Nee, wel als je door een berg mest gaat rollen en je vervolgens een week niet wast en je jezelf prostitueert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
![]()
Maar goed, ben ik nou een vuile hoer als ik zeg dat ik benga enzeau wel leuk vind, maar er geen zin van krijg om keihard uit m'n plaat te gaan, wat ik wel vooral van harde wobbletracks krijg?
Ok, boks manquote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Tradios het volgende:
[..]
Haha... het is niet mijn mix hoor, of bedoelde je dat ook niet? Om 'Sweet Shop' nou te triest voor woorden te noemen vind ik ook een beetje overdreven. Dat het na ongeveer 4 - 5 min. wat simpeler wordt, heb je wel gelijk in.
Verder vind ík de nummers die ik postte wel goed, maar daar mag je natuurlijk anders over denken.
Reso ken ik wel. Zeker goede muziek. Die staat morgen trouwens in Paradiso, maar ik kan er helaas niet bij zijn.
Ik vind dat nummer van Datsik wel oke, maar ik vind andere nummers van hem beter. Skism ken ik niet, klinkt goed.
Flux pavilion is een baasquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
![]()
Maar goed, ben ik nou een vuile hoer als ik zeg dat ik benga enzeau wel leuk vind, maar er geen zin van krijg om keihard uit m'n plaat te gaan, wat ik wel vooral van harde wobbletracks krijg?
Dan werken wij wsl in hetzelfde bordeel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
![]()
Starkey!quote:Op maandag 5 april 2010 18:55 schreef YazooW het volgende:
Krijg altijd een zwaar goede mood als ik deze track hoor, velen van jullie zullen hem al kennen want zo nieuw is ie niet. Die Borgore track hierboven is ook wel goed, wou hem net posten maar toen zag ik dat iemand anders me al voor was
Wie is die andere dude?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Flux pavilion is een baas
[ afbeelding ]
en een hele chille gast
quote:
Met dubstep kom ik wel langs, was echt te hard vorige keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aangezien je uit zoetermeer komt, houd je agenda vrij, 05-06 geven we weer een feest![]()
en anders, morgen ( 10 april ) phonophanatic in het kasteel ( drum n bass & dubstep )![]()
Was je er ook? sweet! welke editie was het? met flux? hou onze blog in de gaten, we geven altijd wel gratis kaarten weg enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met dubstep kom ik wel langs, was echt te hard vorige keer
Uhm, vorige keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Was je er ook? sweet! welke editie was het? met flux? hou onze blog in de gaten, we geven altijd wel gratis kaarten weg enzo
Waar dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aangezien je uit zoetermeer komt, houd je agenda vrij, 05-06 geven we weer een feest![]()
en anders, morgen ( 10 april ) phonophanatic in het kasteel in alphen a/d rijn ( drum n bass & dubstep )![]()
het kasteel in alphen a/d rijn, volgensmij kan jij gewoon bus 165 pakken tot je op alphen station bent, en dan bus 77 of 75 in alphen naar concertweg en daar gewoon op de bass afghaanquote:
Ik bedoel in zoetermeer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
het kasteel in alphen a/d rijn, volgensmij kan jij gewoon bus 165 pakken tot je op alphen station bent, en dan bus 77 of 75 in alphen naar concertweg en daar gewoon op de bass afghaan
@pirania www.phonophanatic.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |