Tsja, vaak zal het niet werken. Dat ben ik met je eens. Zo werkte het bij mij ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Let's face it, de kans is gewoon 90% dat het op korte of lange termijn het einde van de relatie zou zijn. In theorie is het leuk om erover te praten en elkaar te vergeven en er sterker uit te komen, maar zo werkt het in de realiteit gewoon niet.
Verder ben ik het wel met je eens, alleen vind ik dat als TS hierdoor veranderd en een betere vriend wordt, hij op safe zou moeten spelen en het zou moeten verzwijgen. Dat is een afweging die TS zelf maakt en waarover ik niet oordeel.
Precies, zij weet het niet, en dus is er wat haar betreft niets veranderd. Vooropgesteld dat TS het in zich heeft om niet te laten blijken dat deze situatie speelt, hoeft zij er ook nooit achter te komen, dus zullke geheimen kunnen prima. Angstgemotiveerde reactie dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:53 schreef rijsttafel het volgende:
Zulke geheimen kunnen gewoon niet in een relatie. Door het niet te vertellen beslis je voor je partner dat hij/zij nog wel verder met je wil. Je hebt het recht niet om zo'n keuze te maken en al helemaal niet als je zo lomp bent geweest om vreemd te gaan. In feite heb je de relatie al beschadigd, alleen je partner weet het nog niet.
me too....ik las ergens in het topic ook iets over stalken....hahaha...hopelijk valt dat niet ten deel aan TSquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben wel benieuwd of TS echt die Belgische aan de lijn heeft gehad en wat haar reactie was.
Gast... waarschijnlijk heeft ze die piemel van d'r baas vaker in haar handen gehad dan de jouwe...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Fes1-2 het volgende:
TS! Jij bent een vuile teringlijer!![]()
Mijn vriendin heeft hetzelfde bij mij gedaan.. 'verliefd' (weet ze niet eens zeker) geworden op dr 'baas' en op een zakenreisje één hotel met hem geboekt en lekker in één kamertje tegen elkaar aan gaan liggen. In mijn gezicht gelogen en gezegt dat ze van me hield (ECHT HEEL DUIDELIJK GEZEGD!) terwijl de affaire al bezig was, ik kwam erachter door haar email te lezen omdat ik het gevoel had dat er iets niet lekker zat. Ze had zelfs al vaker achter mn rug om met hem afgesproken! Ik ging door de grond van alles wat die twee naar elkaar gemaild hadden.... TS, je bent een lul.. leugens leugens leugens.... Mijn vriendin had nog niet eens met die kerel gezoent.. waarschijnlijk omdat ze voordat ze iets hadden kunnen doen ik ineens naar het hotel belde van wtf is dit allemaal.. Maar ik weet zeker dat al die leugens, dat ze zo bewust mij ontrouw is geweest en zo bewust in mn gezicht heeft gelogen 100000x meer pijn doen als één avondje helemaal dronken worden en een slippertje maken.. je bent echt een viespeuk
Waarschijnlijk ook niet alleen in haar handen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Gast... waarschijnlijk heeft ze die piemel van d'r baas vaker in haar handen gehad dan de jouwe...
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zou er geen geld op durven inzetten. De kans dat je er ECHT vanaf het begin bovenop zat is gewoon heel klein. En natuurlijk zegt ze dat ze niks gedaan hebben, ze zou het echt nooit toegeven als dat wel zo was en zichzelf daarmee als slet wegzetten. Nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar de kans is gewoon klein dat je alles weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Fes1-2 het volgende:
Was het net te kort voor bezig denk ik, ze heeft gezegt dat ze niks hebben gedaan.. Ik wil het wel geloven ook al kan ik ook dat niet helemaal.. maar ik kwam er gelukkig al na anderhalve week achter en hun eerste nachtje samen hing ik aan de telefoon om half 12 toen ze net de kroeg uit kwamen zetten met zn 2en.. dus tja, ik DENK dat er niks en anders heeeel weinig tussen die twee is gebeurd.. maar als ik er niet achter was gekomen dat zeker wel het geval zou zijn.. Nja, ze waren het iig van plan he in dat hotel. Misselijke flikkers, dr baas heeft zelfs al 7 jaar vriendin en kind
Dat is waar.. mja ik heb in de emails de meest walgelijke dingen gelezen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zou er geen geld op durven inzetten. De kans dat je er ECHT vanaf het begin bovenop zat is gewoon heel klein. En natuurlijk zegt ze dat ze niks gedaan hebben, ze zou het echt nooit toegeven als dat wel zo was en zichzelf daarmee als slet wegzetten. Nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar de kans is gewoon klein dat je alles weet.
Soms is "uitmaken" niet zo makkelijk als er een huis en kinderen etc in het verhaal voorkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
Serieus ik blijf er zon hekel aan hebben mensen die vreemd gaan, hoe graag je ook eens zou willen weten hoe een ander zoent of neukt, maak het dan gewoon uit.
Al die pijn die je je partner aan doet is toch niet normaal.
Zelf zou je ook niet willen dat jou zo iets word aan gedaan.
nee maar voor de kinderen is de situatie dan ook gewoon niet te doen. Leuk om te weten dat je vader met een ander in bed ligtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Soms is "uitmaken" niet zo makkelijk als er een huis en kinderen etc in het verhaal voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |