Mwa, beide clubs doen me weinig, maar in een pot als deze kies ik voor NECquote:
Spreekkoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gestaakt. Wat is daar eigenlijk aan het handje?
Die tackle was pure frustratie zo te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spreekkoren.
Sorry hoor, maar dit is erg raar van die NAC-supporters. Terecht rood, en zelf fouten maken. Dan krijg je vanzelf een staking.
Die tackle van Gillessen was ook smerig, maar hij had geluk.
Jep eens. Ben helaas ook geen fan van Adoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
nac is gewoon een ontzettende vervelende irritante club met een calimero hulie huilie pseudo psycholoog als trainer die erg slecht tegen zijn verlies kan en een paar matennaaiers en schwalbe koningen op het veld! persoonlijk vind ik het de naarste ploeg van de eredivisie en het minst leuk om naar te kijken.
rood voor lurling en 0-1 achter maakt het kijken dan wel weer waard![]()
en de knvb moet keihard optreden tegen die spreekkoren.
hoeft ook niet als je van buiten den haag komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep eens. Ben helaas ook geen fan van Ado
hmm goede tekstquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
nac is gewoon een ontzettende vervelende irritante club met een calimero hulie huilie pseudo psycholoog als trainer die erg slecht tegen zijn verlies kan en een paar matennaaiers en schwalbe koningen op het veld! persoonlijk vind ik het de naarste ploeg van de eredivisie en het minst leuk om naar te kijken.
Ik vind Maaskant ook niet bepaald sympathiek, maar je hebt ergere figuren. Jan de Jonge (al is die nu trainer af) vind ik persoonlijk echt een.. nja ik zal t maar niet zeggen. Die begon eerst na een verloren wedstrijd toen de interviewer iets vroeg van over ze er een sportpsycholoog bij gingen halen of hadden gehaald dat hij daar niets van wou weten oid, iig heeft hij het woord "zweverig" letterlijk gebruikt. Dan denk ik.. wat ben je dan.. kom op zeg.. nog niet lang geleden met die Duitse keeper die dan opeens zelfmoord pleegt.. en dan komt hij met dat het zweverig is.. dan denk ik.. leer het nou godverdomme eens.. nee.. geen goed woord voor die man over.. wat een simpele figuur zeg, bah. Ik heb geprobeerd me in te houden en is ook behoorlijk gelukt geloof ik, maar echt..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
weer eens spreekkorenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom staat er bij mij `stil`bij rkc-hoerenveen? is mijn teletekst kapot of wat? rkc gestaakt, zo'n bericht op teletekst brengt in Nederland een grotere schok teweeg dan "kabinet Balkenende 4 gevallen"
geen ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom staat er bij mij `stil`bij rkc-hoerenveen? is mijn teletekst kapot of wat? rkc gestaakt, zo'n bericht op teletekst brengt in Nederland een grotere schok teweeg dan "kabinet Balkenende 4 gevallen"
quote:Re: Het grote tussenstandentopic 2009-2010
door zweed1 » 20-02-2010 21:37
RKC heeft wel gelijk, die penalty sloeg nergens op !
ik weet niet wie ik minder serieus moet nemen: een jan de jonge die gewoon een stompzinnige no-nonse boerenlul is of een maaskant die boterbriefjes bij zn spelers onder de deur schuift...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind Maaskant ook niet bepaald sympathiek, maar je hebt ergere figuren. Jan de Jonge (al is die nu trainer af) vind ik persoonlijk echt een.. nja ik zal t maar niet zeggen. Die begon eerst na een verloren wedstrijd toen de interviewer iets vroeg van over ze er een sportpsycholoog bij gingen halen of hadden gehaald dat hij daar niets van wou weten oid, iig heeft hij het woord "zweverig" letterlijk gebruikt. Dan denk ik.. wat ben je dan.. kom op zeg.. nog niet lang geleden met die Duitse keeper die dan opeens zelfmoord pleegt.. en dan komt hij met dat het zweverig is.. dan denk ik.. leer het nou godverdomme eens.. nee.. geen goed woord voor die man over.. wat een simpele figuur zeg, bah. Ik heb geprobeerd me in te houden en is ook behoorlijk gelukt geloof ik, maar echt..
whahaha spreekkoren bij RKC?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |