abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78235121
Femke Halsema

Vergader ik een paar uur, is Balkenende opnieuw tot lijsttrekker gebombardeerd. Dat kan alleen een PvdA-strateeg verzonnen hebben.

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:57:12 #127
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78235159
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef Deprater het volgende:

[..]

Je zou hem niet als je buurman of chef / collega moeten hebben, ik zou hem voor geen meter vertrouwen
Welke politicus wel?
pi_78235202
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:57 schreef Klummie het volgende:

[..]

Welke politicus wel?
Marianne Thieme.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:01:04 #129
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78235276
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Marianne Thieme.
Voor de goede discussies, eens.
pi_78235617
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ben allesbehalve een CDA-stemmer maar ik heb toch eigenlijk vrij weinig tegen Verhagen. Ik vind 'm ergens wel sympathiek overkomen.
Ik denk dat je 1 van de weinige bent Niks mis mee natuurlijk.
Ik vind het wel opvallend dat bladen als HP de tijd, die toch redelijk in hun gedachtewereld zit zo hard oordelen. Net als andere politici dat doen, kwa persoon dan. Hij komt ook heel innemend over, maar daarna valt hij bij mij door de mand, en bij velen. Juist het sympathieke gebruikt hij om keihard te zijn. Hij zei ook heel sympathiek(geen ironie) dat het aan JP is om te beslissen wat hij doet en of hij de leider blijft. Maar de hele context en timing maakt het dat Verhagen JP liet bungelen tot dat de top een beslissing maakte. En dat maakt juist dat ik het zo verschrikkelijk persoon vind. Vroom, innemend naar buiten, maar ondertussen achter de ellebogen tot en met.
Maar kan me voorstellen als je dat niet vindt
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78235931
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Femke Halsema

Vergader ik een paar uur, is Balkenende opnieuw tot lijsttrekker gebombardeerd. Dat kan alleen een PvdA-strateeg verzonnen hebben.

.
!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:23:07 #132
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78235950
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik denk dat je 1 van de weinige bent Niks mis mee natuurlijk.
Ik vind het wel opvallend dat bladen als HP de tijd, die toch redelijk in hun gedachtewereld zit zo hard oordelen. Net als andere politici dat doen, kwa persoon dan. Hij komt ook heel innemend over, maar daarna valt hij bij mij door de mand, en bij velen. Juist het sympathieke gebruikt hij om keihard te zijn. Hij zei ook heel sympathiek(geen ironie) dat het aan JP is om te beslissen wat hij doet en of hij de leider blijft. Maar de hele context en timing maakt het dat Verhagen JP liet bungelen tot dat de top een beslissing maakte. En dat maakt juist dat ik het zo verschrikkelijk persoon vind. Vroom, innemend naar buiten, maar ondertussen achter de ellebogen tot en met.
Maar kan me voorstellen als je dat niet vindt
Verhagen doet het stukken slechter dan Ben Bot, dat was pas een echte diplomaat. Wel goede zaak dat JP weer lijsttrekker is! Hij zal mn stem nu gegarandeerd krijgen
Never change a winning formula
pi_78236707
Wie is die akelige gast met zijn rode stropdas die steeds naast Balkenende staat? Kaal hoofd, strakke kop...standaard beveiliging?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78236741
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee. Vier mislukkingen. Zegt genoeg.
Ach er zijn ook mensen die 5x trouwen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78237249
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:53 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ach er zijn ook mensen die 5x trouwen
Met dezelfde kneus?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_78239138
Is het mij als enige opgevallen dat Verhagen niet scherp en alert kan debateren. Pauzeert vaak zolang dat ie door 4 subgesprekken onderbroken kan worden. In de Kamer ziet de voorzitter erop toe dat ie zijn zegje kan doen, in die programma's waarin lijsttrekkersdebatten plaatsvinden zal ie het toch echt meer zelf moeten doen.

Zijn taalgebruik is ten tweede gigantisch wollig en onherkenbaar voor de kiezer, past niet bij het post-Fortuyn tijdperk. Men wil (hoe terecht of onterecht ook) iemand hebben die gewoon hun taal spreekt en duidelijk en helder formuleert wat ie wil.

Balkenende kan dat nog net wel, maarja daarna doet ie het niet en weet het helaas steeds zo te draaien dat dit toch echt door de coalitiepartners kwam
Een heer met stijl
pi_78243218
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Met dezelfde kneus?
Balkenende had toch steeds een andere 'partner'
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:39:11 #138
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78329204
Vandaag was al de eerste CDA-er op TV die vraagtekens zette bij het snelle besluit Balkenende weer aan te wijzen als lijsttrekker.

Op het eerst volgende CDA congres: vuurwerk. Let maar op.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_78333501
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef ErikT het volgende:
Vandaag was al de eerste CDA-er op TV die vraagtekens zette bij het snelle besluit Balkenende weer aan te wijzen als lijsttrekker.

Op het eerst volgende CDA congres: vuurwerk. Let maar op.
Ik denk eerder wat gesputter van de gemarginaliseerde linkerflank gevolgd door een applausmachine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')