abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78141733
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Pandora73 het volgende:
Of je hebt echt wel ontiegelijk veel pech!
Pech??? Een verhaaltje!

Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.

Eind goed al goed, dus pech...mwa.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:48:17 #222
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78141739
Idd beetje erg matige aanmaning.
Je moeder is een hamster
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:49:44 #223
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78141800
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Pech??? Een verhaaltje!

Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78141949
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Pech??? Een verhaaltje!

De winkelier kwam het langs brengen bij mij moeder in de winkel en dat ik dacht dat hij dikke maatjes was met de huisbaas daar heb ik me dan goed in vergist, dat kan ik ben ook n mens. Maar deze reactie slaat gewoon nergens op
Of wel?
pi_78141989
Je moet de overkoepelende organisatie bellen die overheidsorganisaties controleert.

Dat politiebureau moet vandaag nog opgerold worden.
pi_78142145
Tvp
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_78142169
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RooieHoed het volgende:
Je moet de overkoepelende organisatie bellen die overheidsorganisaties controleert.

Dat politiebureau moet vandaag nog opgerold worden.
De ombudsman dus, voor de 30ste keer Maar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.

Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
pi_78142322
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:58 schreef Green1 het volgende:

[..]

De ombudsman dus, voor de 30ste keer Maar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.

Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.

Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:04:14 #229
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78142360
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef RooieHoed het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.

Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van

"een brief wat" en dan klagen over de advocaat?
pi_78142413
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

De winkelier kwam het langs brengen bij mij moeder in de winkel en dat ik dacht dat hij dikke maatjes was met de huisbaas daar heb ik me dan goed in vergist, dat kan ik ben ook n mens. Maar deze reactie slaat gewoon nergens op
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:06:38 #231
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78142439
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Waarom zou je?
pi_78142617
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

ik weet zijn adres al
Of wel?
pi_78142660
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ik weet zijn adres al
Wat let je dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78143041
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?

Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.

De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.

Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:25:41 #235
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78143310
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Pikachu21 het volgende:
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?

Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.

De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.

Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
Je bent eruit gezet...het zijn ZIJN ruiten
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:35:21 #236
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78143816
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.

Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_78144041
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.

Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:41:15 #238
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78144113
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef kickdrum het volgende:

[..]

wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_78144143
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.

Ojah 2 pics van mn verbouwing;)

http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven

Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:42:58 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78144219
Mooie postzegels man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')