Niet serieus nemen, nee? Er wordt mij 4 keer de dood toegewenst hallo. En ik heb nergens iemand de dood hier toegewenst dus ik weet niet wat je daar nou over wauwelt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind schelden met kanker alleen erg kwalijk. Getuigt van weinig inzicht en zegt veel over de mate van EQ en IQ.
Je moet die doodverwensingen niet serieus nemen. Die kwamen als antwoord op jouw gezeik. En je verwenste zelf net zo hard.
KOFFIE?quote:
Ik vind je wel geil hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, er wordt gedaan alsof ik de boosdoener hier ben, terwijl mij iets wordt toegewenst wat een normaal mens niet in z'n kop zou halen. En nog neemt zo'n beetje iedereen het hier op voor hem.
In je dromenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer doggystyle?![]()
Ze kan bijna je dochter zijn manquote:
oh dus als je alleen zegt, houd je kankerbek.. dan is het ineens nog minder erg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
[Singles] Klapharken bij de AH
Waar zie jij kankerlijer staan?
Je bent ook te oudquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik zei dat ze te jong was voor deze oude vent
Dat al helemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
En nog neemt zo'n beetje iedereen het hier op voor hem.
Dat kan helemaal hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze kan bijna je dochter zijn man
En dus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het net zo erg als kankerlijer. (krachtterm)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus als je alleen zegt, houd je kankerbek.. dan is het ineens nog minder erg?
Als je nou gewoon ophoudt met lezen hier, je hebt het gemeld aan de mods. Wat wil je bereiken door hier te blijven posten. Je gaat hier tussen al die psychisch gestoorden niemand overtuigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet serieus nemen, nee? Er wordt mij 4 keer de dood toegewenst hallo. En ik heb nergens iemand de dood hier toegewenst dus ik weet niet wat je daar nou over wauwelt.
Dat ze nogal jong is.quote:
Als ik tyfusbek gezegd had was het zeker minder erg geweest?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus als je alleen zegt, houd je kankerbek.. dan is het ineens nog minder erg?
mogen we dan nu weer aan de ramen likken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ophoudt met lezen hier, je hebt het gemeld aan de mods. Wat wil je bereiken door hier te blijven posten. Je gaat hier tussen al die psychisch gestoorden niemand overtuigen
Daahaag
het ging zo lekker hier! echt ik voelde me goed.... toen las ik iets om 21:25 uurquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent ook te oud
Hoe is het btw?
Jij blijft ook maar telkens het vuur in stand houden he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan is het net zo erg als kankerlijer. (krachtterm)
Ze zei het om het woord kracht bij te zetten. Er had net zo goed teringlijer of teringbek, klotebek oid kunnen staan.
Dat is wat anders als 'Ik hoop dat je de kanker (ziekte) krijgt'.
Als ik op mijn 60e een leuke kerel van 76 ontmoet hoop ik dat hij daar niet zo mee zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
mogen we dan nu weer aan de ramen likken?
En jij moet eens signatures lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar telkens het vuur in stand houden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |