Dat dacht ik in eerste instantie ook, leek me ook het meest logisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 2 kwalificatieruns die je moet doen? 1x vanaf rood en 1x vanaf blauw en worden beide tijden bij elkaar opgeteld?
Alles is vandaag, tot aan de finale toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef seetjai het volgende:
Wordt er vandaag ook nog de 8e finales, kwartfinales etc. gereden ?
om kwart over 9quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef seetjai het volgende:
Vanaf negen uur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef seetjai het volgende:
Iemand?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:15 schreef Szura het volgende:
Is de loting van de 8e finale steeds 1-16 2-15 3-14 enz?
Maarten Tip. Zo irritant vind ik hem trouwens niet, de man heeft er wel redelijk veel verstand van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef Shoombak het volgende:
Wie is die commentator, zwaar irritant
Nee, Maegert-Kohli eruit. Kober er nog gewoon in, ondanks een matige kwalirun.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef Columbiafan het volgende:
Kober deruit?? Was geen goede run blijkbaar
Wordt het ook helemaal uitgezonden @ NOS? ivm schaatsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
om kwart over 9
21.15 uur Snowboarden, vrouwen Achtste finales reuzenslalom
21.50 uur Snowboarden, vrouwen Kwartfinale reuzenslalom
22.05 uur Snowboarden, vrouwen Halve finale reuzenslalom
22.30 uur Snowboarden, vrouwen Finale reuzenslalom
Tsjah, ik zag er 10de staan en dacht dat dat wel niet ging reiken, maar blijkbaar moesten er niet te veel nog komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Maegert-Kohli eruit. Kober er nog gewoon in, ondanks een matige kwalirun.
denk dat ja dan naar de live stream moetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt het ook helemaal uitgezonden @ NOS? ivm schaatsen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alles is vandaag, tot aan de finale toe.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
om kwart over 9
21.15 uur Snowboarden, vrouwen Achtste finales reuzenslalom
21.50 uur Snowboarden, vrouwen Kwartfinale reuzenslalom
22.05 uur Snowboarden, vrouwen Halve finale reuzenslalom
22.30 uur Snowboarden, vrouwen Finale reuzenslalom
Maar hij hoeft niet na elke run steeds te herhalen dat "ook deze twee langzamer zijn dan Nicolien Sauerbrei". Dat zien wij zelf ook wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef TheArt het volgende:
Maarten Tip. Zo irritant vind ik hem trouwens niet, de man heeft er wel redelijk veel verstand van.
gewoon op internet kijken tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt het ook helemaal uitgezonden @ NOS? ivm schaatsen
De top is breed, maar Sauerbreij kan wel degelijk een medaille pakken als leider in de wereldbeker. Ze is gewoon een van de favorieten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef GlenSpey het volgende:
Maken we kans op een medaille op dit onderdeel?
Ik weet echt niets hiervanheb er ook nog niks van gezien...
Volgens dione de graaf word ze getipt voor het goudquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef GlenSpey het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef GlenSpey het volgende:
Des te knapper dat Sauerbreij met een degelijke run de vierde tijd heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef TheArt het volgende:
Zo te zien is het rode parcours wel een stukje sneller.
Bij wijze van. De top is gewoon erg breed wilde hij daarmee aangeven, maar als je één topfavoriete zou moeten aanwijzen, dan is dat toch wel Sauerbreij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens dione de graaf word ze getipt voor het goud
maarja volgens de commentator zijn er nog 9 kanshebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |