur mag ik weer naar m'n eigen kleine zonnestraaltjes(
)
Dat komt door de clip, die is grappig bedoeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het net een hedendaags songfestivalnummer![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Leuke dag gehad op school, voorlichting over afstuderen. Er was ook nog een verplichte les waar we een uur op moesten wachten (tussenuur), valt nog mee. En alleen ik en een vriendin waren er
Echt sneu. Terwijl ik er toch wel meer had verwacht. Nadeel; je moet die les echt bijwonen, je moet de test maken en de deficiënties verwerken in je stagewerkplan
![]()
dus de rest van de klas moet het alsnog doen!
![]()
Oh god dat wordt nog wat met je dalijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Chips en Malibu Jus.
's Middags.
Doordeweeks..
Hier was het ook warm en zonnig net!quote:
okee, dat is mijn teken; ik blijf de hele avond online!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god dat wordt nog wat met je dalijk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god dat wordt nog wat met je dalijk
Oh neeeeeeeeeeeeee... ook niet hier, please...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaa dag, die klojo op de radio net die sprak over winterse buien![]()
![]()
![]()
MOOI NIET HIER IN HET ZONNIGE ZUIDEN MISTER!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha jaquote:
nog nietsquote:
Make that two pleasequote:
fijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niets![]()
deze lessen in de avond, zijn voor de toelating, ik krijg in maart drie examens voor engels nederlands en wiskunde
en in juni een examen natuurkunde
en als ik daar mee klaar ben mag ik HBO Industrieel Ontwerpen gaan doen
toastjes met smeerselquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Make that two please![]()
Ik ga een boodschappenlijstje maken.
Nog zinnige suggesties iemand??????
quote:
Cool! En ga je de tentamens halen denk je? Is het te doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niets![]()
deze lessen in de avond, zijn voor de toelating, ik krijg in maart drie examens voor engels nederlands en wiskunde
en in juni een examen natuurkunde
en als ik daar mee klaar ben mag ik HBO Industrieel Ontwerpen gaan doen
Nou, die ga ik eten vanavond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het oud en nieuw?
Komt het songfestival op tv??
engels en nederlands zie ik geen problemen in, natuurkunde ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool! En ga je de tentamens halen denk je? Is het te doen?
tot zaterdag of zondag, ligt eraan of de voorspellingen morgen aangeven of t zondag gaat sneeuwenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ynske hoe lang ben je nog in het land???
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Make that two please![]()
Ik ga een boodschappenlijstje maken.
Nog zinnige suggesties iemand??????
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
engels en nederlands zie ik geen problemen in, natuurkunde ook niet
wiskunde ben ik een beetje zenuwachtig voor, maar dat zal wel loslopen, ik snap de stof en loop goed mee
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaag
Zit nu aan de malibu en ga vanavond frietjes en kroketten bakken
Maar eh...
Paëlla?
Lekkere wraps met vis?
Dat is echt heel lief en attent van jequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die ga ik eten vanavond.
en de laatste keer dat ik dat deed was jij jaloers
Dus dat wil ik voorkomen
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaag
Zit nu aan de malibu en ga vanavond frietjes en kroketten bakken
Maar eh...
Paëlla?
Lekkere wraps met vis?
Ah ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tot zaterdag of zondag, ligt eraan of de voorspellingen morgen aangeven of t zondag gaat sneeuwen
Ja onzinnig is ze leuk hequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel dan, bij u, qua zinnigheid???
Ik ben geen alcoholist ofzo hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?
Ik ben ook heel lief en attentquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel lief en attent van je![]()
Oh de vrouw van de baas komt morgen een kinderfoto brengen voor op een foute fototaart
Jaaaaa klopt.quote:
Ja dag!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief en attent
En post je hem hier wel even???
dat dus:quote:
quote:
Ik ben wel attent!quote:
Oh nou dan eh....quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa klopt.
Als je zinnig bent dan ben je minder leuk
I know.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het erge is ook nog, engels natuurkunde en wiskunde zijn allemaal 100% multiple choice
No worries Greyske, zeldenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan eh....
Hoop ik dat je me niet al te vaak leuk vindt
is goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Mocht het zaterdag mooi weer zijn en mocht je zin hebben in een fijne heuvelwandeling, dan gil je maar ff
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hierquote:
Ik denk serieus dat het hier zo gaat sneeuwen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hier
Naja, we hadden ieg wel een heerlijk dagje toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hier
das waar, k heb ervan genotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, we hadden ieg wel een heerlijk dagje toch?
Als t zaterdag net zo is als vandaag overdag moet je echt komen
Goodday!!!!quote:
Ik post net in dat topic in F&F over Taniaquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
IJsberin Tania vertrekt uit Blijdorp: hereniging Eric met jeugdvlam Olinka
Na lang wikken en wegen heeft het Europese ijsberen-fokprogramma de knoop doorgehakt: ijsberin Tania moet gaan verhuizen. Ze moet plaatsmaken voor ijsberin Olinka uit Wenen: een oude 'jeugdvlam' van ijsbeer Eric. Na overleg met het Europese fokprogramma (bestaande uit de coördinator en de leden van het Species Committee) lijkt dit de beste strategie om in de toekomst ijsbeer-nakomelingen te kunnen voortbrengen. IJsberen in de natuur worden, zoals bekend, bedreigd door o.a. de opwarming van de aarde. Maar ook de situatie in dierentuinen op het gebied van de fok met ijsberen is allesbehalve rooskleurig.
wat jammer
Koffiequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodday!!!!
Goed plan; koffie!
das zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
Ik heb zoethoutthee nu!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
Beetje sneu ja. Ze zorgt niet voor kids dus mag ze weer opzouten en heeft ze eigenlijk afgedaan (stond iig in ander artikel ergens dat vanwege haar leeftijd er wss geen kids meer van zouden komen, dus ze uit de roulatie ging)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
IJsberin Tania vertrekt uit Blijdorp: hereniging Eric met jeugdvlam Olinka
Na lang wikken en wegen heeft het Europese ijsberen-fokprogramma de knoop doorgehakt: ijsberin Tania moet gaan verhuizen. Ze moet plaatsmaken voor ijsberin Olinka uit Wenen: een oude 'jeugdvlam' van ijsbeer Eric. Na overleg met het Europese fokprogramma (bestaande uit de coördinator en de leden van het Species Committee) lijkt dit de beste strategie om in de toekomst ijsbeer-nakomelingen te kunnen voortbrengen. IJsberen in de natuur worden, zoals bekend, bedreigd door o.a. de opwarming van de aarde. Maar ook de situatie in dierentuinen op het gebied van de fok met ijsberen is allesbehalve rooskleurig.
wat jammer
Ook hallo!quote:
Jij hebt malibu-jus voor je zoetheid toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
En jij needz wat anders om je zoet te houden. Iets wat NIET in het kokende water gedeponeerd moet worden voor extra smaak, maar wat je wel kan laten trekkenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat lees ik nou. Zit je doordeweeks om 1630 al aan de zuip?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij needz wat anders om je zoet te houden. Iets wat NIET in het kokende water gedeponeerd moet worden voor extra smaak, maar wat je wel kan laten trekken
Ik vind je leuk juist zo!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Oh sorry hoor
Ik ben echt strontvervelend vandaag
Geen idee hoe het komt
Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij needz wat anders om je zoet te houden. Iets wat NIET in het kokende water gedeponeerd moet worden voor extra smaak, maar wat je wel kan laten trekken
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap hem niet...
Leg eens uit?
Gewoon sopje in wasbak/teiltje/afwasbak prepareren. Beest op het aanrecht, ff vlug poetsen en dan fohn er op lijkt me het handigste?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Guys, nog even advies over het Ziggy wassen hoor, daarna hou ik erover op
Zal ik het mét of zonder puppyshampoo (ja, kattenshampoo is kwijt) doen?
Ik denk dat ze nu nog zo viezig is omdat ik gisteren de shampoo niet goed heb uitgespoeld, dus ik wilde het alleen in warm water doen.
Maar nu ben ik bang dat alle ranzigheid dan misschien weer niet uit dr vacht gaat
En ik wil het hele geheel ook niet te lang rekken voor haar, dus ik ga niet nog even de douchestraal erop zetten ofzo.
Ga een flurry halen zou ik zeggen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je Flurry's trekken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga een flurry halen zou ik zeggen!
Ja, maar met een sopje moet ze dus nog afgespoeld worden, anders blijft de shampoo in de vacht zitten > plakkerig > nog meer drama. Dus ik dacht dat ik het misschien alleen met warm water wilde proberen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon sopje in wasbak/teiltje/afwasbak prepareren. Beest op het aanrecht, ff vlug poetsen en dan fohn er op lijkt me het handigste?
Oh ja, knippen is ook wel een idee. Nou ja, ik kijk vanavond wel hoe we het doen, komt vast goed!quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:02 schreef Greys het volgende:
De ranzigheid er uit knippen MB
En daarna ff snel met wat shampoo (heeeel weinig), uitspoelen en droogfohnen
Ik heb het toch tegen jouuhouuuuquote:
Als ik dr anus ook wil bleken zal ik eraan denken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[afbeelding]\
Dit is trouwens ook goed spul tegen allerlei vlekken. Maar ik gok dat het niet echt geschikt is voor huisdieren...
Staat niet op de verpakking trouwens, dat je het niet op je kat kan gebruiken
Of niet de douche erop, maar een schenkkan warm water klaar zetten ofzo? Zo deden wij het ook met onze kat, die vond de douchestraal eng...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar met een sopje moet ze dus nog afgespoeld worden, anders blijft de shampoo in de vacht zitten > plakkerig > nog meer drama. Dus ik dacht dat ik het misschien alleen met warm water wilde proberen.
Natuurlijk snap ik jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het toch tegen jouuhouuuu![]()
Snap je toch wel.
Wat kan je nog meer laten trekken?quote:
Goedzoquote:
Sorry, flauwquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik dr anus ook wil bleken zal ik eraan denken.
Yups, zo doe ik dat ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of niet de douche erop, maar een schenkkan warm water klaar zetten ofzo? Zo deden wij het ook met onze kat, die vond de douchestraal eng...
ja... offe...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer laten trekken?
- cremespoeling
- zo'n prutmasker voor op je gezicht
- laurierblaadjes in je eten
...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, zo doe ik dat ook.
Bij puppies en hondjes die een hekel hebben aan wassen wiens naam begint met een B
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef senesta het volgende:
Hallo!![]()
Heeft oh-oh al een foto van haar broodtrommel (ja ja, ik weet) gepost?
Jaaaaaaaaaaa, nog meer fun!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Len, misschien moet je ook een blikje malibu nemen
Ja, speciaal voor jou zelfsquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef senesta het volgende:
Hallo!![]()
Ik heb een Duveltje gepaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Len, misschien moet je ook een blikje malibu nemen
Ja, het moet vooral heel effectief zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry, flauw![]()
Maarja tis lastig, dat beest gaat sowieso van zowel het water als de fohn natuurlijk helemaal uit d'r dak, dus ja het is wel slim het allemaal zo snel mogelijk te doen maar toch effectief
kun je het wel op je poes gebruiken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik dr anus ook wil bleken zal ik eraan denken.
Hiiiiihihihiihhiihihhihihihihhiihhhiihiiihihiquote:
Jij wil je poes bleken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
kun je het wel op je poes gebruiken?
Wij hebben vanmiddag dat kastje in elkaar gezet en daarna intens gelukkig zitten kijken naar de eerste keer dat de wasmachine draaidequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaa dag, die klojo op de radio net die sprak over winterse buien![]()
![]()
![]()
MOOI NIET HIER IN HET ZONNIGE ZUIDEN MISTER!!!!!!!!!!!!!!!!
Wil je dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
kun je het wel op je poes gebruiken?
hihihi, onze Aiko (=poes) heeft ook een vieze bibs en dat krijg je niet weg met droogshampo...quote:
Lees nou gewoon ff terug mod van niksquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef senesta het volgende:
Hallo!![]()
Ik zou het eerst met wat gewone (milde) shampoo ofzo proberen, bleek kan altijd nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:11 schreef Patapon het volgende:
[..]
hihihi, onze Aiko (=poes) heeft ook een vieze bibs en dat krijg je niet weg met droogshampo...
Of afwasmiddel, dat ontvet heel goed, dat kan ook!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou het eerst met wat gewone (milde) shampoo ofzo proberen, bleek kan altijd nog
mmmmm, dan zou ik sowieso eerst die tondeuze proberen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou het eerst met wat gewone (milde) shampoo ofzo proberen, bleek kan altijd nog
was ook maar een grapje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Vieze konten moet je knippen, echt!
Bij Bink ook soms
Niet op de ElisaB manier knippen, maar alleen die vieze plukkies
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of afwasmiddel, dat ontvet heel goed, dat kan ook!
Ik heb (natuurlijk) geen tondeuzequote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm, dan zou ik sowieso eerst die tondeuze proberen...
Vraag iig NIET of Elisa met haar schaar langskomt... die is niet zo goed in poezen knippen...
Ik ken het probleem (van dat langzaam drogen dan)quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
was ook maar een grapje...ze is een coon dus gek op water duurt alleen eeuwig voordat ze weer droog is.
Inmiddels moet ik dan ook dr halve staart en achterkant achterpootjes knippenquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:13 schreef Greys het volgende:
Bij Bink ook soms
Doe ik bij Karel ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Bij Bink ook soms
Ga ik ook zo doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:20 schreef Patapon het volgende:
he, ik moet er weer vandoor. boodschappies doen en dan onderuit voor de tv...en dan lekker lang weekend!
Vanavond wel voor de buis idd!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, alleen heb ik nog geen weekend daarna
.
Met alleen de jelly? Geen water dus?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Om MB, serieus, heb je nog een jelly ergens rondslingeren van Lush??????
Was haar daarmee dan, dat maakt heel goed schoon, ruikt lekker, en het haar is echt meteen droog daarna!
Doe ik bij mn eigen haar als t heel koud is ook, en ik heb Karel dr ook wel es mee gewassen in de winter.
Serieus, echt doen als je hebt!!!
Jawel met water, maar het haar droogt daarna supersnel, na het wassen met een jellyquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met alleen de jelly? Geen water dus?
Wordt het dan niet plakkerig?
Ik heb nog een klein restje Strawberry Santa, die is wel erg vloeibaar nu.
wat is er vanavond op ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanavond wel voor de buis idd!!!!Maar eerst nog even stofzuiger kopen met mn moeder...
All natural?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
HONDENknipster
Poezen knip ik niet
geen flauw benulquote:
Noem dat maar compleetquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn avondje.... Beetje popcorn erbij, Duveltje, en het feest is compleet
quote:
Jij bent gewoon jaloers dat IK in beeld sta en JIJ niet!quote:
Jullie hebben maar even geduldquote:
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jullie hebben maar even geduld![]()
Femke Halsema net
Oooh, ok! Nou, dan ga ik dat proberenquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel met water, maar het haar droogt daarna supersnel, na het wassen met een jelly
quote:
Strawberry Ziggy!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, ok! Nou, dan ga ik dat proberen
Ja, lach maarquote:
Hij is bezet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Simon-van-Nick-en-Simon eigenlijk ongeveer?
24/25 dacht ik?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Simon Nicolaas Keizer (Volendam, 16 mei 1984) is een Nederlands zanger en de helft van het duo Nick & Simon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
dat was de vraag toch heul niet...quote:
wat oh? te jong???quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh
[..]
Daar voel je op zich niets van, heb ik me laten vertellen!
Truequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh
[..]
Daar voel je op zich niets van, heb ik me laten vertellen!
Ik vond Nick altijd de leukste, maar Simon is een leuke inhaalslag aan het makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat oh? te jong???
Ze zijn niet eens zoveel jonger dan ik trouwens...
Gut, wie heeft je op dat idee gebracht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Nick altijd de leukste, maar Simon is een leuke inhaalslag aan het maken
[ afbeelding ]
ja maar...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Nick altijd de leukste, maar Simon is een leuke inhaalslag aan het maken
[ afbeelding ]
hmmm jonger dan ik dachtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Simon Nicolaas Keizer (Volendam, 16 mei 1984) is een Nederlands zanger en de helft van het duo Nick & Simon.
Nicolaas Maria (Nick) Schilder (Volendam, 6 november 1983) is een Nederlands zanger. Hij vormt samen met Simon Keizer het duo Nick & Simon.
Ik jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gut, wie heeft je op dat idee gebracht?![]()
ok!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik pak er even een plaatje bij![]()
Dat legt beter uit.
ah ok...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
De linker is Nick, de rechter is Simon.
Ik vind de ene keer de ene leuker, de andere keer de ander
[ afbeelding ]
Ja kom. We zeggen het gewoon hardop.quote:
Ja ik ook hoor. Maar ik vind veel wat hij zegt grappig en dát kan toch niet de bedoeling zijnquote:
Neuh en Bos nu ook, dat hij nergens op in wil gaan. Wat een falers. In de media van alles roepen en als ze dan op het matje moeten komen voor uitleg wil niemand wat zeggen of conclusies trekkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Maar ik vind veel wat hij zegt grappig en dát kan toch niet de bedoeling zijn
Ik durf het wel te bekennen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom. We zeggen het gewoon hardop.
We durven het!
Dit is eigenlijk gewoon een heel leuk liedje.
En ze zijn sekseh in deze clip
(Ll, dat bespraken we toen jij een keer naar de plee was op een vrijdagavond)
Je gaat geen dingen afzeggen enzo hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm laat die Flurry maar zitten, met je Nick & Simon
Oeh, ze zijn inderdaad leuk daar!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom. We zeggen het gewoon hardop.
We durven het!
Dit is eigenlijk gewoon een heel leuk liedje.
En ze zijn sekseh in deze clip
(Ll, dat bespraken we toen jij een keer naar de plee was op een vrijdagavond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jij hebt liever Frans Bauer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm laat die Flurry maar zitten, met je Nick & Simon
DOEEEEEIIIIquote:
Die bovenste is wel redelijk raar...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Deze screens dan Tombola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit dit clipje (ook heel leuk)
ah, ok...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
Da's ook de bedoeling van die bovenste, maar dat zie je in het clipje wel
die is echt weg volgens mij...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Greys wat doe je, nu ben ik allemaal Nick en Simon nummers aan het bekijken![]()
Hai Len
Wil je even afknappen dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Greys wat doe je, nu ben ik allemaal Nick en Simon nummers aan het bekijken![]()
Hai Len
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je even afknappen dan?
Daar heb ik ook een uitstekend middel voor namelijk
Zie Simon. In deze clip.![]()
OMG!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je even afknappen dan?
Daar heb ik ook een uitstekend middel voor namelijk
Zie Simon. In deze clip.![]()
Nee, ze zijn dicht bij me!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Len, je kunt weer komen hoor!
We zijn alweer afgeknapt!
Dichterbij dan je denkt, op bepaalde dataquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dichterbij dan je denkt, op bepaalde data
Leg eens uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dichterbij dan je denkt, op bepaalde data
Pffff, ik was net onder de indruk van een politicus die EINDELIJK bij zn standpunt bleef...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit met open mond te kijken naar een Bos die gister roept dat het voor hem totaal onbespreekbaar is en nu roept dat alle opties besproken moeten worden door het kabinet morgen en hij tot die tijd niets gaat uitsluiten, en er ook gepraat moet worden over de dingen waar hij in eerste instantie 'minder positief' tegenover staat![]()
![]()
Eerst vond ik 'm nog wel slim, het kabinet hierom laten klappen zou wellicht zelfs zetelwinst opleveren en een goeie exit zijn, want verder kunnen ze natuurlijk weinig meer goed doen en kost het alleen zetels. Maar schijnbaar gaat hij alweer draaien![]()
Deze al eens van ze gehoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel een mooi nummer...
(heeft 2 verschillende eindes trouwens...)
Dat je van dat laatste nog opkijkt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit met open mond te kijken naar een Bos die gister roept dat het voor hem totaal onbespreekbaar is en nu roept dat alle opties besproken moeten worden door het kabinet morgen en hij tot die tijd niets gaat uitsluiten, en er ook gepraat moet worden over de dingen waar hij in eerste instantie 'minder positief' tegenover staat![]()
![]()
Eerst vond ik 'm nog wel slim, het kabinet hierom laten klappen zou wellicht zelfs zetelwinst opleveren en een goeie exit zijn, want verder kunnen ze natuurlijk weinig meer goed doen en kost het alleen zetels. Maar schijnbaar gaat hij alweer draaien![]()
Net had je nog wel even kunnen lachen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je van dat laatste nog opkijkt...
Ik kijk het expres niet nu omdat ik me er dan enorm over ga opwinden.
Nee, ik ben echt niet in de juiste gemoedstoestand om dat soort dingen grappig te vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net had je nog wel even kunnen lachen hoor
lam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet in de juiste gemoedstoestand om dat soort dingen grappig te vinden
Nick en Simon kunnen dit toch weer niet toppen hoor:quote:
Shut it, Bekkie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, wat voor gemoedstoestand is het dan![]()
Je kerel was een paar dagen weg, niet?
* dvd's Sex and The Cityquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Boodschappenlijstje tot dusver:
* blikjes malibu-jus
* cd van Nick en Simon
* ..
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Shut it, Bekkie.
[..]
* dvd's Sex and The City
Ehm, aanvulling:quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie boodschappen voor doen, maar het klinkt als de hel op aarde voor elke (hetero-) man
Dat kon je nog wel eens meevallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie boodschappen voor doen, maar het klinkt als de hel op aarde voor elke (hetero-) man
* tietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm, aanvulling:
* bier
Beter zo?
Die heb ik al in huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heb ik al in huis!Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit opgevallen![]()
![]()
Ja hee, zou een beetje raar zijn als ik die ineens op m'n boodschappenlijstje ging zettenquote:
Nou, genoeg dat ik er geheel per ongeluk tegenaan aaidequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Nou hee, laten we nou niet doen alsof ik een enorm bos hout voor de deur heb, want dat is niet zo
Nee hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Nou hee, laten we nou niet doen alsof ik een enorm bos hout voor de deur heb, want dat is niet zo
* De DTH foto's nog eens gaat bekijken *quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Hiihhiiihihihihi. Je wilde het gewoon, geef maar toequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, genoeg dat ik er geheel per ongeluk tegenaan aaide
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, genoeg dat ik er geheel per ongeluk tegenaan aaide
Wel dan? In mijn belevingswereld in ieder geval nietquote:
Hahaha, laten we het daar maar op houden dan. Ik ben gewoon normaal bedeeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nou je bent niet minder bedeeld op dat gebied of wel dan. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten of het nou echt zo'n onwijze bos hout is. Vast niet nee, anders wist ik het wél
Neuh! Bovengemiddeld. Minstens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, laten we het daar maar op houden dan. Ik ben gewoon normaal bedeeld![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga denk ik straks ook gewoon ff in bad
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met Marianne Thieme
[ afbeelding ]
Wel ontopicquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Met Marianne Thieme
[ afbeelding ]
Zeg! Hoe groot is jouw bad??quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Femke mag ook mee, als ze wat minder streng doet. Anders ben ik bang dat ze 'm eraf bijt
Da's al (iets) beter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Okay, ik ruil Femke voor Mei Li Vos
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/![]()
Ik denk dat je dan net heel hard had kunnen lachen om je grote vriend Wildersquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/![]()
Wat viel er te lachen met Wilders dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan net heel hard had kunnen lachen om je grote vriend Wilders![]()
Waarom wil je overigens dat het valt als je zo anti-Wilders bent en denkt dat Nederland vergaat als hij in het kabinet komt?
Hij gaf even aan Balkenende aan dat de koningin op het paleis is morgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat viel er te lachen met Wilders dan?
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig
Was het nog grappiger dan 'de man in de woestijn zonder water die roept: Hoera, het zonnetje schijnt nog'?
Hij zei eerst tegen Balkenende dat hij had geinformeerd of de Koningin morgen thuis was, dus als hij haar nodig had hij haar kon bereikenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat viel er te lachen met Wilders dan?
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig
Was het nog grappiger dan 'de man in de woestijn zonder water die roept: Hoera, het zonnetje schijnt nog'?
Ja het is echt ubersneu vandaag. Al dat gedraai om de hete brei heen terwijl ze wel allemaal liepen te briesen in de media. En nu zijn dus naast de MP en 2 Vice-premiers (Bos en Rouvoet) ook nog Verhagen en Koenders ontboden om uitleg te komen gevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh
Pure comedy, die 2e kamer.
Het zou grappig zijn allemaal als het stiekem niet allemaal zo triest was
Da's om ons toeschouwertjes de kans te geven even te plassen en wat te eten enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
WTFDie voorzitter schorst om 1845 voor 5 minuten de vergadering. Tot nu (19:07), en alleen de voorzitter zegt even wat en dan gaat ze hem nu schorsen tot 19:15
Flurry?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om ons toeschouwertjes de kans te geven even te plassen en wat te eten enzo.
Best sportief van d'r.
hoe?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe strafregels zouden ze voor Gerdi moeten schrijven als ze te laat zijn?
Of je neemt gewoon 3 happen en zegt dat je geen honger meer hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel ja, wanneer de honger groot is, is zo'n Flurry zo weg
Muahahahhaha, als is de edit nog zo snelquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom edit je m'n tekst als je me quote
quote:
Dat zien we dan wel weer. Die besluiteloze draaikonterige premier die alle problemen op mensen onder zich afschuift helpt ook niks.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan net heel hard had kunnen lachen om je grote vriend Wilders![]()
Waarom wil je overigens dat het valt als je zo anti-Wilders bent en denkt dat Nederland vergaat als hij in het kabinet komt?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom edit je m'n tekst als je me quote
Machtsmisbruik is datquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS!!!!
Jij kan toch zien wat iemand gewijzigd heeft?
Heb je niet zo'n klein potje tafelzout?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |