Inferieur qua youtube hoor... baggerslecht... ik wil terug naar de vertrouwde lay-out... shit-zooi...quote:
Vast wel, ik denk dat je toch moet inloggen met je account voor je van de beta gebruik kunt maken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef elkravo het volgende:
Ben ik de laatste dagen ongewilde door Youtube "uitverkoren" om de nieuwe beta-versie te testen...
Geweldig hoor... naast het feit dat ik bepaalde makkelijke zaken mis in de nieuwe lay-out, en knoppen niet werken lopen filmpjes slecht, en DAT is toch een van de belangrijkste dingen... het filmpje moet ongehaperd afspelen.
Kan ik nu weer terug naar de oude vertrouwde versie totdat Youtube de bugs heeft gevonden en geëlimineerd?
Ja, jij bent dus niet uitverkorenquote:
Nope, als ik naar de site gaat herkent ie aan mijn cookies dat "ik het ben" en kom ik meteen op de nieuwere versie uit...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat je toch moet inloggen met je account voor je van de beta gebruik kunt maken?
Ik ben de koning. Alle paupers moeten die beta YouTube testen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, jij bent dus niet uitverkoren
was ik gelukkige niet de enige...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:28 schreef 9611Niels het volgende:
Inderdaad, en ik kon de directe link naar het filmpje ook al niet vinden!
Die wil ik ookquote:
Ik weet het dus nog steeds nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef cptmarco het volgende:
[..]
was ik gelukkige niet de enige...
Dat wil je niet...knoppen werken niet... video hapert... makkelijk de link copy-pasten werkt niet... tekst toevoegen als reactie werkt alleen als je blind typt en dan alles selecteert... dan zie je pas door het blauwe datgene wat je getypt hebt...quote:
Die knoppen werken heel slecht... in mijn pic zie je bijvoorbeeld dat de twee "zwarte wolken" met knopaanwijzing blijven HANGEN op het scherm... daarna werkt de dropdown eronder ook niet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef cptmarco het volgende:
bij 'share' en dan helemaal onderaan 'get video link'
Grappig... jouw OPSLAAN IN en SHARE button zijn afgerond in de hoeken... die van mij is duidelijk hoekig...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef cptmarco het volgende:
dit zou je moeten krijgen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |