Ben ik nou gek of won Maelle Ricker goud bij de snowboardcross vrouwen en niet Mellie Francon?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef sander89 het volgende:
Dinsdag 16 februari Snowboardcross vrouwen:
[ afbeelding ] Mellie Francon [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Deborah Anthonioz [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Olivia Nobs [ afbeelding ]
Ja klopt, heb het verbeterd, afgelopen nacht iets te snel de nieuwe OP gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of won Maelle Ricker goud bij de snowboardcross vrouwen en niet Mellie Francon?
Volgens mij deed hij zn run met muziek op zn oren.quote:
Zulks een bazen die boarders. Alleen op de skipiste zijn ze kloten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij zn run met muziek op zn oren.En hard ook, want zn coach moest hem gebaren dat hij kon gaan.
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Jammer dat NOS of Eurosport het niet uitzendt trouwens.
Ja weet ik, bedoelde op tv.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef Cootz het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/
Eerste kwalificatierun. Hierna volgt er nog 1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:33 schreef El_Bassie het volgende:
Bij welke run zijn ze nu eigenlijk?
Hoe ver lopen jullie achter?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef El_Bassie het volgende:
Man, man geef mij die snor.
Van der Wal is nu bij mij.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Luco het volgende:
Hoeveel gaan door naar de kwart/halve finale?
Ik vond het ook niet echt superspectaculair. Had het gevoel dat hij zich nog heel erg inhield. Maar hij kreeg nu al allemaal negens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Opinio_Iuris het volgende:
Ligt het aan mij of krijgt Shaun White wel heel makkelijk hele hoge cijfers, omdat hij Shaun White heet? Ik vond de nummer 2 en 3 nou niet heel erg voor hem onderdoen, in elk geval niets dat dit verschil in punten rechtvaardigt. Nou ben ik natuurlijk geen expert.
Geen idee eigenlijk. Kan het ook nergens vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef Neroje het volgende:
Hoeveel gaan er door naar de halve finale?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
En weer een onderuit. Gaat lekker daar. Is deze pipe nou een "langzame" zoals dat paar dagen terug gesuggereerd werd?
Dus V/d Wal moet nog een aardige run neerzettenquote:
Dus minimaal een score van 28 op dit moment.quote:
Het is daar nu zo'n 6 graden, ze zijn gek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze zitten gewoon in t-shirt op de tribune daar.....
Bij de crossfinales liepen er toch mensen zonder shirt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is daar nu zo'n 6 graden, ze zijn gek.
Nee, hij doet echt wel betere tricks dan de rest, daarbij alles net wat hoger en z'n landingen gewoon volledig clean. Daarom dus die veel hogere score.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef Opinio_Iuris het volgende:
Ligt het aan mij of krijgt Shaun White wel heel makkelijk hele hoge cijfers, omdat hij Shaun White heet? Ik vond de nummer 2 en 3 nou niet heel erg voor hem onderdoen, in elk geval niets dat dit verschil in punten rechtvaardigt. Nou ben ik natuurlijk geen expert.
Ik vind die Cros superquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef Luco het volgende:
Fuck, wat is snowboarden (En dan met name de Half Pipe en Cross) een heerlijke toevoeging aan de spelen
quote:Van der Wal: Niet teleurgesteld
CYPRESS MOUNTAIN - Hij genoot van de ambiance. Snowboarder Dolf van der Wal was woensdag niet extreem teleurgesteld na zijn snelle uitschakeling op de halfpipe. De Nederlander slaagde er niet in zijn twee runs vlekkeloos aan de duizenden enthousiastelingen op de tribunes te tonen. Hij had in elk geval bij de eerste negen van zijn serie moeten eindigen om verder te mogen in het toernooi. „Ik vond het echt een hele eer om hier namens Nederland deel te nemen.”
„In de eerste run was ik wat zenuwachtig. Ik kon vooraf mijn muziek niet afdraaien en liep te klooien met een draadje. Toen heb ik maar tegen mezelf gezegd dat ik me moest concentreren op het snowboarden. In de tweede run landde ik te laat bij een sprong. Ik kreeg die run gewoon niet goed rond. Jammer, ik had hier in de finale kunnen staan. Dat was leuk geweest. Ik heb hier niet laten zien wat ik kan”, was zijn eerste reactie na afloop.
In tegenstelling tot Cheryl Maas, die vier jaar geleden in Turijn twee keer onderuit ging en niet zoveel op had met de Winterspelen, keek Van der Wal met veel plezier terug op zijn verblijf in Vancouver. „Ik ga vrijdag weer naar huis, maar dit was echt gaaf. Ik sta tussen de beste snowboarders ter wereld, de tribunes zitten vol. Het is jammer dat dit maar één keer in de vier jaar is.”
Komt ook weer door een fout van de organisatiequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:40 schreef El_Bassie het volgende:
Tribunes zaten ook niet echt vol.
Iemand die voor spek en bonen meedeed, was historisch iemand die her en der reed voor geld om eten van te kopen. Dolf is zelfs daarvoor niet goed genoeg.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:39 schreef HaagsPietje het volgende:
leuk zo'n uit de hand gelopen hobby maar blijf dat lekker in Karinthie uitoefenen tijdens de kerstvakantie ofzo ipv voor de camera's van de OS....![]()
vrij kansloos ook om daar helemaal heen te vliegen en vervolgens twee keer als een amateurski'er die voor het eerst een zwarte piste neemt op je bek te gaan.
wat een loser.
Eerst even shorttrack kijken en daarna het snowboarden nog. Moet lukken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:56 schreef ratatat het volgende:
Nog even de halve finale afkijken, daarna tukken. Finale kijken gaat echt een te lange nacht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |