Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Hoi!
Kom ik thuis, ligt er een pakketbriefje op tafel. Op de naam van mijn moeder, dus ik denk, is toch niet voor mij, mijn naam stond op de bestelling namelijk. Dus toen ging ze maar de buren om haar pakket te halen, was er ook een pakketje voor mijWhoei, mijn TDbestelling is er.
Kun je nou een topcoat over glitter heen doen?
''s Goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?
Omdat het holo effect dan vrijwel altijd minder wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Doe ik wel altijd omdat die te mooi is
Oh oké, vandaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het holo effect dan vrijwel altijd minder wordt. En dat is dus weer zonde.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel nagellakHad ik laatst gepost. Even fotootje posten voor je
Mijn mam en ik gaan ze allemaal delen want ze vindt ze zo mooi.
Ik hoop dat TD ook een beetje opschiet met de bestelling van spaceinvaders.
[ afbeelding ]
Nu nog kiezen welke ik ga opdoen.
Mooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi!![]()
TD bestelling staat nog steeds on holdzal na het weekend even mailen als ze niet opschieten!
Goed pakketje!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm... oke!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
''s Goed. Ik wil hem in het weekend
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed pakketje!![]()
Ben benieuwd wat jij van de RapiDry van OPI vindt.. ik ben er namelijk niet kapot van, maar dat zou aan mij kunnen liggen.. .
[..]
Uhm... oke!!![]()
Waarom ben jij er niet kapot van? Niet zo rapid als je zou verwachten? ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat inderdaad!! Ik vind m niet echt rapid, en hij werd bij mij al snel vrij stroperig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ben jij er niet kapot van? Niet zo rapid als je zou verwachten? ;o
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef Lindytje het volgende:Dan heb ik iedere dag een katerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klote voor je maar morgen weer beter
![]()
Kun jij niks aan doen! Is die stomme TDquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik vind het echt stom dat ik jullie ophield ook
Kan er weinig aan doen, maar dan nog
ik moet er wel even bij zeggen dat hij heul dominant is en graag andere katten in elkaar rostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?
over die omg heb je geen TC nodig. Ik draag over bijna al mijn lakken een TC, maar bij de OMG-serie nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef mirannie het volgende:
Hm, maar als je geen topcoat over holo doet, dan wordt het toch heel snel lelijk?? Krijg de china glaze omg zeer binnenkort binnen, dus ben wel benieuwd
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over die omg heb je geen TC nodig. Ik draag over bijna al mijn lakken een TC, maar bij de OMG-serie nooit
prachtige buit renrenYou're gonna luvvv alice
welke china glazes heb je? Volgens mij zie ik millenium, for audrey en recycle, die andere twee kan ik zo niet zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat dacht ik ook wel ja
Ik vind hem zo schattig. Maar ik ga toch eerst voor koala bear-y heb ik net besloten, omdat die naam in mijn hoofd blijft hangen.
Millenium en Recycle had je goed, re-fresh mint, Lemon Fizz (Die er echt citroengelig uitziet als ik hem voor mijn scherm houd) en agent lavenderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke china glazes heb je? Volgens mij zie ik millenium, for audrey en recycle, die andere twee kan ik zo niet zeggen
van alles wat, jottumquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Millenium en Recycle had je goed, re-fresh mint, Lemon Fizz (Die er echt citroengelig uitziet als ik hem voor mijn scherm houd) en agent lavender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |