Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet er wel even bij zeggen dat hij heul dominant is en graag andere katten in elkaar rost
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
millenium heb ik nu overigens op m'n teennagelsblingvoeten ftw
Haha niiiiiiccce! Ik vind het tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
En thanks voor de info over de topcoat. Zal het maar niet doen dan, haha.
Tof! Dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik![]()
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
Als ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
teennagels lakken lijkt me inderdaad niet eenvoudig met een zwangere buikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenAls ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenAls ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
Ahalen doet ie wel maar erop doe ik tot nu toe echt nog liever zelf...al moet ie het natuurlijk wel leren,kan maar slechts gaan bevallen zonder netjes gelakte (teen)nagels En dit meen is serieus!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teennagels lakken lijkt me inderdaad niet eenvoudig met een zwangere buik![]()
kan je wederhelft niet assisteren?(of is dat te enthousiast? die van mij zou de lak waarschijnlijk nog tussen m'n tenen weten te smeren
)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ahalen doet ie wel maar erop doe ik tot nu toe echt nog liever zelf...al moet ie het natuurlijk wel leren,kan maar slechts gaan bevallen zonder netjes gelakte (teen)nagels En dit meen is serieus!
Leuk! Ik heb Mad as a Hatter op mijn tenen, ook al zo bling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ikI had a signature once. It was awful.
hoeveel laagjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb Mad as a Hatter op mijn tenen, ook al zo bling!
welke kleur, en wat ga je stempelen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nu al voor de derde keer in 24 uur te lakken
mijn seche vite begi9nt een beetje te falen, had m'n nagels ruim 3 uur laten drogen, maar toch zijn er 2 verkloot tijdens het slapen.
dus die 2 nog ff opnieuw, en dan vanavond stempelen.
Stuk of 4, kon niet zo goed zien wanneer hij dekkend wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel laagjes?
Da's helemaal psycho
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
OPI - Koala Bear-y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel raar, dit is dan met flits, maar in een zonlichtfoto ziet hij er ook zo licht uit, terwijl hij aanzienlijk donkerder is IRL. raar.
mopperde jij nou zo over je nagels? Mens, je handen zijn beautiful! En je lakkie ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
OPI - Koala Bear-y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel raar, dit is dan met flits, maar in een zonlichtfoto ziet hij er ook zo licht uit, terwijl hij aanzienlijk donkerder is IRL. raar.
Ik ookquote:
Ik vond hem wel vrij rapid. Niet zo snel als de matte topcoat, maar wel vrij snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat inderdaad!! Ik vind m niet echt rapid, en hij werd bij mij al snel vrij stroperig...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mopperde jij nou zo over je nagels? Mens, je handen zijn beautiful! En je lakkie ook
heb nu hue are you? op van diamond cosmetics, die's erg mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke kleur, en wat ga je stempelen?
ik heb m'n witte en zwarte stempellak uitgeleenddus kan nu geen rood-met-witte stippen doen met mijn zojuist vergaarde M79
Nee, ik heb ze altijd, het is bij mij niet weer-gebondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef mirannie het volgende:
iedereen heeft toch slechte handen met dit weer?? heb inmiddels een creme van de dermatoloog met vaseline erin omdat ik er wel extreem veel last van heb, maar nog zijn ze droog
klinkt goed, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb nu hue are you? op van diamond cosmetics, die's erg mooi.
wat ik ga stempelen weet ik nog niet.
ik denk met de goudkleurige uit de khromecollectie, verder geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |