Maak duidelijke foto's, voorkom je ongewenste reactiesquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef appohl het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoop dat de twijfel nu een beetje verdwenen is, of ik nou een jongen of een meisje ben?
Overhemd H&M Broek H&M Plimsols River Island.
Wat doe jij met bowa's UI?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:04 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Maak duidelijke foto's, voorkom je ongewenste reacties
Op de 2e foto lijk je wel de heupen van een meisje te hebben. Het shirt lijkt ook wel paarsroze. Of je een jongen of meisje bent daargelaten; het fototoestel doet je geen eer aan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef appohl het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoop dat de twijfel nu een beetje verdwenen is, of ik nou een jongen of een meisje ben?
Overhemd H&M Broek H&M Plimsols River Island.
Dat witte shirt kun je wel weglaten imo en ben zelf niet zo'n fan van allstarsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
Nou daar gaat ie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek is wat lichter op de foto door de flits, het is eigenlijk best een redelijk donkere broek namelijk in het echt
Skinny jeans vind ik nog best mannelijk, het ligt er wel aan wie het draagt denk ik. Zolang ik er niet bij huppel ziet het er bij mij nog steeds mannelijk uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef Yrsa het volgende:
Hmm ja..toch ben ik erg blij dat ik een vriend heb die zich niet kleed zoals chocolat(?) Staat je wel
goed hoor, maar ik vind het op de 1 of andere manier echt niet mannelijk. Geldt ook voor de andere mannen met skinny broeken aan en te strakke (roze) shirtjes. Niet geil.. maar goed, ieder natuurlijk zijn smaak
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk shirt en lekker kontje in die broek![]()
Ik vind zn outfit echt een ramp hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je ziet gelijk wat voor meiden er voor vallen![]()
!
Je moet wel goed opletten hoor, het gaat om de man in het te strakke roze shirtje (omg hoe dat al klinktquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:02 schreef bbaadd het volgende:
voor het dragen van 3 v halzen tegelijk?
Iedereen heeft op die manier een lekker kontjequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind zn outfit echt een ramp hoor![]()
Maar dat staat niet in de weg van zn lekkere kontje
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Iedereen heeft op die manier een lekker kontje
Niets.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Yea, so what's your point?
ach ja, dan nog vraag ik me af of vrouwen daar voor vallenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je moet wel goed opletten hoor, het gaat om de man in het te strakke roze shirtje (omg hoe dat al klinkt)
Ziet er prima uit, persoonlijk zou ik geen 3 v-halzen dragen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
Nou daar gaat ie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek is wat lichter op de foto door de flits, het is eigenlijk best een redelijk donkere broek namelijk in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |