abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81524359
Jasje en (korte) rokje zijn echt van dezelfde stof, al lijkt dat op de foto niet zo. Het licht valt er blijkbaar anders op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81551296
Ik vind het mooie pakken, maar om eerlijk te zijn zie ik er niet echt aan af dat het echt op maat gemaakt is. Maar misschien van dichterbij wel? De voering vind ik wel erg gaaf!!!!!

En zon broek is niet duur moet ik zeggen, betaal je dat echt voor een maatbroek of komen er nog kosten bij voor het meten/de stof ed?
pi_81552078
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik vind het mooie pakken, maar om eerlijk te zijn zie ik er niet echt aan af dat het echt op maat gemaakt is. Maar misschien van dichterbij wel? De voering vind ik wel erg gaaf!!!!!

En zon broek is niet duur moet ik zeggen, betaal je dat echt voor een maatbroek of komen er nog kosten bij voor het meten/de stof ed?
Dat van dat maatgemaakte zie ik ook niet zo, behalve dat kleren uit de winkel zelden zo goed zitten. Kan je nagaan. Dit past wel precies op de plekken waar het moet passen (en dus niet een tikje te strak om het middel of wel aansluitend maar dan 5 cm lager dan waar de taillerand eigenlijk had moeten zitten). En wat is het met confectie en borsten? Rekenen ze daar niet op ofzo? Ik heb een doodnormale C-cup, en daarmee staan de meeste bloesjes / jasjes op springen.

De prijs van de broek is inclusief meten & passen & stof, waarbij de prijs wel afhankelijk is van de gekozen stof, zie http://www.suit-yourself.nl/dames_maatpakken.shtml
quote:
Broek
120s wol ¤85,50
135s wol ¤97,50
155s wol ¤109,50

Hoe duurder de stof, hoe fijner de wol. Hoe dunner hoe soepeler maar ook hoe slijtgevoeliger.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81553592
De prijzen vallen me alles mee.

Maar ik heb geen "moeilijk" lichaam. Ik pas bijzonder goed in de meeste confectie gelukkig, met b-cup en maat 36-38. Maar voor mijn moeder die erg klein is, is het misschien wel een uitkomst.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:27:41 #55
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81566370
De prijzen vallen inderdaad reuze mee.
Ik heb wel een moeilijk maatje omdat mijn hals wat breed is en het is echt irritant als je zowat gewurgd wordt door je blouse. Daarnaast kan ik in de winkel maar zelden iets vinden in mijn maat EN in de juiste kleur.
Zullen mijn mannelijke hormonen wel zijn maar ik heb dus een broertje dood aan winkelen.

[ Bericht 98% gewijzigd door caroline88 op 18-05-2010 08:25:49 ]
pi_81568895
ik vind het laatste setje je vooral mooi staan! Heb je ook bloesjes op maat laten maken of heb ik dat gemist?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87767217
Aangezien ik tegenwoordig een leuke klus heb waar ik mij voortdurend netjes ingepakt vertoon, vond ik dat ik wel wat pak bij mocht. Ik heb op dit moment 3 rokje, 1 broek, 2 jasjes. Daar kan ik heel behoorlijk mee combineren, maar vooral slechts 1 broek is wat krapjes.

Aangezien ik zéér te spreken ben over model & pasvorm van de suityourself-broek, wou ik daarvan nog wel wat bij.

Dus maar eens een e-mailtje gestuurd, of een van de traveling tailors misschien een keer wat in de buurt was. Ik heb geen zin helemaal naar Amsterdam te treinen om stofjes te kijken en zij vinden mij wel wat érg ver weg wonen.

Inmiddels waren zij blijkbaar vaker tegen dat probleem aangelopen en hadden juist "de stoffendoos" bedacht. Als bestaande klant waarvan ze de maten al hebben, kan je de stofstaaltjes (en voeringen en knopen) thuisgestuurd krijgen. Kies je stofje(s), vul een bestellijstje in en stuur de stofjes terug, pak krijg je thuisgezonden. Nou, dat leek me wel wat.

Dus ik kreeg de stoffendoos. Eindeloos stofjes vergeleken, ook naast huidige pakkenspul gehouden natuurlijk. Keuze gemaakt, nog even gebeld over de bestellijst (ik begreep de opties niet, dat kon kloppen, de bestellijst bestond uit de herenpakopties). Stofjes ingepakt en afgegeven op postkantoor.

Bestelling gemaild (1 jasje, 2 broeken, in drie stofjes, graag allemaal in kwaliteit 120s). En toen bleek dat die stofjes niet in alle genoemde kwaliteiten leverbaar zijn, maar elk stofje in 1 kwaliteit. Wat er dus niet op stond. En natuurlijk had ik allemaal dure stofjes :+.
Nou ja, ik was er best wat pissig over, want ik kon dat echt niet weten en het stond er ook echt nergens op. Na enig overleg komen ze me nu wat tegemoet in de extra kosten, en staat de bestelling dus.

Kortom: nieuw pak op komst.
pi_91952560
Net na kerst was het pak klaar, maar toen kwam passen/halen me niet uit en in januari ook niet omdat ik op een warm & ver eiland zat.

Helaas ben ik weer terug in ons koude kikkerland :'(, en gister ben ik dan maar afgereisd naar de treurnis die Bijlmer Arena heet. Om m'n nieuwe pak te passen *O*.

Het pak werd gehaald, en overhandigd, en ik keek er wat ongelovig naar; ik had dacht ik wat wollige stof uitgezocht met een tintje blauw, dit was glad en grijs, fijne visgraat. En ik had toch 2 broeken en een jasje besteld, dit was 1 rok, 1 broek, 1 jasje.. Die me bij nadere inspectie wél heel bekend voorkwamen. Ja, dit waren het jasje, de rok en de broek....... die ik al thuis had. De vórige bestelling.
Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ze hebben de bestelling van ongeveer 1 jaar geleden opnieuw naar Thailand (oid) gestuurd, in plaats van de nieuwe bestelling.

Ik heb de kopie van het maatpak maar meegekregen - ze kunnen er daar ook verder niks mee natuurlijk. En excuses erbij gekregen, ze gaan uitzoeken wat er is misgegaan en alsnog proberen zo snel mogelijk het juiste pak in elkaar te knutselen.

Wat ik er nu van moet denken? Tsja. Het kopiepak zit wel precies passend, net als het origineel. En die vergissing levert me wel een extra pak op, dat is mooi meegenomen. Maar het is wel slordig, zulke fouten.

Nou ja. We blijven nog even in afwachting van het echte juiste nieuwe pak..
Pakt toch komisch uit, het bijhouden van zo'n topic :D.
pi_95272378
quote:
Er is al 71 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
En..........na 71 dagen is het nieuwe nieuwe pak gearriveerd *O*.
Alles in precies de goeie maat. Drie broeken en een jasje. Drie? Ja, drie. Ik mopper niet O-).

Ben nu te moe, maar misschien krijg ik liefste wel zo gek om morgen even foto's te maken.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 13:33:42 #60
34726 Fratz
Max
pi_95297573
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

En..........na 71 dagen is het nieuwe nieuwe pak gearriveerd *O*.
Alles in precies de goeie maat. Drie broeken en een jasje. Drie? Ja, drie. Ik mopper niet O-).

Ben nu te moe, maar misschien krijg ik liefste wel zo gek om morgen even foto's te maken.
71 dagen!!
Dat vind ik lang. Of is dit normaal voor een maatpak?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_95888106
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef Fratz het volgende:

[..]

71 dagen!!
Dat vind ik lang. Of is dit normaal voor een maatpak?
Als het heen en weer naar thailand moet, kun je er wat bij voorstellen. Maar goed, apart verhaal. Nogal chaotisch bedrijf zo te merken, gelukkig komen ze je wel tegemoet en heb je al meerdere bonuskledingsstukken gescoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')