abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:01:23 #291
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78147937
Wie zegt dat de eigenaar in dezelfde stad woont?

edit: stom natuurlijk, dagvaarding is aan eigenaar gericht... :p en TS zit in Zeist.
Misschien heeft ie een kantoor in Leersum ofzo? Weetikveel....
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_78148053
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef JCC het volgende:

[..]

...je weet dat ook vrouwelijke advocaten de titel 'mr.' dragen? Staat voor 'meester', niet voor 'meneer'
Nummer 3 in het rijtje is een vrouw :p

En over dat niet snappen van computers heb je helemaal gelijk trouwens, gelukkig is dat ook niet zo belangrijk. Ben blij dat er iig iemand gedagvaard gaat worden :p
grapjurk

Jory? Is dat een vrouwennaam, ik ken alleen enkele jongens die zo heten...

En inderdaad, laat ze maar lekker bezig zijn met het strafrecht en minder met computers (tenzij je iemand nodig hebt aangaande internetfraude ofzo )
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_78148931
Hoera! Een kort geding!

Ik heb zo het idee dat dit niet in dank afgenomen gaat worden door de verhuurder
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_78150209

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 18-02-2010 19:11:56 (Nee...) ]
pi_78150577
In geen van de 2 OP's wordt over een adres gesproken? En het ging over een drukke winkelstraat toch?
pi_78150871
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Modus het volgende:
In geen van de 2 OP's wordt over een adres gesproken? En het ging over een drukke winkelstraat toch?
Uit die brief, bedoel ik. Op de plek van die sterretjes.
pi_78151735
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Poeke het volgende:

[..]

Denk je nou serieus echt dat ze zo'n document elke keer opnieuw typen. Bij elk zelf respecterend kantoor zijn stapels foutloze templates beschikbaar waar je alleen naam en datum hoeft in te vullen.

Het is gewoon een hoax, uiterst vermakelijk, zoals vele van de topics maar helaas te doorzichtig.
Poeke als jij denkt dat dit een hoax is dan denk je dat toch lekker ik lig er niet wakker van. Anyway ik ga heb nu eindelijk de cam, dus ik kan even een foto schieten, als het lukt ivm weerkaatsing van het glas & flitser.
Of wel?
pi_78152745
'Foto's van de spullen buiten & foto's waar het papiertje hing heb ik gemaakt!
Helaas hing het papiertje er niet meer:S dus zal ik volgende week dinsdag ff in de vuilnis moeten graaien!
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:46:26 #299
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78152948
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef JCC het volgende:

[..]

...je weet dat ook vrouwelijke advocaten de titel 'mr.' dragen? Staat voor 'meester', niet voor 'meneer'
Nummer 3 in het rijtje is een vrouw :p

En over dat niet snappen van computers heb je helemaal gelijk trouwens, gelukkig is dat ook niet zo belangrijk. Ben blij dat er iig iemand gedagvaard gaat worden :p
Op de site staan de meesters met voor en achternaam. Daar zit geen vrouw tussen. En dat heeft geen bal te maken met of ze wel of geen verstand hebben van internet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78153209
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Op de site staan de meesters met voor en achternaam. Daar zit geen vrouw tussen. En dat heeft geen bal te maken met of ze wel of geen verstand hebben van internet
Me advocaat staat er gewoon bij hoor
Of wel?
pi_78153243
Topic vol!
Of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')