Gaat het door?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
de dienst van 11 uur is wel te bereiken, die begint om 11uur en het zo fijn zijn als mensen zich om 10.13 verzamelen.
10:13? Heh?
waarschijnlijk ben ik der dan nog wel.....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:35 schreef Seven. het volgende:
Wacht, meet! Ik kan alleen op 31 maart tussen 8.00 en 10.00, daarna moet ik inchecken.
Ik lees het niet hoor, topic is snel genoeg weer volquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom Lezzer. Al ben ik wel geneigd om het met je eens te zijn, maar ik vind het zo'n moeilijke kwestie dat ik een beetje in dubio zit
.
Het was het echt waard! En ja wel jammer van Wust, ze kon echt veel harder dan danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Qebbel het volgende:
Ik was eerst van plan het helemaal niet te kijken, omdat ik zo gesloopt was van de nachten ervoor. Maar ik was toevallig, door dat crisisdebat, nog wakker en vond ik het eigenlijk wel weer zo amusant en spannend, dat ik het afgekeken heb! Heerlijk natuurlijk, 2 medailles! Al vond ik het wel jammer van Wust!
Is niet zo heel moeilijk en echt heerlijk ^^ Moet ik binnenkort ook echt weer eens doen!quote:Ik ga zometeen zelf tiramisu proberen te maken. Nog nooit eerder gedaan, maar lijkt me wel leuk (en lekker).
Thx. Ik ga straks ff een cv maken. Heb al bij 2 bedrijven online gesolliciteerd en dit bedrijf heeft een vriend van me ff een belletje gedaan en mag ik ook mijn cv naar toe sturen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Qebbel het volgende:
Ik was eerst van plan het helemaal niet te kijken, omdat ik zo gesloopt was van de nachten ervoor. Maar ik was toevallig, door dat crisisdebat, nog wakker en vond ik het eigenlijk wel weer zo amusant en spannend, dat ik het afgekeken heb! Heerlijk natuurlijk, 2 medailles! Al vond ik het wel jammer van Wust!
KZ wat een verhaal! Echt heel vervelend voor je! Big hug.
Ik ga zometeen zelf tiramisu proberen te maken. Nog nooit eerder gedaan, maar lijkt me wel leuk (en lekker). Vanmiddag misschien nog een powernapje voor vanavond.
En over de pottenkroegen: ik ken er zat, maar die zitten eigenlijk allemaal in Amsterdam en Utrecht. Neem aan dat het om Rotterdam gaat?
Je bedoelt iemand in elkaar geslagen? Of betekent afrossen in het vlaams iets heel andersquote:
quote:
dat bedoel ik. het leek zo echt want die persoon heb ik in het echt ook afgerost.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:30 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand in elkaar geslagen? Of betekent afrossen in het vlaams iets heel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |