abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78144633
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wel kut dat ze die cliffhanger van aflevering 3 totaal genegeerd hebben.

is toch meestal wel bij Lost, dan volgen ze een aflevering de ene groep met een cliffhanger, denk je dat je de week erna antwoord krijgt maar dat blijken dan minstens 2 weken tussen te zitten omdat ze zich weer focussen op de andere verdwaalde groep. Of was dat nou bij heroes
pi_78144783
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

is toch meestal wel bij Lost, dan volgen ze een aflevering de ene groep met een cliffhanger, denk je dat je de week erna antwoord krijgt maar dat blijken dan minstens 2 weken tussen te zitten omdat ze zich weer focussen op de andere verdwaalde groep. Of was dat nou bij heroes
Ik heb het zoals dit seizoen bij Lost nog zelden gezien.

Over Heroes ga ik het niet eens hebben .
Amen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:28:43 #73
130755 Kinga
versier hier
pi_78149095
Voor de zeikerds in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kinga op 18-02-2010 18:54:26 ]
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:29:26 #74
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78149124
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Kinga het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler much?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78149363
quote:
Sterf.
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:41:24 #76
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_78149700
Ook zo bij EZTV, titel van het nieuwsbericht verraadt het al.
When all else fails, you always have delusion.
pi_78152857
Ik denk dat die blonde knul gewoon een baas boven de baas is. Stel dat het egyptische goden moeten voorstellen, moet hij misschien Ra voorstellen ofzo. In ieder geval, waarom zou smocky zo bang/verbaasd zijn? Hij van alle personen op het eiland moet toch niks te vrezen hebben, als je in een "Sad Day Monster" ( ) kan veranderen en kogels van je af springen, lijkt mij dat je dan niet zo reageert op zo'n blond pikkie in de jungle.

En hij moest wel bij zichzelf denken toen hij struikelde, FAIL van mezelf, haha beetje stoer door de jungle zweven als zwarte rook, maar rennen gaat hem blijkbaar wat moeilijker af. (Nou is het misschien zo dat ie gewoon heel lang niet gerent heeft, alle personages die hij de afgelopen seizoen is geweest, LIEPEN altijd heel mysterieus de jungle in, dus who knows )

Maar mijn idee is dus dat, dat blondje jochie is een personage waar we nog kennis mee moeten maken.

EN, dat hij het over jacob had, en niet sawyer, over dat'ie em niet mag killen. En die inside joke waar ik denk dat meer achter zat, de balans van het eiland is weg. Shit is about to hit the fan
Illuminated, Subtle & Aware
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:48:54 #78
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78153092
quote:
Voor de zeikerds in spoiler
SPOILER
Niks zeikerds, gewoon de regels volgen of opbokken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78159416
Ik ben er minder van overtuigd dat Jacob en MIB goden zijn. Er is zover we weten maar één statue: waarom zou die niet op dat jochie kunnen duiden in plaats van beide "heren" . Misschien zijn Jacob en MIB ook slechts pionnen in een spel dat hij speelt.

Maarja, eigenlijk snap ik er geen reet van, want op die muurschildering zagen we duidelijk een beeltenis van de statue met daar tegenover smokey. Dus dat zou mijn theorie dan weer zo'n beetje onderuit halen.
Amen.
pi_78168516
Leuke aflevering! Kan nu al niet meer wachten op woensdag!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')