Niet op of rond de 19e vieren, want dan vier ik mijn verjaardag... ach evt. kan die ook wel voor een keertje een week opgeschoven worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het nou al gezellig!![]()
In november pas hoor, dusse....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
sporthuiscentrum
cattie gefeliciteerd!
ik ken jou niet, wet niet waar het over gaat, maar ik wil dat huisquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?![]()
In het echt heb ik heel zin in een kek feestje met een steelband maar dat zal wel niet lukken met die saaie zit familie van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |