abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78170726
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_78170749
Ts... Kun je verder leven als je dit zou verzwijgen aan je huidige meisje?
Wil je haar vertellen dat er iets is gebeurd tussen jullie, hoe denk dat ze gaat reageren?
Misschien als je het haar vertelt dat er oude liefde is opgeborreld maar dat je onvoorwaardelijk voor haar gaat (en dan hoef je alle details nog niet eens te vertellen) dat zij er nog begrip voor heeft...

Maak maar eens een keuze::

In het geval is dat je echt gek bent op je huidige vriendin en voor haar wilt gaan:
Ga er dan voor en kap ALLE contact met die Belgische dame af, zeg haar dat het niet aan haar persoonlijk
ligt maar dat je gewoon kiest voor je huidige meisje en dat het beter is geen contact meer te hebben.
Weet je, als je contact blijft houden plaag je alleen jezelf.

Ga je voor je Belgje?
Moet je zelf weten, alleen ga dan zo snel mogelijk eerlijk tegen je huidige vriendin zijn!
Niets is erger dan achter je rug om besodemieterd te worden.

Het is lastig, maar in dit geval moet je gewoon kiezen...
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_78170752
Tvp
pi_78170757
Leuke OP.
Tvp voor het tweede deel. .
pi_78170771
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Northside het volgende:

[..]

Let's face it, de kans is gewoon 90% dat het op korte of lange termijn het einde van de relatie zou zijn. In theorie is het leuk om erover te praten en elkaar te vergeven en er sterker uit te komen, maar zo werkt het in de realiteit gewoon niet.

Verder ben ik het wel met je eens, alleen vind ik dat als TS hierdoor veranderd en een betere vriend wordt, hij op safe zou moeten spelen en het zou moeten verzwijgen. Dat is een afweging die TS zelf maakt en waarover ik niet oordeel.
Tsja, vaak zal het niet werken. Dat ben ik met je eens. Zo werkte het bij mij ook niet Maar dat is nu eenmaal de consequentie die erbij hoort. Dan had je maar van te voren na moeten denken.

Zulke geheimen kunnen gewoon niet in een relatie. Door het niet te vertellen beslis je voor je partner dat hij/zij nog wel verder met je wil. Je hebt het recht niet om zo'n keuze te maken en al helemaal niet als je zo lomp bent geweest om vreemd te gaan. In feite heb je de relatie al beschadigd, alleen je partner weet het nog niet.

Maar het is inderdaad een keuze die TS zelf moet maken. Ik weet zelf dat ik het nooit voor me kan houden en als TS dat wel kan, vind ik dat knap.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_78170809
koophuis=fail
Feel the fuzz!
pi_78171303
Hahahahha tja, ik kan hier een soortgelijke reactie plaatsen als in het andere topic actief in R&P over een meisje in een relatie en een 'beste vriend'.

Identiek verhaal eigenlijk, maar dan MET vreemdgaan.

Je bent gewoon een slappe naive zak. En sms wijf van je net zo goed.
Allebei zitten jullie achter je partner om elkaar op te hitsen, net zo lang tot de bom dan een keer barst.

Hoe kun je daar verbaasd over zijn? Je bent toch een volwassen vent? Dan weet je toch onderhand wel hoe het menselijk lichaam werkt?

2 opties:
-Of je wist dat dit ging gebeuren en hebt het ook laten gebeuren. In dat geval ben je een asociale kutkwal.
-Of je hebt geen idee wat je nou eigenlijk aan het doen bent en hebt nog net genoeg hersencellen om een auto te besturen en ging echt op het bed zitten om de kat te aaien.

In beide gevallen verdien je het om hard uitgelachen te worden. Daar begin ik dan ook standaard mijn reacties mee in dit soort gevallen.
Ow ja, toon op zijn minst nog een beetje ballen in je leven en maak het uit met je vriendin, nadat je haar de hele waarheid vertelt.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:48:44 #108
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_78172407
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 02:53 schreef rijsttafel het volgende:
Zulke geheimen kunnen gewoon niet in een relatie. Door het niet te vertellen beslis je voor je partner dat hij/zij nog wel verder met je wil. Je hebt het recht niet om zo'n keuze te maken en al helemaal niet als je zo lomp bent geweest om vreemd te gaan. In feite heb je de relatie al beschadigd, alleen je partner weet het nog niet.
Precies, zij weet het niet, en dus is er wat haar betreft niets veranderd. Vooropgesteld dat TS het in zich heeft om niet te laten blijken dat deze situatie speelt, hoeft zij er ook nooit achter te komen, dus zullke geheimen kunnen prima. Angstgemotiveerde reactie dus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_78172680
Ik ben wel benieuwd of TS echt die Belgische aan de lijn heeft gehad en wat haar reactie was.
Haters gonna hate.
pi_78172757
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben wel benieuwd of TS echt die Belgische aan de lijn heeft gehad en wat haar reactie was.
me too....ik las ergens in het topic ook iets over stalken....hahaha...hopelijk valt dat niet ten deel aan TS
Quinn Dexter
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:37:28 #111
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_78173356
Geen dingen doen nu waar je spijt van gaat krijgen!
Je had haar moeten batsen toen je de kans had, maar het is nog niet te laat!
Uiteraard thuis tegen de vrouw niks vertellen, want waarom problemen maken als dat niet nodig is?
Succes!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_78173925
Ik ben benieuwd naar hoe dit eindigt
Illuminated, Subtle & Aware
pi_78176333
TS! Jij bent een vuile teringlijer!

Mijn vriendin heeft hetzelfde bij mij gedaan.. 'verliefd' (weet ze niet eens zeker) geworden op dr 'baas' en op een zakenreisje één hotel met hem geboekt en lekker in één kamertje tegen elkaar aan gaan liggen. In mijn gezicht gelogen en gezegt dat ze van me hield (ECHT HEEL DUIDELIJK GEZEGD!) terwijl de affaire al bezig was, ik kwam erachter door haar email te lezen omdat ik het gevoel had dat er iets niet lekker zat. Ze had zelfs al vaker achter mn rug om met hem afgesproken! Ik ging door de grond van alles wat die twee naar elkaar gemaild hadden.... TS, je bent een lul.. leugens leugens leugens.... Mijn vriendin had nog niet eens met die kerel gezoent.. waarschijnlijk omdat ze voordat ze iets hadden kunnen doen ik ineens naar het hotel belde van wtf is dit allemaal.. Maar ik weet zeker dat al die leugens, dat ze zo bewust mij ontrouw is geweest en zo bewust in mn gezicht heeft gelogen 100000x meer pijn doen als één avondje helemaal dronken worden en een slippertje maken.. je bent echt een viespeuk
pi_78176675
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Fes1-2 het volgende:
TS! Jij bent een vuile teringlijer!

Mijn vriendin heeft hetzelfde bij mij gedaan.. 'verliefd' (weet ze niet eens zeker) geworden op dr 'baas' en op een zakenreisje één hotel met hem geboekt en lekker in één kamertje tegen elkaar aan gaan liggen. In mijn gezicht gelogen en gezegt dat ze van me hield (ECHT HEEL DUIDELIJK GEZEGD!) terwijl de affaire al bezig was, ik kwam erachter door haar email te lezen omdat ik het gevoel had dat er iets niet lekker zat. Ze had zelfs al vaker achter mn rug om met hem afgesproken! Ik ging door de grond van alles wat die twee naar elkaar gemaild hadden.... TS, je bent een lul.. leugens leugens leugens.... Mijn vriendin had nog niet eens met die kerel gezoent.. waarschijnlijk omdat ze voordat ze iets hadden kunnen doen ik ineens naar het hotel belde van wtf is dit allemaal.. Maar ik weet zeker dat al die leugens, dat ze zo bewust mij ontrouw is geweest en zo bewust in mn gezicht heeft gelogen 100000x meer pijn doen als één avondje helemaal dronken worden en een slippertje maken.. je bent echt een viespeuk
Gast... waarschijnlijk heeft ze die piemel van d'r baas vaker in haar handen gehad dan de jouwe...
Ja, ik generaliseer.
pi_78176732
Nee lul
pi_78176815
Keep the dream alive!
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:25:35 #117
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_78176989
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Gast... waarschijnlijk heeft ze die piemel van d'r baas vaker in haar handen gehad dan de jouwe...
Waarschijnlijk ook niet alleen in haar handen!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_78177031
Was het net te kort voor bezig denk ik, ze heeft gezegt dat ze niks hebben gedaan.. Ik wil het wel geloven ook al kan ik ook dat niet helemaal.. maar ik kwam er gelukkig al na anderhalve week achter en hun eerste nachtje samen hing ik aan de telefoon om half 12 toen ze net de kroeg uit kwamen zetten met zn 2en.. dus tja, ik DENK dat er niks en anders heeeel weinig tussen die twee is gebeurd.. maar als ik er niet achter was gekomen dat zeker wel het geval zou zijn.. Nja, ze waren het iig van plan he in dat hotel. Misselijke flikkers, dr baas heeft zelfs al 7 jaar vriendin en kind
pi_78177059
-- foutje
pi_78177224
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Fes1-2 het volgende:
Was het net te kort voor bezig denk ik, ze heeft gezegt dat ze niks hebben gedaan.. Ik wil het wel geloven ook al kan ik ook dat niet helemaal.. maar ik kwam er gelukkig al na anderhalve week achter en hun eerste nachtje samen hing ik aan de telefoon om half 12 toen ze net de kroeg uit kwamen zetten met zn 2en.. dus tja, ik DENK dat er niks en anders heeeel weinig tussen die twee is gebeurd.. maar als ik er niet achter was gekomen dat zeker wel het geval zou zijn.. Nja, ze waren het iig van plan he in dat hotel. Misselijke flikkers, dr baas heeft zelfs al 7 jaar vriendin en kind
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zou er geen geld op durven inzetten. De kans dat je er ECHT vanaf het begin bovenop zat is gewoon heel klein. En natuurlijk zegt ze dat ze niks gedaan hebben, ze zou het echt nooit toegeven als dat wel zo was en zichzelf daarmee als slet wegzetten. Nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar de kans is gewoon klein dat je alles weet.
Ja, ik generaliseer.
pi_78177279
Je bent met vuur aan het spelen en vroeg of laat komt dit uit, weet goed met wat je bezig bent.
Kies maar speel niet met die 2 vrouwen hun voeten...
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_78177617
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zou er geen geld op durven inzetten. De kans dat je er ECHT vanaf het begin bovenop zat is gewoon heel klein. En natuurlijk zegt ze dat ze niks gedaan hebben, ze zou het echt nooit toegeven als dat wel zo was en zichzelf daarmee als slet wegzetten. Nogmaals, ik bedoel het niet slecht, maar de kans is gewoon klein dat je alles weet.
Dat is waar.. mja ik heb in de emails de meest walgelijke dingen gelezen hoor en ze waren het zeker van plan die avond! Daarvoor was het alleen maar ik wil weer met je knuffelen en weet ik veel wat.. mja, wat boeit het allemaal ook OF ze wat heb gedaan.. ik vind het liegen en weet ik veel wat nog veel erger, twee dagen voor ze naar dat hotel ging was ze ongesteld en zijn we wezen stappen heeft ze mij ( ik overdrijf echt niet) anderhalf uur zitten pleasen... (wat te lang was voor mij om nog te kunnen klaarkomen) en gezegt dat alles pure liefde was en weet ik veel wat... gewoon ECHT ERG! kuthoer.. kheb toen het hele verhaal op haar hyves geflikkerd (wist het wachtwoord he) inclusief dat ze extra benefits kreeg op dr werk zeg maar en naar haar eigen zeggen haar leven verwoest... achteraf daar wel spijt van gehad maarja.. ik ben in ieder geval nog te vertrouwen
pi_78180021
Serieus ik blijf er zon hekel aan hebben mensen die vreemd gaan, hoe graag je ook eens zou willen weten hoe een ander zoent of neukt, maak het dan gewoon uit.
Al die pijn die je je partner aan doet is toch niet normaal.
Zelf zou je ook niet willen dat jou zo iets word aan gedaan.

Vind het zo triest dat dit zo vaak gebeurd,

Sterkte mensen die dit vaak mee maken!

TIP: Die persoon is nooit meer te vertrouwen daarna , vooral niet als die gene het verbergt.
-
pi_78180491
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
Serieus ik blijf er zon hekel aan hebben mensen die vreemd gaan, hoe graag je ook eens zou willen weten hoe een ander zoent of neukt, maak het dan gewoon uit.
Al die pijn die je je partner aan doet is toch niet normaal.
Zelf zou je ook niet willen dat jou zo iets word aan gedaan.
Soms is "uitmaken" niet zo makkelijk als er een huis en kinderen etc in het verhaal voorkomen.
Ja, ik generaliseer.
pi_78180546
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Northside het volgende:

[..]

Soms is "uitmaken" niet zo makkelijk als er een huis en kinderen etc in het verhaal voorkomen.
nee maar voor de kinderen is de situatie dan ook gewoon niet te doen. Leuk om te weten dat je vader met een ander in bed ligt
Kinderen voelen spanning van jongs af aan al
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')