Darn, dat ding is ook wel erg mooi..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik Dean even goed opgevoed!
Uiteraardquote:
Ik denk dat ze het pakketje gewoon niet vertrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vond het na de 'Into Foreign Customs' ook al lang duren voor de volgende update...
Dat was 1 feb... dat er gewoon meer dan twee weken overheen gaat voor ik de brief krijg vind ik belachelijk. Mijn emailadres en mobiele nummer staan gewoon op de pakbonnen van GFS.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo heb je ook eindelijk wat ontdekt
Blalblab mac blalblab windows blalbalb dean blalbalb gibson blabla fender blalbalb rubberduck blalbalbquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Metalfreak het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist in deze en de vorige topics? Wie maakt de samenvatting?
Tyf op.quote:
Nja, de brief is onderweg, hoop dat ze het snel verwerken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pakketje gewoon niet vertrouwen.
Ik hoorde net dat je normaal gesproken gewoon een acceptgiro krijgt met het bedrag wat je nog extra moet betalen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef GoodGawd het volgende:
oh wacht jij hebt een les paul hè, nou dan weet ik het ook niet hoor met dat blok hout
Mooizo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef GoodGawd het volgende:
tot zover deze 4 op een rij. ik ben weer weg
Als ik mijn Gain helemaal open draai, dan hoor ik ook een piep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
in dit geval is het idd met mn les paul. met ene strat moet je echt een pedaal hebben of bij je amp gaan staan wil je oversturing hebben maar gisteren met mn lp was het dus constant onder het spelen door enz.
quote:
low/high input verschilt ook flink met humbuckers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister trouwens constant oversturing. Nu is dat niet zo gek bij een LP tegenover een Strat. Maar het was echt heel vaak. En het kwam ook alleen maar uit mijn versterker. Het was niet de PA ofzo.
De gitaarbouwer heeft mijn brug element wel een stuk omhoog gezet. Zou het daardoor kunnen komen? Dat ie juist een tikje te hoog staat?
Dank u, niets gemist dus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blalblab mac blalblab windows blalbalb dean blalbalb gibson blabla fender blalbalb rubberduck blalbalb
Zo
Geen dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |