Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:54 schreef elfje. het volgende:
Zit er sowieso al nooit meer op. Hyves
En ook geen fobo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:54 schreef elfje. het volgende:
Zit er sowieso al nooit meer op. Hyves
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:01 schreef Pieter-utd het volgende:
rot op met je antiklacht, smerig alternatief pestventje
quote:Geloof ik niks van.
Vrouw + hyves = aandacht krijgen
Aandacht krijgen is wat vrouwen willen.
Pf?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef elfje. het volgende:
[..]
Zou bijna mijn pagina vrijgeven om het te bewijzen,
maar dat schiet toch niet op want hij is toch afgeschermd
Pf daarentegen zit ik wel op
Dequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
inderdaad op hyves zitten tenminstee chickssssss![]()
[ afbeelding ]
Goede shop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55000 mensen over één kam scheren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:01 schreef Pieter-utd het volgende:
rot op met je antiklacht, smerig alternatief pestventje
naast het feit dat twitter een ontzettende faal is. Hyves krijgt denk ik door dat niet alle leden actief meer zijn en gaan daarom wie-wat-waar aan je opdragen in de hoop dat iedereen dat nu dagelijks gaat lopen invullen I don't care, maar dat het bovenaan staat vind ik irritant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:40 schreef serana82 het volgende:
idd slecht idee, ze moeten niet beginnen om twitter na te doen. facebook doet het ook en nu is google ook begonnen met buzz! hou toch op en wees origineel. twitter was jullie voor helaas grow up
Meeste Twitter-accounts niet gebruiktquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef Agiath het volgende:
Twitter een faal? Lijkt mij een redelijk geslaagd medium hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True, true...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Vrouw + hyves = aandacht krijgen
Aandacht krijgen is wat vrouwen willen.
Grote deels zijn breezahs, die denken hip te zijn met twitter, terwijl ze er niks mee doen. Maar ik vind Twitter alsnog erg leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Meeste Twitter-accounts niet gebruikt
En dat soort berichten stonden wel meer op de FP.
Ja de meeste hyvesprofielen en gmail accounts worden waarschijnlijk ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Meeste Twitter-accounts niet gebruikt
En dat soort berichten stonden wel meer op de FP.
Maar dat is dan weer niet in het nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja de meeste hyvesprofielen en gmail accounts worden waarschijnlijk ook niet gebruikt.
Gelukkig wel, mijn haar begon al wat vettig te worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Trannellius het volgende:
Ah, de kaartverkoop voor de jaarlijkse wasbeurt van langharige alto's gaat weer open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag ik op d'r hyves.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |