Ja, ik heb net even z'n enorme pruik aan de kant gegooid om te voelen en te kijken, het enige wat je nog kan voelen is dat de ronding achter in de nek iets vlakker is dan aan de 'gezonde'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:32 schreef het-is-mij het volgende:
Hehe blij ei, zeggen wij hier ook altijd.
Ja je hoort er verschillende verhalen over, de ene herstelt zich goed en de ander niet.
Is dat je blije ei met die krullen?
Zo'n uitstekend voorhoofd is echt niet mooi. Als ze dat niet terug hadden kunnen drukken met de helm, was het een schedeloperatie geworden, want ook voor de groei van de hersenen is dit niet bevordelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Grijs het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met een 'ferengi'-hoofd? Is het puur esthetisch (ik vind het zeker niet lelijk), of heeft het (ook) andere nadelen?
Het is nu 4 jaar geleden dat hij begonnen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Suzanna het volgende:
Wendy'tje, het is inmiddels 5 jaar geleden voor jouw zoon, toch? Ik ben benieuwd of de helm geholpen heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit een aspergernest
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
*cross-post spam*
[ afbeelding ]
Kindjes met helmpjes zijn iig absoluut niet zielig!
Te groot schuurt over het algemeen niet. Wel te strak, of een ruw stukje wat niet goed glad is geslepen. En leukopor is die wittequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan kan het toch juist weer gaan schuren?
Die leukopor heb ik nu gekocht, dat is dat hele zachte dunne tape toch?
wij hadden ook een roessingh helm ideaal en veel fijner als een livitquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef het-is-mij het volgende:
Zo, wij zijn terug van de kinderarts.
Maandag nog een nieuwe meting gehad en die zat op 106 maar dat kon vlgs de kinderarts ook binnen de foute metingsgrens liggen.
Het was een twijfelgeval, ze had weleens ergere koppies gezien en het was nog mild maar ze kon het wel duidelijk zien aan zijn hoofdje, oortjes en iets aan zijn voorhoofd.
De keus lag een beetje bij ons en ze benoemde ook wel heel vaak dat zij er achter moest staan om een verwijsbrief te schrijven.
Nou het was dus een twijfelgeval en dan kijtk ze ook naar de dingen eromheen.
Nou we treffen hem in bed erg vaak op links aan en daarom was ze meer voor een Ja dan voor een Nee omdat je dat weinig kutn corrigeren door andere houdingen, of je moet er een nacht naast gaan zitten maar hij ligt nog zoveel uren per dag, vandaar dat het toch meer een ja werd en we een verwijsbrief hebben en we Maandag a.s. al terecht kunnen bij het roessingh. (iets sneller dan gedacht) en ik hield er wel rekening mee maar nu word het wel echt zeg maar.
Zit geen riempje onder die helmpjes bij de kin en het is geen uitpelbaar helmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |