Ik zag trouwen en ik ging van JEEEEEEEEEH trouwen. Is het met je nagellakquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat mijn VPN het dan eindelijk eens fatsoenlijk doet zonder mij er elke 5 minuten uit te kiepen![]()
Voor de rest had ik eigenlijk al niet veel klachten
Oh en ik ga trouwen!!!
met Koh Glamorous Purple
Mooie nagels heb je zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
Herome WIC - Oslo. Zit er al 5 dagen op en is bij de nagelriemen een beetje rommelig, maar blijft verder erg netjes.
Over die foto in de OP, de nagels van Debster > welke lak is dat groen??
Geen groen, meer blauw met een hint groen: Bella's choice van H&M. Lakt fantastisch!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
Herome WIC - Oslo. Zit er al 5 dagen op en is bij de nagelriemen een beetje rommelig, maar blijft verder erg netjes.
Over die foto in de OP, de nagels van Debster > welke lak is dat groen??
Trouwen...been there, done that...lost the T-shirt along the wayquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zag trouwen en ik ging van JEEEEEEEEEH trouwen. Is het met je nagellak.
Ik heb er ook 1.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
Dat vind ik dus van niet. Hij lakt gewoon normaal, hij droogt alleen errrrrrrrrrg langzaam....quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1.
En ja, hij lakt beroerd.
Oooohhhh!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zo ff snel foto's gemaakt van m'n nieuwe tafelrekje: (allemaal klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Heb vandaag lekker vrij dus mooi de tijd om te experimenteren met Konad
*kwijl*quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niet echte must-haves, maar enkele van mijn favorieten:
NARS Purple Rain -- errrrg mooi paars gewoon(maar ook enorm duur
)
Wet 'n Wild Black Creme -- dekt in 1 laagje, goed voor Konad (Wet 'n Wild heeft sowieso mooie kleuren en erg goedkoop)
Wet 'n Wild Night Prowl -- Paarse microglitter in een charcoal bijna black base
Icing Peacock -- aqua/groen/roze duochrome
Icing limited edition minisets -- er is er 1 met zwart-based glitters en een met pastelkleurige duochromes
Sinful Colors Let's Talk -- Diep paars/blauw bijna neonachtig, kan het niet omschrijven
Sally Hansen Extreme Wear -- Ook erg goedkoop en een zeer mooi kleurenaanbod (vooral Gunmetal, Purple Potion, Purple Pizzazz)
L.A. Girls -- Lastig te vinden maar ook erg mooie kleurtjes
Pure Ice -- Erg goedkoop en ook enkele interessante kleurtjes
daar moet ik gewoon bijna van kwijlenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van niet. Hij lakt gewoon normaal, hij droogt alleen errrrrrrrrrg langzaam....
Massini wordt alleen verkocht in Meijer's winkels. En die zitten alleen in Illinois, Indiana, Michigan, Ohio en Kentuckyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!Purple Pizzaz heb ik al, Nars Purple Rain vind ik te prijzig
Heb Wet n Wild Black Creme en Night Prowl al op mijn lijstje staan, dus dat komt wel overeenWeet jij of Massini ergens te krijgen is? Scrangie heeft een tijdje geleden een post gedaan met Slamming Red
![]()
Is Barielle goed te krijgen, of kun je dat alleen via etailers bestellen? En wat kost dat?
Sorry voor de vele vragen
Nais!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net de ergste breuk sinds tijden gehad terwijl ik scones stond uit te steken voor de visite vanavond. Mijn wijsvingernagel is 2/3 door.![]()
Heb er een silk wrap overheen gedaan met een extra laagje lijm maar ik vraag me af of dat het wel gaat houden.
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Massini wordt alleen verkocht in Meijer's winkels. En die zitten alleen in Illinois, Indiana, Michigan, Ohio en Kentucky![]()
Barielle varieert. De treatments zijn meestal verkrijgbaar bij CVS (voor rond de $18). De basecoats en topcoats enzo alleen via hun website ($16 a $18) of soms bij outlet stores als Marshalls en TJ Maxx (waar ik dus meestal mijn basecoat vandaan pluk, als je geluk hebt liggen ze daar voor $4). De Barielle lakjes heb ik hier nog nergens gezien..
Au!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net de ergste breuk sinds tijden gehad terwijl ik scones stond uit te steken voor de visite vanavond. Mijn wijsvingernagel is 2/3 door.![]()
Heb er een silk wrap overheen gedaan met een extra laagje lijm maar ik vraag me af of dat het wel gaat houden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Maak je daar je foto's mee of is dat je meest fotogenieke vinger?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah. En het is mijn fotowijsvinger.![]()
auwwwwquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Autsj...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enormquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nais!
Hoe vind jij Sinful Colors lakken? Ik heb nu een keertje proberen te lakken, maar onder tijdsdruk en dat lukte niet echt
*snuift aan Sinful*quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enorm
dat vind ik nou een wijs besluitquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb besloten eerst m'n untrieds te gaan dragen.
kwijl kwijlquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Jep, heb de afgelopen weken flink geshopt, zeker 30 untrieds..quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
kwijl kwijl![]()
dat zijn ook vast wel een paar untrieds
Ik had ruzie met 'n hele lichte, kreeg 'm er niet fatsoenlijk op... Maar dat zal aan haast gelegen hebben. Ik zal je tip ter harte nemen en onder de donkere kleuren een extra laagje base coat gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enorm
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Tammymara het volgende:
Stripers zijn binnen! JOEHOE! 60 nieuwe lakjes![]()
Mijn vriendin was hier, even later kwam er nog een vriendin, Die zaten echt hun wenkbrauwen op te halen.. "Wat moet je met zooooooooooveel nagellak!"
Maar ondertussen wel meteen uitproberen!! LOL!
Maar nu ontkom ik echt niet meer aan een kastje of wat dan ook, Want nu heb ik 129 lakjes en die kom ik écht niet meer op een plankje kwijt(want volgende week komt er een TD pakje
)
Gefeliciteerdquote:
Dat zeg je mooi zo net onder mijn reactiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Holy mozes die collectie van Annir is echt niet normaal. En eigenlijk van iedereen die boven de 100+ lakjes zit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |