gaat snel hequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs al 4.5 week hier inmiddels![]()
T ziet dr niet naar uit dat ie nog ergens heen gaat
Heerlijk,.... maar ben dr al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Heeee, ga je mee? Naar het warme zuiden! Daar heb je zooon en zeeee! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Heeee, ga je mee? Naar het warme zuiden! Daar heb je zooon en zeeee! [ afbeelding ]
Zo, nou, echt niet normaal snel ja!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, nou, echt niet normaal snel ja!
Morgen issie alweer 3 maanden, de boef
Je kan niet alles hebbenquote:
Leuk voor je.quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heerlijk,.... maar ben dr al.
ff naar buiten
Oh wat super ( de Boerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Hier wel zee vlakbij maar alles grauw en grijs
![]()
En jij vroeg toch laatst om de Super de Boer dierentuinzegels? De Boer is mijn vaste supermarkt dus ik vroeg gisteren 'ns hoe dat zit met die zegels (normaal zeg ik altijd 'nee' tegen welke actie dan ook) en toen kreeg ik er een paar extra![]()
Wanneer wil je ze hebben? Ik stuur ze wel naar het kantoor van je baas, ter attentie van "die dame met de dikke tieten kleine hondjes"
bah, hier hebben we niet eens een raam dat open kan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt al sinds de pauze met het raam open in de zon.
Hemels gewoon
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 17 februari 2010
45. 111 oh-oh
89. 078 Cat22
91. 076 Harajuku.
93. 075 Loveless85
Klacht: Tombolalala heeft te veel college
Ja. Hoe is het hier?quote:
Zonnig en warm en fijnquote:
Ik vind het net een hedendaags songfestivalnummerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Bomba weer op de radio![]()
Woeiiiiiiiiiiii
wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh hai, net terug van gitaarles, straks even eten en meteen door naar school![]()
maar vandaag is de laatste keer engels en nederlands,
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Yns, ik heb het ff snel gelezen![]()
Hier grauw en grijs![]()
Maar over anderhalf uur mag ik weer naar m'n eigen kleine zonnestraaltjes(
)
Dat komt door de clip, die is grappig bedoeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het net een hedendaags songfestivalnummer![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Leuke dag gehad op school, voorlichting over afstuderen. Er was ook nog een verplichte les waar we een uur op moesten wachten (tussenuur), valt nog mee. En alleen ik en een vriendin waren er
Echt sneu. Terwijl ik er toch wel meer had verwacht. Nadeel; je moet die les echt bijwonen, je moet de test maken en de deficiënties verwerken in je stagewerkplan
![]()
dus de rest van de klas moet het alsnog doen!
![]()
Oh god dat wordt nog wat met je dalijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Chips en Malibu Jus.
's Middags.
Doordeweeks..
Hier was het ook warm en zonnig net!quote:
okee, dat is mijn teken; ik blijf de hele avond online!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god dat wordt nog wat met je dalijk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god dat wordt nog wat met je dalijk
Oh neeeeeeeeeeeeee... ook niet hier, please...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaa dag, die klojo op de radio net die sprak over winterse buien![]()
![]()
![]()
MOOI NIET HIER IN HET ZONNIGE ZUIDEN MISTER!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha jaquote:
nog nietsquote:
Make that two pleasequote:
fijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niets![]()
deze lessen in de avond, zijn voor de toelating, ik krijg in maart drie examens voor engels nederlands en wiskunde
en in juni een examen natuurkunde
en als ik daar mee klaar ben mag ik HBO Industrieel Ontwerpen gaan doen
toastjes met smeerselquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Make that two please![]()
Ik ga een boodschappenlijstje maken.
Nog zinnige suggesties iemand??????
quote:
Cool! En ga je de tentamens halen denk je? Is het te doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niets![]()
deze lessen in de avond, zijn voor de toelating, ik krijg in maart drie examens voor engels nederlands en wiskunde
en in juni een examen natuurkunde
en als ik daar mee klaar ben mag ik HBO Industrieel Ontwerpen gaan doen
Nou, die ga ik eten vanavond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het oud en nieuw?
Komt het songfestival op tv??
engels en nederlands zie ik geen problemen in, natuurkunde ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool! En ga je de tentamens halen denk je? Is het te doen?
tot zaterdag of zondag, ligt eraan of de voorspellingen morgen aangeven of t zondag gaat sneeuwenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ynske hoe lang ben je nog in het land???
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Make that two please![]()
Ik ga een boodschappenlijstje maken.
Nog zinnige suggesties iemand??????
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
engels en nederlands zie ik geen problemen in, natuurkunde ook niet
wiskunde ben ik een beetje zenuwachtig voor, maar dat zal wel loslopen, ik snap de stof en loop goed mee
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaag
Zit nu aan de malibu en ga vanavond frietjes en kroketten bakken
Maar eh...
Paëlla?
Lekkere wraps met vis?
Dat is echt heel lief en attent van jequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die ga ik eten vanavond.
en de laatste keer dat ik dat deed was jij jaloers
Dus dat wil ik voorkomen
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn voor de zinnigheid vandaag
Zit nu aan de malibu en ga vanavond frietjes en kroketten bakken
Maar eh...
Paëlla?
Lekkere wraps met vis?
Ah ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tot zaterdag of zondag, ligt eraan of de voorspellingen morgen aangeven of t zondag gaat sneeuwen
Ja onzinnig is ze leuk hequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel dan, bij u, qua zinnigheid???
Ik ben geen alcoholist ofzo hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, blijf je wel op FOK! vanavond??? Please?
Ik ben ook heel lief en attentquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel lief en attent van je![]()
Oh de vrouw van de baas komt morgen een kinderfoto brengen voor op een foute fototaart
Jaaaaa klopt.quote:
Ja dag!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief en attent
En post je hem hier wel even???
dat dus:quote:
quote:
Ik ben wel attent!quote:
Oh nou dan eh....quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa klopt.
Als je zinnig bent dan ben je minder leuk
I know.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het erge is ook nog, engels natuurkunde en wiskunde zijn allemaal 100% multiple choice
No worries Greyske, zeldenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan eh....
Hoop ik dat je me niet al te vaak leuk vindt
is goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Mocht het zaterdag mooi weer zijn en mocht je zin hebben in een fijne heuvelwandeling, dan gil je maar ff
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hierquote:
Ik denk serieus dat het hier zo gaat sneeuwen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hier
Naja, we hadden ieg wel een heerlijk dagje toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde net zeggen, t begint nu ineens enorm te betrekken hier
das waar, k heb ervan genotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, we hadden ieg wel een heerlijk dagje toch?
Als t zaterdag net zo is als vandaag overdag moet je echt komen
Goodday!!!!quote:
Ik post net in dat topic in F&F over Taniaquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
IJsberin Tania vertrekt uit Blijdorp: hereniging Eric met jeugdvlam Olinka
Na lang wikken en wegen heeft het Europese ijsberen-fokprogramma de knoop doorgehakt: ijsberin Tania moet gaan verhuizen. Ze moet plaatsmaken voor ijsberin Olinka uit Wenen: een oude 'jeugdvlam' van ijsbeer Eric. Na overleg met het Europese fokprogramma (bestaande uit de coördinator en de leden van het Species Committee) lijkt dit de beste strategie om in de toekomst ijsbeer-nakomelingen te kunnen voortbrengen. IJsberen in de natuur worden, zoals bekend, bedreigd door o.a. de opwarming van de aarde. Maar ook de situatie in dierentuinen op het gebied van de fok met ijsberen is allesbehalve rooskleurig.
wat jammer
Koffiequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodday!!!!
Goed plan; koffie!
das zo ontzettend lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
Ik heb zoethoutthee nu!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
Beetje sneu ja. Ze zorgt niet voor kids dus mag ze weer opzouten en heeft ze eigenlijk afgedaan (stond iig in ander artikel ergens dat vanwege haar leeftijd er wss geen kids meer van zouden komen, dus ze uit de roulatie ging)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
IJsberin Tania vertrekt uit Blijdorp: hereniging Eric met jeugdvlam Olinka
Na lang wikken en wegen heeft het Europese ijsberen-fokprogramma de knoop doorgehakt: ijsberin Tania moet gaan verhuizen. Ze moet plaatsmaken voor ijsberin Olinka uit Wenen: een oude 'jeugdvlam' van ijsbeer Eric. Na overleg met het Europese fokprogramma (bestaande uit de coördinator en de leden van het Species Committee) lijkt dit de beste strategie om in de toekomst ijsbeer-nakomelingen te kunnen voortbrengen. IJsberen in de natuur worden, zoals bekend, bedreigd door o.a. de opwarming van de aarde. Maar ook de situatie in dierentuinen op het gebied van de fok met ijsberen is allesbehalve rooskleurig.
wat jammer
Ook hallo!quote:
Jij hebt malibu-jus voor je zoetheid toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Zoethout thee![]()
Om me zoet te houden
Da's wel nodig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |