quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Maar dr staart en bipsebabs waren nog nat natuurlijk, van het wassen. Dus dan kleeft het extra goed![]()
Je bipsebaps is je kont. Dus bipsebapsen zijn twee kontjes naast elkaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef sararaats het volgende:
mij niet maar wat zijn bibsebabsen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bipsebaps is je kont. Dus bipsebapsen zijn twee kontjes naast elkaar
Dan heb ik goed nieuws: ze mag zometeen nog een keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 18:37 schreef Greys het volgende:
Misschien vond Ziggy dat wassen wel lekker deze keer MB!
niet de juiste mensenquote:
In de winter fohn ik mijn hond altijd droog na het wassen jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef sararaats het volgende:
gebruiken jullie de föhn op een dier of begrijp ik het nu vekeerd?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Heel leuk geworden Yns!![]()
[..]
In de winter fohn ik mijn hond altijd droog na het wassen ja
Vindt ze heerlijk en anders zit ze binnen vijf minuten weg te klapperen van de kou.
Maar bij een kat zal dat wel een ander verhaal zijn.
ah ok, nu ben ik bij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Ziggy is de bejaarde kat van Miss Bliss.
Ik heb geen fohnquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 19:11 schreef Greys het volgende:
En voor een fohn is ze bang zeker?
Twee tellen de fohn er op en de bipsebaps is droog natuurlijk.
Nee, als ze net 'mishandelt' is, vind ze ons niet zo aardigquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik fohn Karel in de winter ook even droog als ik hem onverhoopt moet wassen in dat seizoen hoor, vindt ie heeeeerlijk![]()
MB , kun je Zigster niet ff lekker knuffelen in een droge doek na het wassen, of houdt ze daar niet van?
Na de Pfaffs natuurlijkquote:
Ik schrok al!quote:
Ik heb t al minstens twee keer gezien maar ik kijk nog wel een keer, zo onder de afwasquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrok al!Je wil het massale over the top verjaardagsfeestje van de Shanaaaaaiiiija toch niet missen?
Neehee, je let niet opquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar een bipsebabs was toch geen kont? Een bipsebabs was toch net ff wat anders
Ja dat bips kont is snapte ik. Waarom het woord dan langer maken om hetzelfde te zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, je let niet op![]()
Bipsebaps = bips = kont
Tis nog sneuer, hijs gewoon dom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, je let niet op![]()
Bipsebaps = bips = kont
Tis t zelfde als schatje, schatjepatatje, gewoon, een lief poepig verkleinwoordjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat bips kont is snapte ik. Waarom het woord dan langer maken om hetzelfde te zeggen![]()
Ik dacht daarom dus dat er iets anders in diezelfde regionen mee werd bedoeld
Een bipsebabs is het samenspel van twee billen aan hetzelfde lcihaam. Een voorbips is dan net weer iets andersquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar een bipsebabs was toch geen kont? Een bipsebabs was toch net ff wat anders
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis nog sneuer, hijs gewoon dom.
![]()
Hij denkt zeker dat een bibsebabs een kut is of zo
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat bips kont is snapte ik. Waarom het woord dan langer maken om hetzelfde te zeggen![]()
Ik dacht daarom dus dat er iets anders in diezelfde regionen mee werd bedoeld
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Je bibsebabs, dat zijn je billen, en dat is toch gewoon je kont?
Ben ik de enige die die reclame van Mona met John Williams echt vreselijk grappig vindt?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |