abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:13:49 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78200447
Ja, hij heeft hem pas 2 dagen en vandaag pas voor het eerst regelmatig opgehad om op te bouwen, maar hij vindt het allemaal wel prima, vind het helemaal niet rot om hem op te hebben gelukkig. Gaat helemaal goedkomenn dus.
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2010 @ 23:15:05 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_78207401
Mijn blije ei heeft zonder helm een weer redelijk ronde bol gekregen en die was echt platter dan de bolletjes die ik zo voorbij zie komen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_78220657
Hehe blij ei, zeggen wij hier ook altijd.
Ja je hoort er verschillende verhalen over, de ene herstelt zich goed en de ander niet.
Is dat je blije ei met die krullen?

@ Be, fijn dat het goed lijkt te gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 10:30:55 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_78221594
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:32 schreef het-is-mij het volgende:
Hehe blij ei, zeggen wij hier ook altijd.
Ja je hoort er verschillende verhalen over, de ene herstelt zich goed en de ander niet.
Is dat je blije ei met die krullen?

Ja, ik heb net even z'n enorme pruik aan de kant gegooid om te voelen en te kijken, het enige wat je nog kan voelen is dat de ronding achter in de nek iets vlakker is dan aan de 'gezonde' kant.

Ik was toen ik te horen kreeg dat ze hier niet aan willempie's doen haast hysterisch, Cas had scheve oren, scheve ogen, een enorme platte kop en zelfs scheve jukbeenderen, de rechterbovenkant van zijn gezicht was gewoon naar voren gedrukt. Ze waren bij hem zelfs bang dat er al schedelnaden dichtgegroeid waren, maar godzijdank was dat niet zo.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_78223226
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Grijs het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met een 'ferengi'-hoofd? Is het puur esthetisch (ik vind het zeker niet lelijk), of heeft het (ook) andere nadelen?
Zo'n uitstekend voorhoofd is echt niet mooi. Als ze dat niet terug hadden kunnen drukken met de helm, was het een schedeloperatie geworden, want ook voor de groei van de hersenen is dit niet bevordelijk.
uit een aspergernest
pi_78223519
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Suzanna het volgende:
Wendy'tje, het is inmiddels 5 jaar geleden voor jouw zoon, toch? Ik ben benieuwd of de helm geholpen heeft!
Het is nu 4 jaar geleden dat hij begonnen is.
Hij had een scheef hoofd, maar vooral het ver uitstekende voorhoofd was de reden voor het helmpje. Was nog best een eng verhaal... zal ik aan het eidn vertellen.
Doordat hij een koemelallergie kreeg en daardoor exceem onder de helm, werd hij allergisch voor de helm. Hij heeft nu nog een kleine afplatting op het achterhoofd, die weg zou zijn geweest als hij de helm nog een maandje of twee op had kunnen hebben. Maar een goede kapper kan dit prima wegwerken!

spannend verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit een aspergernest
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:02:48 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78226093
Jeutje, daar zou bij mij het zweet ook van uitbreken! Lekker tactvol!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:28:19 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78246687
*cross-post spam*

Kindjes met helmpjes zijn iig absoluut niet zielig!
pi_78256770
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
*cross-post spam*

[ afbeelding ]

Kindjes met helmpjes zijn iig absoluut niet zielig!
Lekkere scheet heb je....
en inderdaad... ze zijn er zo aan gewend en zijn net zo vrolijk als andere kinderen....
uit een aspergernest
pi_78259826
Nee juist schattig, leive foto en als een kind het echt niet fijn vind kijken ze denk ik niet zo blij!

Hoeveel uur heeft ie hem nu op?
  zondag 21 februari 2010 @ 16:44:53 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78268151
Vandaag zitten we op 4 uur op 1 uur af en het gaat echt super!
  zondag 21 februari 2010 @ 16:45:58 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78268197
Fijn dat het zo goed gaat BE! Die foto is echt ZO !!

(Tevens stiekeme tvp )
3!
pi_78268342
Wat fijn dat het goed gaat BE!! en wat is het toch een heerlijk ding
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78742805
@ Be, hoest nu???

Over 2 wkn weten we als het goed is meer, toch wel beetje spannend.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:05:50 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78744553
Deze week is hij even ruim anderhalve dag af geweest want Oscar had een aardige schuurplek op zijn wang, maar na smeren met sudocreme (nog bedankt voor de tip k_i_m) ging het een heel stuk beter.
Morgen hebben we een afspraak om de helm wat bij te laten stellen.

We hebben wel al het idee dat we al verschil zien. Ik geloofde niet dat het zo hard kon gaan, maar dus wel.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:12:49 #66
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78744902
Haha, zei ik toch .

Schrik trouwens niet morgen. Na het bijstellen lijkt het net alsof hij veeeeeel te groot is en zo een rondje om Oscar zijn hoofd kan draaien. Maar dat hoort . Groeit vanzelf weer strak.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:18:33 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78745158
Maar dan kan het toch juist weer gaan schuren?

Die leukopor heb ik nu gekocht, dat is dat hele zachte dunne tape toch?
pi_78745514
Mooi zo, dat zijn fijne verhalen.
Is vervelend als het moet maar als je dan nu al verschil lijkt te zien weet je waar je het voor doet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:40:54 #69
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78749327
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan kan het toch juist weer gaan schuren?

Die leukopor heb ik nu gekocht, dat is dat hele zachte dunne tape toch?
Te groot schuurt over het algemeen niet. Wel te strak, of een ruw stukje wat niet goed glad is geslepen. En leukopor is die witte .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:42:59 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78749448
Ik heb de middelste.
pi_79305020
Zo, wij zijn terug van de kinderarts.
Maandag nog een nieuwe meting gehad en die zat op 106 maar dat kon vlgs de kinderarts ook binnen de foute metingsgrens liggen.

Het was een twijfelgeval, ze had weleens ergere koppies gezien en het was nog mild maar ze kon het wel duidelijk zien aan zijn hoofdje, oortjes en iets aan zijn voorhoofd.
De keus lag een beetje bij ons en ze benoemde ook wel heel vaak dat zij er achter moest staan om een verwijsbrief te schrijven.
Nou het was dus een twijfelgeval en dan kijtk ze ook naar de dingen eromheen.

Nou we treffen hem in bed erg vaak op links aan en daarom was ze meer voor een Ja dan voor een Nee omdat je dat weinig kutn corrigeren door andere houdingen, of je moet er een nacht naast gaan zitten maar hij ligt nog zoveel uren per dag, vandaar dat het toch meer een ja werd en we een verwijsbrief hebben en we Maandag a.s. al terecht kunnen bij het roessingh. (iets sneller dan gedacht) en ik hield er wel rekening mee maar nu word het wel echt zeg maar.

Zit geen riempje onder die helmpjes bij de kin en het is geen uitpelbaar helmpje

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 18-03-2010 18:36:08 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:11:18 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79309039
Dan heb je de goeie!
Jammer dat het moet, maar goed, beter zo dan dat je achteraf denkt 'hadden we maar'...
Wat kunnen jullie ook snel terecht.
pi_79309778
wij zijn net klaar na half jaar helm
ben blij dat ik van dat rot ding af ben vond het een ellende maar resultaat was super
pi_79309816
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef het-is-mij het volgende:
Zo, wij zijn terug van de kinderarts.
Maandag nog een nieuwe meting gehad en die zat op 106 maar dat kon vlgs de kinderarts ook binnen de foute metingsgrens liggen.

Het was een twijfelgeval, ze had weleens ergere koppies gezien en het was nog mild maar ze kon het wel duidelijk zien aan zijn hoofdje, oortjes en iets aan zijn voorhoofd.
De keus lag een beetje bij ons en ze benoemde ook wel heel vaak dat zij er achter moest staan om een verwijsbrief te schrijven.
Nou het was dus een twijfelgeval en dan kijtk ze ook naar de dingen eromheen.

Nou we treffen hem in bed erg vaak op links aan en daarom was ze meer voor een Ja dan voor een Nee omdat je dat weinig kutn corrigeren door andere houdingen, of je moet er een nacht naast gaan zitten maar hij ligt nog zoveel uren per dag, vandaar dat het toch meer een ja werd en we een verwijsbrief hebben en we Maandag a.s. al terecht kunnen bij het roessingh. (iets sneller dan gedacht) en ik hield er wel rekening mee maar nu word het wel echt zeg maar.

Zit geen riempje onder die helmpjes bij de kin en het is geen uitpelbaar helmpje
wij hadden ook een roessingh helm ideaal en veel fijner als een livit
pi_79311180
Ja dat is idd het voorbeeldhelmpje wat we vanmiddag gezien hebben.
En lekker dun i.t.t sommige andere helmpjes die wat dikker zijn.

Maar nu las ik in de folder dat er daar nog weer een keer gekeken word of het nodig is, ik dacht dat het nu gewoon zou gebeuren.

Ach ja we zienwel, ben blij dat we nu snel terecht kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')