Zoiets dacht ik ook aan het begin, maar het valt reuze mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een tijdje getwitterdMaar ik had absoluut niet het idee dat ik iets nuttigs te melden had, dus daar ben ik mee gestopt
Die missie maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar de manier waarop Balkenende alles doet wat Bush en Obama hem opdraagt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft NL in Afghanistan. Of het kabinet er nu voor moet vallen of niet.
Of misschien lijdt Wouter Bos aan een ernstige vorm van Alzheimer...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Alle coalitie partijen zijn nu flink aan het draaien.
Wel apart dat Bos zijn uitspraken niet durft te herhalen. Heeft hij soms billekoek van Balkenende gehad?
Hopelijk eentje met verregaande gevolgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Een derde termijn. Dat gaat weer een latertje worden.
Nee, Gerritsen nu 2, van Riessen 3. Nesbitt net fenomenaal op #1! (2 honderste sneller dan Gerritsen)quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Gerritsen niet gevallen en #1 !?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wat gaat Boer snel!
Tanjaa!quote:
Hoe gaat ie?quote:
Hè wat!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was dat nou? Kuipers met Nesbitt van billenstein?
Goed hoor ^^quote:
Mooi zo, dan kan Annette opgelucht ademhalen.quote:
Helaas anoniem 14e.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat Friesinger meedeed. Ik wist niet eens dat die nog schaatste
Wild nights!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was dat nou? Kuipers met Nesbitt van billenstein?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goed hoor ^^
Ik liet alleen net een boekensteun op mijn knie vallen
Hoe ist met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |