quote:
Ik heb niks tegen dubstep remixes, ik vind ze best vaak leuk zelfs, maar dit is echt kut.quote:
Kijk, dit is tenminste kwaliteit. Beter dan die gare Borgore meuk.quote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef MYM het volgende:
Goed topic maar ik is er toch nog Doctor P in dit topic.
Dus zie hier:
Verder nog een relaxte track:
Pm mij alsjeblieft een linkje met mp3quote:Op maandag 5 april 2010 18:55 schreef YazooW het volgende:
Krijg altijd een zwaar goede mood als ik deze track hoor, velen van jullie zullen hem al kennen want zo nieuw is ie niet. Die Borgore track hierboven is ook wel goed, wou hem net posten maar toen zag ik dat iemand anders me al voor was
Metal?quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom lijkt dubstep trouwens tegenwoordig op metalwatskeburt
Ja, volgensmij doelt meneer naar dat mannetje achter borgore, die maakt(e) ook (goregrind?) metal met een of ander fout bandje.quote:
volgensmij overdrijf je een beetjequote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom lijkt dubstep trouwens tegenwoordig op metalwatskeburt
hehe verklaart wel n hoopquote:Op woensdag 7 april 2010 02:44 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Ja, volgensmij doelt meneer naar dat mannetje achter borgore, die maakt(e) ook (goregrind?) metal met een of ander fout bandje.
Helaas pindakaas, heb de mp3 niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Pm mij alsjeblieft een linkje met mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |