Klacht: Uitgenodigd worden voor een feestje met groene Opel Manta bezittersquote:** verwijderd door admin **
FOK!Meetquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:29 schreef stinksokje het volgende:
Gaan we toch met ze alle waar is het?
Bij Teun in de flatquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:29 schreef stinksokje het volgende:
Gaan we toch met ze alle waar is het?
Dat weet je niet zeker.quote:
okquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mailtje uitprinten en gaan
En dan zeker weer Lamon alleen laten zitten hč.quote:
Zeg dat je op de fiets komt omdat ie gejat isquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
okVan wie kan ik een groene opel manta lenen
Is ie echt gegaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan zeker weer Lamon alleen laten zitten hč.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan zeker weer Lamon alleen laten zitten hč.
neeeheeeequote:
gewoon een kettingbrief beginnen met de mail van Teun, meteen even vragen of iedereen die komt zijn mailadres onder de mail wil zetten om het experiment te laten slagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?heb je een topiclink?
geen liefhebber?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hahaha wat grappig, die New Kids grappen erbij
Ik bedoelde eigenlijk die post met Lamon, sorry dat ik per ongeluk jou quote.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon een kettingbrief beginnen met de mail van Teun, meteen even vragen of iedereen die komt zijn mailadres onder de mail wil zetten om het experiment te laten slagen
HEY!quote:
gibt nichtsquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die post met Lamon, sorry dat ik per ongeluk jou quote.
nope, geen persoonlijke info.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef wise het volgende:
[..]
HEY!![]()
![]()
![]()
![]()
dus zijn hyves posten mag niet?![]()
Jawelquote:
achja, helaas is "Verrekte mongol!" het nieuwe "Goeiemoggel".quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jawel
Maar vind het zo kansloos om van die kutgrappen te verwerken in je uitnodiging
En ssht, ik ben al sinds 2003 babs
haha okquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nope, geen persoonlijke info.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef SilverladyFan het volgende:
HIJ GEEFT EEN TEUNFEEST!1!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef SilverladyFan het volgende:
HIJ GEEFT EEN TEUNFEEST!1!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Oh god ja, dat topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat weet je niet zeker.
Misschien betekent "ik zorg voor de drank" dat zijn pa achter de bar staat en dat je moet betalen.
Hij heeft hem zojuist op privé gezetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En waarom heeft niemand nog gekrabbeld of hij of zij ook op z'n feestje mag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |