Das waarquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat hout van de body is wel super.
No offence maar kun je iemand van die leeftijd niet veel beter naar een muziekschool sturen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:11 schreef Daantke het volgende:
Had ik al gezegd dat k gitaarles ga geven aan een negenjarig joch
ff inlezen op gitaarnet
Daar stond hij al een jaar voor ingeschreven, en het zou nog twee jaar duren voordat er weer plekken beschikbaar warenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
No offence maar kun je iemand van die leeftijd niet veel beter naar een muziekschool sturen?
Ja, dan duurt het wel erg lang. Slecht van die muziekschool dan dat ze niet een extra leraar aantrekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
Daar stond hij al een jaar voor ingeschreven, en het zou nog twee jaar duren voordat er weer plekken beschikbaar waren
bij nader inzien wil ik mijn eerdere post edittenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:34 schreef KaMo het volgende:
Menno, geef me eens wat zangles
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef Daantke het volgende:
Heeft die blckbb nou nog gereageerd, anders heb ik voor niks zo'n slechtsupergetalenteerd filmpje gemaakt
Nee, nog erger zelfs.quote:
Ja, niet meer zingen. En dat is ook heel serieus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:45 schreef KaMo het volgende:
O, tips?
En dan heel serieus, heeft iemand tips?
Dan moet je het vooral blijven doen maar neem dan zangles.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:54 schreef KaMo het volgende:
En wat als ik dat wel wil, ik wil in mijn eentje volledige nummers kunnen schrijven/opnemen, dus mét zang.
Het moet toch te leren zijn?
Ja misschien moet ik inderdaad wat minder snel tevreden zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
En probeer je gehoor te verbeteren, dat zou je zelf ook moeten terughoren, dat je het tijdens het zingen neit hoort is tot daar aan toe als je het zonder koptelefoon op doet kan het raar overkomen. Maar als je het terugluisterd moet het toch wel opvallen ?
das dan wel weer vet... nu nog ff in de 013quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Cynic het volgende:
23 April support van Anathema in Bibelot bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |