Ik denk dat die blonde knul gewoon een baas boven de baas is. Stel dat het egyptische goden moeten voorstellen, moet hij misschien Ra voorstellen ofzo. In ieder geval, waarom zou smocky zo bang/verbaasd zijn? Hij van alle personen op het eiland moet toch niks te vrezen hebben, als je in een "Sad Day Monster" (

) kan veranderen en kogels van je af springen, lijkt mij dat je dan niet zo reageert op zo'n blond pikkie in de jungle.
En hij moest wel bij zichzelf denken toen hij struikelde, FAIL van mezelf, haha beetje stoer door de jungle zweven als zwarte rook, maar rennen gaat hem blijkbaar wat moeilijker af. (Nou is het misschien zo dat ie gewoon heel lang niet gerent heeft, alle personages die hij de afgelopen seizoen is geweest, LIEPEN altijd heel mysterieus de jungle in, dus who knows

)
Maar mijn idee is dus dat, dat blondje jochie is een personage waar we nog kennis mee moeten maken.
EN, dat hij het over jacob had, en niet sawyer, over dat'ie em niet mag killen. En die inside joke waar ik denk dat meer achter zat, de balans van het eiland is weg. Shit is about to hit the fan