abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78142145
Tvp
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_78142169
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RooieHoed het volgende:
Je moet de overkoepelende organisatie bellen die overheidsorganisaties controleert.

Dat politiebureau moet vandaag nog opgerold worden.
De ombudsman dus, voor de 30ste keer Maar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.

Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
pi_78142322
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:58 schreef Green1 het volgende:

[..]

De ombudsman dus, voor de 30ste keer Maar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.

Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.

Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:04:14 #229
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78142360
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef RooieHoed het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.

Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van

"een brief wat" en dan klagen over de advocaat?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78142413
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

De winkelier kwam het langs brengen bij mij moeder in de winkel en dat ik dacht dat hij dikke maatjes was met de huisbaas daar heb ik me dan goed in vergist, dat kan ik ben ook n mens. Maar deze reactie slaat gewoon nergens op
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:06:38 #231
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78142439
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Waarom zou je?
pi_78142617
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

ik weet zijn adres al
Of wel?
pi_78142660
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ik weet zijn adres al
Wat let je dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78143041
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?

Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.

De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.

Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:25:41 #235
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78143310
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Pikachu21 het volgende:
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?

Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.

De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.

Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
Je bent eruit gezet...het zijn ZIJN ruiten
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:35:21 #236
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78143816
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.

Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_78144041
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:

wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:41:15 #238
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78144113
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef kickdrum het volgende:

[..]

wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.
Uit Eindhoven
pi_78144143
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.

Ojah 2 pics van mn verbouwing;)

http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven

Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:42:58 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78144219
Mooie postzegels man!
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:43:09 #241
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_78144227
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.

http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven

here we go again
Uit Eindhoven
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:45:08 #242
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78144359
Waarom staan die fotos op verschillende IP's?
pi_78144560
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom staan die fotos op verschillende IP's?
geen idee, komt van hyves
Of wel?
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 16:49:01 #244
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:49:32 #245
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78144652
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Poeke het volgende:

[..]

Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.
Niks aan de hand, move along.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:50:25 #246
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_78144709
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:

Er gebeurd gewoon echt too much bij jou
er is 'ingebroken', topic geopend, bij paps geslapen, nachtje auto, in een half uur ben je de ladder etc opgeweest, binnen 5 minuten heb je zo een bagger brief, en nu is er al een dagvaardig op dezelfde dag van de baggerbrief, al met de 2e advocaat bezig, ineens je laptop gered door de winkelier van de aanhanger van je huisbaas en weet ik t allemaal niet meer.

Dream on..

verkapt-ik-weet-weer-waar-ik-ben-post
pi_78144728
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Poeke het volgende:

[..]

ellenlange en ik zeg niet dat ik je niet geloof, ik vind 't gewoon lame dat iemand er plezier uithaalt mocht het nep zijn.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:53:39 #248
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_78144897
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:

Whe, eerste wat ik dacht toen ik dit topic las.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_78145265
Heden, tweeduizend en tien
ten verzoeke van *******, wonende te *******, te dezer zake woonplaats kiezende te Amster­dam (******) ten kantore van de advocaat ******* aan de ******, die ten deze tot gemachtigde wordt gesteld met het recht van vervanging;
heb ik,

GEDAGVAARD IN KORT GEDING :

******* wonende te Leersum (*******) aan de *******, aldaar aan dat adres mijn exploot doende en afschrift dezes latende aan:

OM:

op ………… februari 2010 om ……… uur, in persoon of vertegenwoordigd door een gemachtigde te verschijnen ter openbare civiele terecht­zit­ting van de Edelachtbare Heer / Vrouwe de voorzieningenrechter van de Rechtbank Utrecht, sector Kanton, locatie Utrecht, alsdan en aldaar rechtsprekende in kort geding in het Gerechts­gebouw aan het Vrouwe Justitiaplein 1 (3511 EX) Utrecht

MET AANZEGGING DAT:

gedaagde(n) op de terechtzitting uitsluitend mondeling kan(kunnen) antwoorden. Het voeren van schriftelijk verweer of het vragen van uitstel is niet mogelijk.

indien (alle) gedaagde(n) niet op de terechtzitting verschijn(t)(en) en de voorgeschreven formaliteiten en termijnen in acht zijn genomen, de rechter de eis bij verstek toewijst, tenzij deze hem onrechtmatig of ongegrond voorkomt;

dat indien er meer gedaagden zijn en ten minste één van de gedaagden in het geding verschijnt, tussen alle partijen één vonnis zal worden gewezen, dat als een vonnis op tegenspraak wordt beschouwd;

bij verschijning van gedaagde(n) geen vastrecht ten laste van gedaagde(n) zal worden geheven.

TENEINDE:

te horen eisen als in het petitum vermeld op de hierna uiteen te zetten gronden:

Achterliggende feiten
De heer *******(hierna ook “Eiser”) , geboren op 29 april 1989, heeft met de heer ******* in september 2009 een huurcontract afgesloten voor de huur van de zelfstandige woonruimte aan de ******* te Zeist (producties 1 en 2).

******* is werkzaam in de bouwsector, waar momenteel moeizaam werk te vinden is. ******* heeft met ******* gesproken over het feit dat hij niet in staat om de huur te voldoen

Op 15 februari 2010, nog voor het einde van de maand, kwam ******* bij thuiskomst tot de ontdekking dat de sloten van zijn woning vervangen waren. Er hing een briefje op het raam met de mededeling dat de huurovereenkomst ten einde was gekomen en dat de sleutels geretourneerd konden worden door ze door de brievenbus te doen.

******* vond enkele van zijn spullen terug in de tuin behorende bij het gehuurde perceel.

Onrechtmatige ontruiming
Er is geen vonnis gewezen waarbij de huur is ontbonden en/of ******* een titel heeft gekregen om tot ontruiming over te gaan.

Wederrechtelijke toe-eigening spullen behorende aan eiser
******* heeft door de onrechtmatige ontruiming niet de mogelijkheid gehad zijn spullen uit het gehuurde te halen.
De volgende spullen waren in elk geval nog aanwezig in de woning op het moment dat eiser zijn woning voor het laatst verliet:
Stukadoors gereedschap
Twee mobiele telefoons
Twee beamers
Twee stereo-installaties
Bouwlampen
Televisie
Alle kleding van eiser
De originele huurovereenkomst tussen eiser en gedaagde

Spoedeisendheid
******* is nu noodgedwongen bij anderen aan het logeren. Daarnaast heeft eiser een opdracht als stukadoor binnen weten te halen. Zolang hij niet over zijn gereedschap kan beschikken, is hij ook niet in de mogelijkheid zijn werkzaamheden uit te voeren en dus inkomen te verwerven.

De enige kleding die eiser op het moment heeft, zijn de kleren die hij aanhad op 15 februari 2010.

Substantiëringsplicht
De heer ******* heeft zich op het standpunt gesteld dat hij recht had de sloten te vervangen nu de huur voor februari 2010 niet is betaald. Daarnaast stelt ******* dat er geen spullen in de woning aanwezig waren. De ontruiming wordt niet gerechtvaardigd doordat de huur twee weken op zich laat wachten, zeker niet nu er geen enkele titel was om tot ontruiming over te gaan. Zelfs als er een titel was om tot ontruiming over te gaan dan had Verkade niet het recht gehad om zich de spullen van ******* toe te eigenen als ware het een onderpand.

Bewijsaanbod
******* biedt aan als bewijs de huurovereenkomst die in zijn mailbox staat. Het origineel was nog aanwezig in de woning op het moment dat de sloten werden vervangen.

Daarnaast biedt ******* als getuige aan: de heer ******* en de heer ******* die kunnen getuigen dat de bovengenoemde zaken aanwezig waren in de woning voor de onrechtmatige ontruiming.

MITSDIEN

het de voorzieningenrechter behage bij vonnis, uitvoerbaar bij voorraad,

De heer **** te veroordelen tot het onmiddellijk ter beschikking stellen van het gehuurde aan eiser, te weten het perceel aan de ******; en
******* te veroordelen tot het teruggeven van de eigendommen van de heer *******, op straffe van verbeurte aan eiser van een dwangsom van ¤500,- per dag; en
******* te veroordelen tot betaling van een schadevergoeding aan ******* voor de geleden schade ten aanzien van de gederfde inkomsten, begroot op ¤3000,- tot het moment van het wijzen van vonnis in kort geding; en
******* te veroordelen tot het betalen van een schadevergoeding van ¤250 per dag dat eiser niet in het gehuurde heeft kunnen verblijven tot het moment dat eiser weer de volledige beschikking over het gehuurde heeft; en
******* te veroordelen in de kosten van rechtsbijstand van eiser, en
******* te veroordelen in de kosten van de procedure.

Nee jongens, ik ga voor de fun zo'n brief opzoeken op internet & helemaal veranderen!

advocaat verwacht dat de verhuurder toch niet zal reageren dus heeft zij dit net al gemaakt.

Verder isset nu genoeg heb het voor mijn gevoel genoeg bewezen, als ik een kloon ben kunnen mods/admins dit ook zien aan mijn ip neem ik aan.

Succes

[ Bericht 0% gewijzigd door Pikachu21 op 18-02-2010 17:09:22 ]
Of wel?
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 17:03:21 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')