Ach, kom op zeg.......... Voor 1 keertje zoenen met iemandquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een enorme lulJe bent iets wat goed was te grabbel aan het gooien en als dit uitkomt zal de wereld voor je huidige vriendin vergaan (en ik weet hoe dat voelt, je hebt geen flauw benul wat je haar gaat aandoen). En voor wat? Voor jouw pleziertje
Je had dit al mijlenver van te voren kunnen zien aankomen en op diverse momenten met een gezond verstand kunnen afkappen, maar nee hoor, gewoon doorgaan tot je een grens bent gepasseerd. Echt, je kan het nog zo mooi en lief en schattig proberen te brengen, feit is dat je een vreemdgaande lul bent.
En zij is overigens net zo erg, dus misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt
Jullie verdienen jullie huidige partners niet.
Hoezo? Dus het is gewoon altijd goed als je in een relatie zit altijd 1 x met iemand anders mag zoenen, kom op doe normaal man. Je hebt niet voor niets SAMEN een relatie met elkaar? Als je vreemd gaat en je bent goed bij bewust zijn, kap dan maar met je huidige relatie het word dan toch een flop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg.......... Voor 1 keertje zoenen met iemand
ja een zoen oke, maar dit was een hele zoen en streel sessie, dat is gewoon te ver gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Kijk, een zoen is tot daar aan toe. Je mag gewoon hopen dat de TS nu het licht heeft gezien en zegt 'fuck it, ik moet niet meer in zulke situaties komen'. Als hij willens en wetens een affaire begint met vaste neukafspraakjes, tja.
Mensen zijn en blijven mensen en maken dus fouten. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar geen reden om z'n relatie af te kappen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoezo? Dus het is gewoon altijd goed als je in een relatie zit altijd 1 x met iemand anders mag zoenen, kom op doe normaal man. Je hebt niet voor niets SAMEN een relatie met elkaar? Als je vreemd gaat en je bent goed bij bewust zijn, kap dan maar met je huidige relatie het word dan toch een flop.
Als het mijn partner zou zijn dan zou ik het wel een reden vinden mijn relatie af te kappen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef zquing het volgende:
[..]
Mensen zijn en blijven mensen en maken dus fouten. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar geen reden om z'n relatie af te kappen.
Misschien, of de TS heeft eindelijk door wanneer hij in een ongezonde situatie terecht komt, en wat hij eraan kan doen om dat te vermijden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja een zoen oke, maar dit was een hele zoen en streel sessie, dat is gewoon te ver gaan
Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het mijn partner zou zijn dan zou ik het wel een reden vinden mijn relatie af te kappen....
Dus het is niet aan hem dat te beslissen maar aan zijn vriendin, dus die zal hij eerst eens op de hoogte moeten stellen van zijn fraaie gedrag.
Precies.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
"ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm ?" maar vond het ook wel schattig.
Toen had je al moeten denken: "Crap, wat nu?"
Dat is idd heel verstandig.... en als ze er dan ooit toch nog achterkomt dan hebben we het maar niet over de dubbele vertrouwensbreuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappen
Moet ze er ook nooit achter komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd heel verstandig.... en als ze er dan ooit toch nog achterkomt dan hebben we het maar niet over de dubbele vertrouwensbreuk.
Ach, ieder mens is hypocriet en zal dingen verzwijgen voor zijn partner die niet ten goede komen van de relatie. En elke moraalridder op Fok heeft boter op zijn hoofd als het om zulke dingen gaat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd heel verstandig.... en als ze er dan ooit toch nog achterkomt dan hebben we het maar niet over de dubbele vertrouwensbreuk.
De discussie over wel of niet vertellen is wel vaker gevoerd op Fok. Over het algemeen zijn vrouwen voor en mannen tegen. Toen ik 20 was had ik nog stellig gezegd; vertellen! Maar inmiddels ben ik daar wel van op teruggekomen. Beter niet vertellen, maar ts moet wel ernstig bij zichzelf ten raden gaan waarom hij het zo ver heeft laten komen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappen
Dit dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Kijk, een zoen is tot daar aan toe. Je mag gewoon hopen dat de TS nu het licht heeft gezien en zegt 'fuck it, ik moet niet meer in zulke situaties komen'. Als hij willens en wetens een affaire begint met vaste neukafspraakjes, tja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |