Welke politicus wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef Deprater het volgende:
[..]
Je zou hem niet als je buurman of chef / collega moeten hebben, ik zou hem voor geen meter vertrouwen
Ik denk dat je 1 van de weinige bentquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een CDA-stemmer maar ik heb toch eigenlijk vrij weinig tegen Verhagen. Ik vind 'm ergens wel sympathiek overkomen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Femke Halsema
Vergader ik een paar uur, is Balkenende opnieuw tot lijsttrekker gebombardeerd. Dat kan alleen een PvdA-strateeg verzonnen hebben..
Verhagen doet het stukken slechter dan Ben Bot, dat was pas een echte diplomaat. Wel goede zaak dat JP weer lijsttrekker is! Hij zal mn stem nu gegarandeerd krijgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 van de weinige bentNiks mis mee natuurlijk.
Ik vind het wel opvallend dat bladen als HP de tijd, die toch redelijk in hun gedachtewereld zit zo hard oordelen. Net als andere politici dat doen, kwa persoon dan. Hij komt ook heel innemend over, maar daarna valt hij bij mij door de mand, en bij velen. Juist het sympathieke gebruikt hij om keihard te zijn. Hij zei ook heel sympathiek(geen ironie) dat het aan JP is om te beslissen wat hij doet en of hij de leider blijft. Maar de hele context en timing maakt het dat Verhagen JP liet bungelen tot dat de top een beslissing maakte. En dat maakt juist dat ik het zo verschrikkelijk persoon vind. Vroom, innemend naar buiten, maar ondertussen achter de ellebogen tot en met.
Maar kan me voorstellen als je dat niet vindt
Ach er zijn ook mensen die 5x trouwenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee. Vier mislukkingen. Zegt genoeg.
Met dezelfde kneus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die 5x trouwen
Balkenende had toch steeds een andere 'partner'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Met dezelfde kneus?
Ik denk eerder wat gesputter van de gemarginaliseerde linkerflank gevolgd door een applausmachine.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef ErikT het volgende:
Vandaag was al de eerste CDA-er op TV die vraagtekens zette bij het snelle besluit Balkenende weer aan te wijzen als lijsttrekker.
Op het eerst volgende CDA congres: vuurwerk. Let maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |