Op de streams van vandaag natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Waar slaat deze topic titel nou weer op????
Verklaar U nader.
Op marktplaats knallen, daar kun je een keer voor gourmetten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef spuitje het volgende:
Kan er nog even een volzin van kaya vertalen? Ik kan er echt niets van maken!
marktplaats knallenken je keervoor gourmetten haha
Ze bedoelt dat een bepaald object op marktplaats moet worden gezet, met de opbrengst kan je dan een keer gaan gourmetten, haha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef spuitje het volgende:
Kan er nog even een volzin van kaya vertalen? Ik kan er echt niets van maken!
marktplaats knallenken je keervoor gourmetten haha
Wat krijgt hij nu weer in zijn witte schoenen geschoven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
Druk vanavond jij, zegt Liesbeth tegen Peter.
Nieuwsreporter, vraagt Peter, is dat een nieuw programma?
Ik moe inderda de rus neme me leze......................quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Op marktplaats knallen, daar kun je een keer voor gourmetten.
Wat dan ? wilde Hans een trio ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie vroeg trouwens nog aan mij of ik het jammer vond dat Peter hetero is
Het moet hem toch ook ongenadig dwars zitten dat ze elke keer weer de mooiste screenshots van zijn pauperforum weet te makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
Nowlive binnen op de chat om PB terecht te wijzen en verder iedereen een fijne avond te wensen
Vanavond als ie alleen is in z'n slaapkamertje ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef spuitje het volgende:
Hoor net dat Johan nog wel gaat reageren op wat Jaap over BQ heeft gezegd, maar niet onstream
Das wa verstandig, da hebbie ook egt de tiet vooquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik moe inderda de rus neme me leze......................
pak hem johan, laat hem on stream zijn excuses aanbieden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat krijgt hij nu weer in zijn witte schoenen geschoven?
Johan gaat off stream met Jaap praten over zijn gedrag richting chatters en met name mijn persoon.
Nee, ik had Peter gevraagd of hij wist of Hansie nog bij z'n moeder woont. Dat vond-ie niet leuk en toen dacht hij mij daarmee terug te pakkenquote:
Hey mang, wat kom je zegge alsof De Vlem alleen is in zijn slakamer jewaidz, hij hosselt die chimeids jeweetoch hahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanavond als ie alleen is in z'n slaapkamertje ?
Ah, die Hans, laat hem toch, tis gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had Peter gevraagd of hij wist of Hansie nog bij z'n moeder woont. Dat vond-ie niet leuk en toen dacht hij mij daarmee terug te pakken
Spuitje, Kaya heeft dixlexie en gewoon lekker haar lezen want ze is 1 van de leukste chatters daar, veel humor en geen blad voor haar mond neemt ze.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik moe inderda de rus neme me leze......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |