Gegeven dat reclames als "have a happy period" op televisie komen, lijkt het me niet iets waar je in kan falen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet reclames gaan maken denk ik
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat reclames als "have a happy period" op televisie komen, lijkt het me niet iets waar je in kan falen.
Triest ventjequote:
Mag ik een suggestie geven ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Dillemma
Nieuwe gitaar en oefenversterker? Of toch gaan voor een fatsoenlijke nieuwe laptop [vergt nog wat doorsparen]?
Hebben we het al over gehad, ben er nog niet vanaf gewekenquote:
Haha it's a jokequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, ben er nog niet vanaf geweken
quote:
Daar was ik al een beetje bang voor, aangezien ik mijn bestelling een paar dagen later in huis had.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fout!
Deze, is veel beter. En mooier. En in perfecte staat [heb hem zelf uitvoerig bekeken].
http://link.marktplaats.nl/321327221
Ja, vond het na de 'Into Foreign Customs' ook al lang duren voor de volgende update...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor, aangezien ik mijn bestelling een paar dagen later in huis had.
Geen ervaring verder mee, maar succes!
Zeg dat er cocaïne inzit. Dan denken ze dat je liegt dus laten ze het pakketje door.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
Jullie helpen mij altijd, dan help ik graag terugquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik Dean even goed opgevoed!
PM me maar voor een leuk prijs, mocht je geinteresseerd zijn...
Nou, dat risico loop ik liever niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zeg dat er cocaïne inzit. Dan denken ze dat je liegt dus laten ze het pakketje door.
Een Asus 1201N vind ik ook wel gaafquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat risico loop ik liever niet.
Ben wel eens gevraagd toen ik de ML te koop had [ook op het Dean forum], dat als ik hem naar hun wou versturen ze 300 dollar extra zouden geven als ik er een zak wiet in zou verstoppen
Darn, dat ding is ook wel erg mooi..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik Dean even goed opgevoed!
Uiteraardquote:
Ik denk dat ze het pakketje gewoon niet vertrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vond het na de 'Into Foreign Customs' ook al lang duren voor de volgende update...
Dat was 1 feb... dat er gewoon meer dan twee weken overheen gaat voor ik de brief krijg vind ik belachelijk. Mijn emailadres en mobiele nummer staan gewoon op de pakbonnen van GFS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |