Waar zie je Sawyer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Xurk het volgende:
Mij was ook totaal niet opgevallen dat er o.a. een foto van een blije Locke + Real Sawyer bij zijn bureau hing:
De vader van Locke was een conman onder de naam "Sawyer" en verantwoordelijk voor de dood van James' ("Sawyer") ouders.quote:
Plus dat het me eigenlijk lijkt dat ze niet weer een nieuw, nog hoger personage gaan introduceren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef MarsellusWallace het volgende:
Ik denk ook dat het kind Jacob is. Las op lostpedia al een theorie over phoenix, die sterft ook in het vuur en herrijst uit zijn as als een jongere versie van zichzelf. En als je op de onderste plaatjes naar de ogen kijkt lijken ze toch wel op elkaar. Maar dat kan ook door de tunnelvisie komen waar ik in zit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owja shit. was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
De vader van Locke was een conman onder de naam "Sawyer" en verantwoordelijk voor de dood van James' ("Sawyer") ouders.
Hmm, dat sluit ik niet uit. Maar het zal niet dit jochie zijn nee. Dat is wmb Jacob herboren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Plus dat het me eigenlijk lijkt dat ze niet weer een nieuw, nog hoger personage gaan introduceren.
Ik denk dat het Walt is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:05 schreef Karina het volgende:
Zou dat jongetje niet Jacob zijn? Via weer een tijdsprong? Jacob heeft ook blond haar.
Verder kan ik er nog geen chocola van bakken eigenlijk
En die inside joke, snapte ik ook al niet, ik snap er niets van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |