Pech??? Een verhaaltje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Pandora73 het volgende:
Of je hebt echt wel ontiegelijk veel pech!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Pech??? Een verhaaltje!
Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.
Eind goed al goed, dus pech...mwa.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Pech??? Een verhaaltje!
Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.
Eind goed al goed, dus pech...mwa.
De ombudsman dus, voor de 30ste keerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RooieHoed het volgende:
Je moet de overkoepelende organisatie bellen die overheidsorganisaties controleert.
Dat politiebureau moet vandaag nog opgerold worden.
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:58 schreef Green1 het volgende:
[..]
De ombudsman dus, voor de 30ste keerMaar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.
Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.
Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
De winkelier kwam het langs brengen bij mij moeder in de winkel
en dat ik dacht dat hij dikke maatjes was met de huisbaas daar heb ik me dan goed in vergist, dat kan ik ben ook n mens. Maar deze reactie slaat gewoon nergens op
Waarom zou je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
ik weet zijn adres alquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Je bent eruit gezet...het zijn ZIJN ruitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Pikachu21 het volgende:
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?
Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.
De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.
Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... notquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.
Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef kickdrum het volgende:
[..]
wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |